Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar alles hoeft natuurlijk niet 50 keer herhaald te worden en als je iets zegt onderbouw en dan ook goed zodat ik weet waarom je iets vind arabierlover schreef:nou dat vindt ik meer dan logisch,
iemand hoeft niet 80 keer hetzelfde aan te horen
en ja ik weet het,
het zadel ligt niet goed,
eigenlijk helemaal niet,
nou daarom neemt ze een ander zadel
bokt is echt af en toe teeee triest gewoon
100phyllis schreef:ik vind je leuker staan op je eigen pony, maar dat is mijn mening hoor en misschien vinden andere dat niet. maar toch gefeliciteerd met je punten enzo!
alleen dit was gewoon ff voor de lol omdat ik altijd nog verliefd ben op de shetten
ik heb namelijk geen flauw idee _paula_ schreef:arabierlover schreef:nou dat vindt ik meer dan logisch,
iemand hoeft niet 80 keer hetzelfde aan te horen
en ja ik weet het,
het zadel ligt niet goed,
eigenlijk helemaal niet,
nou daarom neemt ze een ander zadel
bokt is echt af en toe teeee triest gewoon
Volgens mij ben jij een SA die rellen probeerd te veroorzaken..
arabierlover schreef:nee hoor,
dat is helemaal niet zo,
mag jij denken,
ik stop er nu mee,
ik vindt het gewoon rot dat alles 50 keer herhaald moet worden,
groetjes

arabierlover schreef:ik vindt het gewoon rot dat alles 50 keer herhaald moet worden,

esthertjuh_ schreef:Ik ben niet echt aanvallend geweest op arabierlover maar ze doet wel eenbeetje als een schaduwaccount vind ik,,,
K zeg niet dat t zo is ...
Maar als dat zo zou zijn waarom doet Maxxie dan zo rustig ?
Ze lijken niet opelkaar...
En evengoed vind ik dat arabierlover(en dit is NIET uitlokkend bedoeld) eigenlijk ene beetje aanvallend doet.......
Sjoert schreef:Ik dacht dat het topic van Katja vandaag de topper was, maar met deze foto doet TS ook goed mee.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4LXND3AQ.jpg
De combi vind ik niet zo mooi meer, maar zolang je plezier hebt in het rijden en je pony het ook niet moeilijk krijgt, vooral door gaan.
maar idd dit topic loopt erg hard scheelt niet veel met de andere
_paula_ schreef:Maxie en arabierlover zijn ander allebij online, dus ik dnek niet dat hun SA van elkaar zijn.