Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
QuintyKelly schreef:mooi paardje .
Maar je moet proberen je handen iets meer te dragen (ong. 10 cm boven de schoft)

missanous schreef:Dancie schreef:missanous
Mooi dat je daarmee bezig bent. En uhm we kunnen ons ook niet allemaal voorstellen als anky nakomelingen
Naja ehm als je je helemaal niks wil laten wijsmaken moet je ook geen topic bij HAW zetten daar krijg je dit nu eenmaal. Al vind ik het zonde dat er 5 pagina`s over hetzelfde gaan.
Cap praat ik niet over ik rijd zelf al mijn paarden zonder cap van jong tot oud. 3 jarige rijd ik in zonder cap dus van mij zal je niks horen.
en vanaf maandag ga ik lessen met haar dus komt helemaal goed
en nee we zijn niet allemaal anky (al zou ik zel zo willen leren rijden)
vind het ook stom dat er 5 pagina's vol staan met hetzelfde maar ja dat heb je als je een beetje een slecht topic opent (noem het maar f slecht)
maar als je nou een topic opent waar het allemaal goed gaat dan mag je blij zijn als je 15 reacties krijgt (heb dit al wel eens mee gemaakt)
en ik rij ook altijd zonder cap
ik vind dat dat eigen keus is
het enige waar je mij met een cap ziet is op wedstrijd en met springles (moet van mn instrucreur)
ik heb niet eens een cap

Maar dat weet je dus daar hoef ik verder niks over te zeggen. Ik vind dat je het paard veel te diep rijdt, achter de loodlijn en bijna met de kin tegen de borst.
Een paard dat correct aan de teugel loopt, loopt met zijn neus in een rechte lijn gelijk aan de grond, niet schuin. Dat vind ik erg jammer, verder een mooi paardje !!
russel schreef:Maxilover dat weet ze al en ze is al met onze tips bezig.
Nouvel schreef:Fijn dat het buiten rijden zo goed ging en succes met je les!
Laat je even weten hoe het ging?
panache schreef:ah nee, neem les!
je paard loop veel te diep en je trekt hem naar zn borst..
laat hem lang en laag over z'n rug lopen...!
missanous schreef:nou ik ben nu net een half uurtje thuis en ze was echt super braaf met buitenrijden!!!!
ik ben echt trots op haar
we kwamen langs een weiland met koeien en die waren wel spannend
maar tegemoetkomende auto's, fietsers enz daar keek ze niet eens naar
ze heeft niet 1 keer raar gedaan onderweg
Milly_ schreef:missanous schreef:nou ik ben nu net een half uurtje thuis en ze was echt super braaf met buitenrijden!!!!
ik ben echt trots op haar
we kwamen langs een weiland met koeien en die waren wel spannend
maar tegemoetkomende auto's, fietsers enz daar keek ze niet eens naar
ze heeft niet 1 keer raar gedaan onderweg
super goed!
doe zo verder meid, en probeer de lompe commentaar van sommige lompe mensen te negeren

Sies schreef:vind dat de merrie erg diep loopt, liever nog met het koppie in e lucht in deze situatie en ik mis je cap
Maar veder vind ik het er wel goed uitzien:)

Djoena schreef:ik heb niet alle 6 pagina's doorgelezen wat voor commentaar je allemaal gekregen heb, maar mijn commentaar is:
beugels langer
rechtop zitten
borst vooruit
schouders naar achteren
paardje loopt echt te ver in de krul, ziet er niet meer ontspannen uit...
dit zijn wel allemaal punten die makkelijk te verbeteren zijn
verder vind ik het wel een erg mooi paardje!
succes nog met haar!
missanous schreef:russel schreef:Maxilover dat weet ze al en ze is al met onze tips bezig.
inderdaad![]()
en we gaan vanaf morgen ook lessen
en zal proberen het 1 en ander uit de les te laten filmen en dan hier te plaatsen
missanous schreef:mensen tips zijn ook welkom hoor :-p