Wát een gedoe over een paar rijlaarzen en een cap zeg!
Vraag me echt af wat nou het verschil is tussen een paar gewone laarsjes mét hakje, of een rijlaarsje/jodphur met hakje? Zeker voor zo'n guppie maakt het echt niet uit, en aangezien ik niet aanneem dat moederlief van plan was haar dochter wedstrijden te gaan laten starten, zie ik hier echt geen probleem in hoor.
Fietshelmpjes zijn ook gewoon gemaakt om mee te vallen, net zo goed als dat een cap dat is. Enige verschil is dat een cap dat uitstekende randje heeft tegen het neusbreken, en een fiets een veel kleiner randje heeft. Tja, en die fietshelm zal niet voldoen als er een paard op het koppie gaat staan, maar zo'n klein shetje zal weinig kwaad kunnen, daar moet het toch tegenkunnen.
En daarbij geloof ik niet dat met alle voorbereidingen die gedaan zijn, dit diertje één stap verkeerd zal zetten. Ja, het blijven paarden, natuurlijk, maar volgens mij heeft de TS méér dan genoeg kennis van paardengedrag om deze kleine roze guppies goed te begeleiden

Moet trouwens ook even zeggen dat het meisje er súper op zit zeg! Geweldig, die houding, mag een groot deel van de volwassen ruiters jaloers op zijn!