Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Charlotte_ schreef:pff dit vindt ik dus echt dom!
maja dat is mijn mening
ga ook niet alle 6 de paginas doorlezen..
maar goed.. zoiezo dat hangen had ik wat anders gedaan.. je hangt nu aan 1 kant van het paard.. en een jong dier staaat niet stevig.. ik zou over het zadel heen gaan hangen.. daarvoor is hangen ook de bedoeling.. niet om aan een kant van hetpaard te trekken! maar je cap en schoenen met hak? waar zijn die gebleven? geloof niet dat je vaker een paard hebt bereden.. want dan had je dat geloofi k wel wat anders aangepakt.
maja wil niet vervelend doen enz.. maar vindt dit wel griezelig!
maar leuk paardje is het wel..en veel sucses verder nog!
mischien dat ik heel bokt over me heen krijg nu.. maar vindt het er gewoon niet veilig uitzien!!

runningkawa schreef:Daar wacht jij dan maar op
Zoals gezegt, niet mijn hoofd, ze rijd zo alle paarden bij alle mensen. Niet mijn keuze. Maar ze moet het zelf weten.
Heeft Zanda verder ook geen last van, dus over niet doen waar je mee bezig bent staat daar nogal ver buiten.
En laat ik je wat schokkends vertellen..10/ 15 jaar terug deed iedereen het zo..
En op grote stallen rijd ook nu nog iedereen zonder..dus nu niet gaan doen of het wereld schokkend is...dan ben je nog nooit op de harde geweest

)Citaat:Dat we dat allemaal overleefd hebben zeg... gevaarlijke tijden waren dat.

runningkawa schreef:Citaat:Dat we dat allemaal overleefd hebben zeg... gevaarlijke tijden waren dat.
Haha idd....we moeten allemaal allang 100 keer dood zijn
En die gebroken teen..gebroken elleboog, gebroken stuitje en een knal op mijn rug die ik nu nog merk met sommige bewegingen...daar had een cap niks aan veranderd
Aan die gebroken oogkas, 5 hechtingen in mijn kin en een geraakte zenuw die zowel mijn oog als mond lam legde hielp ook niet met cap...oooh trouwens...toen liep ik ernaast
Ook maar een cap dan op gaan zetten?
! runningkawa schreef:Citaat:Dat we dat allemaal overleefd hebben zeg... gevaarlijke tijden waren dat.
Haha idd....we moeten allemaal allang 100 keer dood zijn
En die gebroken teen..gebroken elleboog, gebroken stuitje en een knal op mijn rug die ik nu nog merk met sommige bewegingen...daar had een cap niks aan veranderd
Aan die gebroken oogkas, 5 hechtingen in mijn kin en een geraakte zenuw die zowel mijn oog als mond lam legde hielp ook niet met cap...oooh trouwens...toen liep ik ernaast
Ook maar een cap dan op gaan zetten?

Onder druk van geliefden... )

....zucht...
Wat een leuk dier!!
)

Wat heeft dat met een cap dragen te maken? Dan maak ik ff het voorbeeld naar een manege ruiter, die dragen wel een cap..maar hebben 0 ervaring met jonge paarden. Ervaring heeft dus nada met cap te maken...lijkt me duidelijk