Ik heb je nog zien rijden trouwens in Nunspeet, was aan het kijken en toen was je volgens mij aan het inrijden, je proef heb ik niet gezien. Mooi paard heb je
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kwaidie schreef:@Jorisdy: Wat grappig dat je me nog hebt zien rijden! moest je zelf ook rijden?
. Sythaa schreef:De tips van Runningkawa daar sluit ik me bij aan, om niet in herhaling te vallen.
Je hebt een leuk paard. Ik vind het wel een beetje jammer dat je jullie als combi en jezelf in je introtekst en later nog een keer onnodig naar beneden haalt, door te benadrukken dat je paard "gewoontjes" zou zijn, "te klein" zou zijn en vervoerd wordt in een "klein trailertje".
Kom op hee, beetje trots zijn op jezelf en jullie als combi !!! Dat is ook belangrijk als je de lol erin wil houden zoals je zelf aangeeft!

Ik doe dat zeker!
ik heb de foto naar iemand gestuurd die de achtergrond voor mij gaat vervagen geloof ik, toch wel....even kijken hoe het er dan uitziet
!

Annemarie_ schreef:Je houding is niet optimaal en ik denk dat je paard er ook wat door gehinderd wordt, en ik denk dat je ondertussen van de rest wel hebt gehoord wat er niet helemaal klopt
Verder maken jullie wel lol, maar vind ik dat je je misschien wat meer open mag stellen voor verbetering, want je zegt meerdere keren dat je het zelf erg goed vond gaan terwijl de punten en foto's dat niet doen vermoeden en je reageert vijandelijk op (misschien niet erg handig gegeven) tips.
Gewoon lekker doorgaan en heel erg open proberen te staan voor verbetering! Zet hem op!
Dus logisch dat ze zo reageerde.... Annemarie_ schreef:Je houding is niet optimaal en ik denk dat je paard er ook wat door gehinderd wordt, en ik denk dat je ondertussen van de rest wel hebt gehoord wat er niet helemaal klopt
Verder maken jullie wel lol, maar vind ik dat je je misschien wat meer open mag stellen voor verbetering, want je zegt meerdere keren dat je het zelf erg goed vond gaan terwijl de punten en foto's dat niet doen vermoeden en je reageert vijandelijk op (misschien niet erg handig gegeven) tips.
Gewoon lekker doorgaan en heel erg open proberen te staan voor verbetering! Zet hem op!