PollyAgain schreef:Maureenn schreef:Die wil ik zien, zonder bijzet en ontspannen met travers en schouder binnewaarts, moet ze kunnen je traint toch M
Dat is een goede!
`
whahah
woon je in het zuiden? ts?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PollyAgain schreef:Maureenn schreef:Die wil ik zien, zonder bijzet en ontspannen met travers en schouder binnewaarts, moet ze kunnen je traint toch M
Dat is een goede!
Maureenn schreef:Simpel gezecht voorhand op de hoefslag en kontnaarbinnen
Als het zo makkelijk is als je het beschrijft moet TS dat wel kunnen ... zeker met zo een knapp pony die toch al M-oefeningen kan he
maar TS traint M (op der hobbelpaard?) dan moet het helemaal gaAn lukken
Maar TS het is een leuke pony, maar je rijdt er niet M waardig mee en springen 1.20 geloof ik ook niet. Maar wat makt het uit. Het is een leuke pony, geniet ervan. Ga niet de bel bij elkaar lopen liegen, want wat heb je eraan. Maureenn schreef:Wahaha mijn paard kan het ook alleen dan niet op mijn hulpenmaar TS traint M (op der hobbelpaard?) dan moet het helemaal gaAn lukken
Maar als je goed kijkt zie je toch echt 2 lijntjes naar beneden lopen, naar de singel en niet naar boven naar haar handen. Als die 2 lijntjes dan echt 2 teugels zijn dat zitten de teugels zo : V Tijgertje86 schreef:Ik ben (oprecht) geinteresseerd in nieuwe foto's, laat maar komen die foto's!
Zou het zeer graag zien dat TS toch foto's kan neerleggen (of posten op bokt natuurlijk) dat we momenteel fout denken ... zoals iemand net zei: blij verrast worden! 
Clienn schreef:PollyAgain schreef:
Dat is een goede!
`
whahah![]()
piezze schreef:waar slaat dat hobbelpaard op Maureenn?
Clienn schreef:PollyAgain schreef:
Dat is een goede!
`
whahah![]()
[/quote]
CtjeLief schreef:slotje lijkt me.. wat kinderlijk hier zeg
Clienn schreef:Maureenn schreef:Wahaha mijn paard kan het ook alleen dan niet op mijn hulpenmaar TS traint M (op der hobbelpaard?) dan moet het helemaal gaAn lukken
whahah~
Maureenn schreef:maar piezze je hoeft niet mee te lezen en te reagere, ga iets anders doen met je tijd