Succes met deze knappe man, dit kan nog een goed paard worden, denk ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Al die reacties over je cap, ik vind dat alles wat met je eigen veiligheid temaken heeft dat je dat lekker zelf moet weten.

CtjeLief schreef:Citaat:Al die reacties over je cap, ik vind dat alles wat met je eigen veiligheid temaken heeft dat je dat lekker zelf moet weten.
klopt, maar ik vind het wel een verplichte verantwoordelijkheid tegenover je kind. Niet zo leuk als mama wegens koppigheid in een rolstoel beland en niets meer kan doen.. op het moment dat je ouder word ben je niet alleen nog verantwoordelijk voor jezelf..
maar das mijn bescheiden mening..
Semmetje schreef:Wat een stoere hengst..!!
Ik stoor me er alleen aan dat je zonder cap rijd op een paard dat een week onder het zadel is?!
Mag ik misschien vragen waarom je nu al met sporen rijd?!
het is al zo`n 200x gezegd Viennanova schreef:Met je rijfoto's van de fries heb ik niet zoveel moeite. Dat je zelf zonder cap rijdt, ach, je bent oud genoeg om dat voor jezelf te bepalen. Maar met de foto van je dochtertje op het paard in je profiel heb ik veeeeel meer moeite. Dat is echt iets, wat ik zelf noooit zou doen. Mijn zoontje is nu 6 maanden (overigens lijkt je dochtertje wel wat ouder daar), en die mag aaien, en verder niets. En al helemaal niet op het paard van mama zonder cap. En als er geen cap is in de maat van kindlief, zet je haar er toch niet op!!!!
Anne_GTI schreef:Die loopt best lekker voor net onder het zadel. Ik vind alleen dat je hem niet moet laten ruiken aan een merrie als je hem onder het zadel hebt. Werken is werken en dekken is dekken. Dat moet je goed gescheiden houden want anders krijg je een groot probleem.
Es79 schreef:Viennanova schreef:Met je rijfoto's van de fries heb ik niet zoveel moeite. Dat je zelf zonder cap rijdt, ach, je bent oud genoeg om dat voor jezelf te bepalen. Maar met de foto van je dochtertje op het paard in je profiel heb ik veeeeel meer moeite. Dat is echt iets, wat ik zelf noooit zou doen. Mijn zoontje is nu 6 maanden (overigens lijkt je dochtertje wel wat ouder daar), en die mag aaien, en verder niets. En al helemaal niet op het paard van mama zonder cap. En als er geen cap is in de maat van kindlief, zet je haar er toch niet op!!!!
Dat is ook offtopic, daar gaat het nu niet om.

Snackie schreef:ik heb allen niet het idee dat dit paard pas een week ohz is!
want dan rij je nog niet los,en zit je niet zo rustig handschoentjes aan te doen
Snackie schreef:ik heb allen niet het idee dat dit paard pas een week ohz is!
want dan rij je nog niet los,en zit je niet zo rustig handschoentjes aan te doen
Ans schreef:En wat een gezeik over mijn dochtertje ineens... waar gaat dit over? ze vindt het super om mee te gaan en heeft nu der capje etc.......
Het gaat om de rijfoto's die in dit topic staan, niet om wat TS eventueel met haar dochtertje doet. Bovendien zie ik genoeg foto;s waar het dochtertje wel een cap draagt, dus TS zal echt wel verantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. haar dochtertje hebben. Maar dat geheel off topic.