Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Marloes schreef:Ik vind het gewoon te treurig om aan te zien. Je laat hem ook helemaal niet los... Volgens mij heb je niet in de gaten wat dit bit doet in een mond? In vind het ook nog erg dat jij ermee lacht. En waarom plaats je deze foto's als je tegenwoordig toch met een dubbelgebroken bitje rijd? Dan is het toch zinloos om deze foto's te plaatsen?
Dit lijkt me trouwens een typisch gevalletje van een persoon die niet in de gaten heeft wat hij/zij uitvoert.
hier is trouwens een fimpje waarin je kan zien wat je wel niet doet met een stang..:
*klik* deel 1
*klik* deel 2
( volgens mij bellen ze je in nederland en zowieso in de VS uit als je je paard zo behandeld gelukkig!).. zo hard is zij nou ook weer niet en wat moet ze hier van leren, dat ze haar paard niet moet slaan en trekken? ik denk dat ze dat wel weet en die filmpjes zijn echt te overdreven maar dat neemt niet weg dat de TS haar stang echt gruwelijk verkeerd gebruikt!Ben wel nieuwsgierig naar je andere fotos
_Skess_ schreef:foutje...? Beetje te groot foutje noem ik het
Bonnie_Theun schreef:peehtje schreef:99% van de fouten worden veroorzaakt door de ruiter
En dat doe jij nu ook :@ ik kan hier zo boos om worden over hoe jij een stang gebruikt!!!
het is schandalig!!!
dit had je nooit je paard aan mogen doen.
hij is nog maar net 6 en nu al met dit bit. Wat niet eens goed gebruikt wordt. HOE KUN JE!!!!
Nou Nou, een beetje minder mag ook wel![]()
Ze heeft toch al gezegd dat ze nu met een trensje rijd? Maak je dan niet meer zo druk. Ze had idd beter NIET kunnen gaan rijden met dit bit, mits je het goed gebruikt. Het is gewoon een foutje en volgens mij ziet ze dat zelf ook héél goed in nu
Dan kan je gewoon op commentaar wachten.
Oliviaatje schreef:jullie kunnen ook overdrijven hoor, zeker als je die filmpjes van een qoute van hierboven ziet, het líjkt er niet eens op. Er is teveel spanning op het bit ja, maar jullie overdrijven wel weer op de bokt manier hoor!
Of kan je dat niet?Oliviaatje schreef:jullie kunnen ook overdrijven hoor, zeker als je die filmpjes van een qoute van hierboven ziet, het líjkt er niet eens op. Er is teveel spanning op het bit ja, maar jullie overdrijven wel weer op de bokt manier hoor!
Eydis schreef:_10_ schreef:Eydis, nu is alleen mijn vraag, wat is jou toegevoegde waard aan dit topic dan????
Nou ik bracht ook net als ieder ander hier mijn mening naar voren
En dat mag toch op bokt?

Eydis schreef:*knip*
Ik ben het met het gegeven commentaar eens maar niet met de "a la boktmanier" hoe hier weer 10 pagina's volgekletst wordt over iets wat al minstens 5 keer benoemd is...geef liever ander opbouwend rijtechnisch commentaar, heeft de TS veel meer aan dan alsmaar hetzelfde!
saskiakefie schreef:RandyOrton25 schreef:ik denk dat ze bedoeld,
dat tie zielig is omdat ik verkeerd met een stang heb gereden.
verdere uitleg kreeg ik ook niet.
dan vind ik dat ze wel overdrijft
Bonnie_Theun schreef:BailyKarlos schreef:arme pony
Aan z'on reactie heeft de TS niks, geef commentaar waar ze wél iets mee kan,
__Marloes schreef:Oliviaatje schreef:jullie kunnen ook overdrijven hoor, zeker als je die filmpjes van een qoute van hierboven ziet, het líjkt er niet eens op. Er is teveel spanning op het bit ja, maar jullie overdrijven wel weer op de bokt manier hoor!
Is het zo moelijk om dan even verder te lezenOf kan je dat niet?
Er staat even later dat je allebij die filmpjes moet hebben gezien voordat je kan zeggen dat dat overdreven is. Er word daar zorgvuldig uitgelegd (met duidelijke plaatjes wat zelfs een peuter kan snappen) waarom een stang zo streng is.
kijk eerst het hele filmpje voor je commentaar gaat geven!