Kwaidie Z1, nunspeet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Re: Kwaidie Z1, nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 20:37

Mooie foto's.
Ik heb je nog zien rijden trouwens in Nunspeet, was aan het kijken en toen was je volgens mij aan het inrijden, je proef heb ik niet gezien. Mooi paard heb je Lachen .

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 21:13

Hey Ada, John en Dorian!!! Leuke foto's hè! Echt een goeie ja dat we allebei onze instructeur eraf hebben gereden, lachu!!! Het ging ook best lekker! Misschien gaan we donderdag, moet herrald nog ff vragen! Ik zie je misschien morgen nog op les?
Groetjes, Marloes

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 21:14

@Jorisdy: Wat grappig dat je me nog hebt zien rijden! moest je zelf ook rijden?

noekk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:15

Mooi paard !

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 21:19

Bedankt! Het is ook wel weer zo dat tie nu mooi in z'n haar zit..., straks vant winter is dat weer een ander verhaal, weer scheren enzo, want dan wordt het weer een beertje, en dan lijkt het net een pony haha! Ik heb zelf een keer een jury gehad die steeds bij het commentaar schreef: De pony moet....
Vond ik echt niet leuk, het is wel een echt paard! haha!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:00

Kwaidie schreef:
@Jorisdy: Wat grappig dat je me nog hebt zien rijden! moest je zelf ook rijden?

Nee , was kijken bij Martin Lachen .

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 13:28

De tips van Runningkawa daar sluit ik me bij aan, om niet in herhaling te vallen.
Je hebt een leuk paard. Ik vind het wel een beetje jammer dat je jullie als combi en jezelf in je introtekst en later nog een keer onnodig naar beneden haalt, door te benadrukken dat je paard "gewoontjes" zou zijn, "te klein" zou zijn en vervoerd wordt in een "klein trailertje".
Kom op hee, beetje trots zijn op jezelf en jullie als combi !!! Dat is ook belangrijk als je de lol erin wil houden zoals je zelf aangeeft!

Willeke21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:03

Hee Marloes,

Ik vind het super leuke foto's. Laat de rest maar commentaar leveren....lekker makkelijk.
Leuk hè inderdaad van Vicci, echt grappig. Ik ga dat meisje vanavond even bellen, ben wel benieuwd.

Tot snel weer x Wil

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:40

Hey!!! Ja inderdaad, is het ook! Maar maakt nie uit, heb ook veel leuke reacties gehad! Erg leuk van Victor ja! Lijkt me echt geweldig om na zoveel jaren weer wat van hem te zien...!
Tot snel! Morgen naar de keuring met de 3jarige van Moonlight..., kben benieuwd!

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:42

Sythaa schreef:
De tips van Runningkawa daar sluit ik me bij aan, om niet in herhaling te vallen.
Je hebt een leuk paard. Ik vind het wel een beetje jammer dat je jullie als combi en jezelf in je introtekst en later nog een keer onnodig naar beneden haalt, door te benadrukken dat je paard "gewoontjes" zou zijn, "te klein" zou zijn en vervoerd wordt in een "klein trailertje".
Kom op hee, beetje trots zijn op jezelf en jullie als combi !!! Dat is ook belangrijk als je de lol erin wil houden zoals je zelf aangeeft!

Dank je! Het was zo niet echt bedoeld hoor! Ik ben super tevreden met mijn paard maar ik kan er gewoon niet omheen dat tie voor de Z1 gewoontjes is....! Maar dat maakt verder niks uit, ik heb er extra lol in dat ik zover gekomen ben! Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:27

Jeuj het topic is weer leuk Haha!
tja en ik heb al laten weten dat ik jullie leuk vind!!
die foto echt inlijsten he! zo leuk!

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 16:42

Ja het is weer gezellig!!! Go jij! Go jij! Ik doe dat zeker! Cheese! ik heb de foto naar iemand gestuurd die de achtergrond voor mij gaat vervagen geloof ik, toch wel....even kijken hoe het er dan uitziet Knipoog!
Bedankt hè!!!! OK dan!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:24

Je houding is niet optimaal en ik denk dat je paard er ook wat door gehinderd wordt, en ik denk dat je ondertussen van de rest wel hebt gehoord wat er niet helemaal klopt Lachen

Verder maken jullie wel lol, maar vind ik dat je je misschien wat meer open mag stellen voor verbetering, want je zegt meerdere keren dat je het zelf erg goed vond gaan terwijl de punten en foto's dat niet doen vermoeden en je reageert vijandelijk op (misschien niet erg handig gegeven) tips. Lachen

Gewoon lekker doorgaan en heel erg open proberen te staan voor verbetering! Zet hem op! Lachen

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:28

Annemarie_ schreef:
Je houding is niet optimaal en ik denk dat je paard er ook wat door gehinderd wordt, en ik denk dat je ondertussen van de rest wel hebt gehoord wat er niet helemaal klopt Lachen

Verder maken jullie wel lol, maar vind ik dat je je misschien wat meer open mag stellen voor verbetering, want je zegt meerdere keren dat je het zelf erg goed vond gaan terwijl de punten en foto's dat niet doen vermoeden en je reageert vijandelijk op (misschien niet erg handig gegeven) tips. Lachen

Gewoon lekker doorgaan en heel erg open proberen te staan voor verbetering! Zet hem op! Lachen

Als je terug hebt gelezen, waren die tips niet echt vriendelijk gegeven Knipoog Dus logisch dat ze zo reageerde....

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 21:11

Annemarie_ schreef:

Ik heb geprobeerd niet te vijandelijk te reageren, maar sommige kritiek was inderdaad niet erg handig geformuleerd....! Daar wordt je dan door geraakt! Ik sta zeer zeker open op kritiek en verbeterpunten. De punten die genoemd zijn, zijn dingen die ik na 1 x zeggen wel weet en eigenlijk van te voren ook al wel weet...! Aan mijn houding kan gesleuteld worden als je de foto's bekijkt, al is dat altijd het onderdeel waar ik wel een voldoende voor krijg in de proef! Dus ik denk dan...zo beroerd zal het nog wel niet zijn en het zijn momentopname's! Mijn tenen moeten wel naar binnen, maar die kan ik beter een keer vastbinden, want anders lukt het niet.... Tong uitsteken

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:08

Tenen kunnen met de vorm van je zadel en je bekken te maken hebben.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 12:12

netjes:)..vind het een mooi paard:)..alleen bij het groete alleen je hooft naar beneden niet heel je lichaam naar voren:)