katiavl schreef:Ik studeer diergeneeskunde, en ben paraveterinair genoeg opgeleid om te weten waarover ik praat, en je bedoeld fysiotherapie fysiologie of fysioloog is iets anders.
En wat andere paarden te doen hebben met dit topic snap ik helemaal niet. Waarom twee kwaden vergelijken. Dit paard is gewoon te jong, en je kunt het volgroeidheid absoluut niet beoordelen van buitenaf, of je moet inderdaad rontgenogen hebben.
Wat leuk dat je diergeneerskunde studeert

Ik ben het op zich ook niet oneens met de argumenten om een paard zo laat mogelijk in te rijden, ik zie alleen in dit topic heel veel mee-loop reacties van mensen. En dat de TS bijna als een dierenbeul afgeschilderd wordt (in algemene zin dus, niet per se refererend naar jou
), en dat vind ik jammer.Gezien jouw achtergrond ben ik benieuwd naat jouw mening over paarden die voor ze volgroeid zijn in de (spring)sport worden uitgebracht.
Overigens bedoelde ik wel degelijk fysiologie, namelijk het normaal functioneren het levend organisme, paard in dit geval, en hoe het organisme en onderdelen ervan zich aanpassen aan veranderde omstandigheden, het jong inrijden in dit geval.

ga jij lekker buiten spelen 
Misschien bedoel je blauw?