Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xKatleentjex schreef:detour schreef:Waarom niet springen? Wat een gel*l, zeg, die ebestjes zijn beresterk en vinden het machtig mooi! Die kunnen dat fyiek heel goed aan! wat een onzin.
detour schreef:Heeft ze dan gezegd dat ze ze afragt? Heeft ze gezegd dat ze dit dagelijks doet? Doet ze het uren? olgens mij niet hoor. dan is er niks aan de hand.
Ik kan me voorstellen dat de TS-er het ehrhaaldelijk gezwam spuugzat wordt (lezen!) en daarom vind ik dat sneu voor haar, mede doordat die schade meevalt.
Als jij een osteopaatje regelt en betalt, filmmateriaal regelt en het zwart op wit kan bewijzen dat deze dieren het echt slecht hebben, tsja, dan hoor ik het graag.
Neonlight schreef:Moderatoropmerking:Ik geloof dat iedereen wel zo'n beetje hetzelfde zegt. Zoals je in de regels kunt lezen is eindeloos doorzagen (dus herhalen wat al 10 keer is gezegd) niet de bedoeling. Heb je niets anders te melden, meldt dan niets. Heb je nog andere dingen, zien we die uiteraard wel graag.
ladylisa schreef:detour schreef:Heeft ze dan gezegd dat ze ze afragt? Heeft ze gezegd dat ze dit dagelijks doet? Doet ze het uren? olgens mij niet hoor. dan is er niks aan de hand.
Ik kan me voorstellen dat de TS-er het ehrhaaldelijk gezwam spuugzat wordt (lezen!) en daarom vind ik dat sneu voor haar, mede doordat die schade meevalt.
Als jij een osteopaatje regelt en betalt, filmmateriaal regelt en het zwart op wit kan bewijzen dat deze dieren het echt slecht hebben, tsja, dan hoor ik het graag.
nog bedankt voor je leuke reactie
karoliena schreef:Detour: Sorry hoor maar met jou ben ik echt klaar, zat al in je profiel te spieken en zag je voormalige naam dat zegt me al weer genoeg.
massy schreef:want ik weet zeker dat deze shetten vrijspringen een stuk leuker vinden.
Citaat:karoliene:ik let super vel op hun gezondheid!!en we hebben gisteren trouwens 2 nieuwe zadels gekocht die hun passen
massy schreef:wat vind jij leuker springen, of springen met een paar bungelende benen langs je en een last op je rug
renskefleur schreef:saskiakefie schreef:Je kan wel een klein beetje rijden op je shetjes maar NIET springen.Je kan er zoveel meer mee doen: Wandelen, grondwerk oefeningen, loswerken (freestylen), longeren, vrij springen, of aan de hand, mennen, kunstjes leren.. Probeer het vooral lekker af te wisselen
mee eens