Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat valt moeilijk op te lossen met een zweep in de meeste gevallen. Thuis was ik ermee bezig om haar goed voor het been te laten lopen.. maar probeer dat maar eens, na altijd manege paard te zijn geweest.. 
Miss_Malfoy schreef:Dat lek prikken is inderdaad niet leuk. Ik ken ook kinderen die dat doen, pony is echter wel gevoelig, en als ie er dan een keer van door vliegt is het janken.
Miss_Malfoy schreef:Dat is echt niet leuk nee. Maar het zijn ook de ouders van de kinderen die dat soort dingen allemaal regelen bij ons, ze hebben zelf eigenlijk weinig in te brengen. Echt zo van: rij je pony nou maar goed en niet zeuren. 't zijn ook allemaal van die sportpony'tjes.
yvette24 schreef:Miss_Malfoy schreef:Dat is echt niet leuk nee. Maar het zijn ook de ouders van de kinderen die dat soort dingen allemaal regelen bij ons, ze hebben zelf eigenlijk weinig in te brengen. Echt zo van: rij je pony nou maar goed en niet zeuren. 't zijn ook allemaal van die sportpony'tjes.
ja inderdaad, maakt niet uit hoe en wat als ie maar "loopt"
ik heb klein wieletje, je ziet het niet eens