Avelienvd schreef:Wanneer zou dat volgend jaar kunnen dan? dan staat ze immers lekekr in de opfok met leeftijdsgenootjes.
Waar ze ook uit weggehaald wordt als ze wordt verkocht als het volgende veulen beter is neem ik aan.
Ik ga er tenminste niet vanuit dat jullie haar dan tot haar derde laten lopen want dan snap ik er echt geen hout meer van. Dan was het gewoon een stuk eenvoudiger om haar op haar derde te testen.
Maar goed het is jouw keuze en ik veroordeel je er verder niet om. Ken alleen toch wel goede springpaardenfokkers die dit in ieder geval nooit op zo'n jonge leeftijd doen, half jaar is toch echt wel het minimum. Overigens doen de meeste particuliere fokkers dit gewoon helemaal niet voor het derde jaar en ik was gewoon benieuwd waarom jullie het wel doen en wat je er nu van geleerd had.
Veel succes verder met haar.
met als gevolg dat ze bij voorselecties zelf al over balken gingen springen *nee totaal niet gedwongen, die waren er eik als afrastering neergelegd*
. Maar je kunt wél zien of hij een beetje oog ervoor heeft.
. Niks mee aan de hand.

ziet er ook heel leuk uit met springen
Schattig om te zien hoor. Techniek of niet ik heb het de mijne op die leeftijd nooit zien doen. Ze zijn me daar een haartje betoetert zeg, worden ze moe van.