capriole

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: capriole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:09

Zwartwitje schreef:
liannes schreef:
tjonge jonge, is bokt weer aan de gang...
Hebben jullie niks beters te doen??

he, is het me toch gelukt me een keer bij het zeurende gedeelte van bokt te voegen, dat ik dat nog eens mag meemaken Haha! Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga denk ik maar eens temmen, want ik vind het zonde van je topic. Ik ben (en dat meen ik serieus) benieuwd naar een volgende filmpje van een wel goed uitgevoerde capriool en ik hoop dat je jezelf en je paardje niet onderschat daarin.

Lijkt mij verstandig dat je temt, eerst verzieken en dan temmen. Zoals het hoort, bingo.

Ik ga ook maar. TS veel succes, ik zie je wellicht nog wel eens irl, lijkt mij leuk, bij een of andere show.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:09

Ik had ook al getemt maar de laatste tijd reageren ze daar heel slecht op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:10

Tsja, misschien is dit topic mede door mijn inbreng "verhit geraakt", kan ik niet zo mee zitten. Ik houd best van een discussie op zijn tijd.

En ik blijf gewoon bij mijn punt: dit paard vind ik gewoonweg TE JONG voor een capriole. Of de TS nu wel of niet heel erg goed is in het aanleren/uitvoeren van caprioles (al heb ik daar mijn twijfels over), doet er niet toe. Dit paard vind ik gewoon te jong voor zo'n zware oefening. Klaar.

Een vijfjarig kind laat je ook geen staartdelingen maken, hoe goed de docent ook is.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:12

Verziekt..?
Sorry hoor! Af en toe ben ik gewoon even ondersteboven van sommige dingen die ik lees, en dan reageer ik misschien even iets te verhit. Ik bedoel dat echt niet als persoonlijke aanval. Ik geef gewoon maar mijn mening..? Verdrietig

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:14

@TS: Ik heb in je profiel gekeken en over een capriool heb ik geen verstand. Maar ik vind het schitterend om te zien wat je met je paarden voor elkaar hebt en hoop dat je toch nog vele topics mag maken. Jammer dat je niet hier in 'mijn'gedeelte van belgie woont Knipoog

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:15

Over het filmpje: je ziet dat je nog niet goed meebent, dat komt wel, hierover wil ik dus niet te veel commentaar ofzo geven, want vind het wel al goed dat je het probeert.
Maar zoals sommigen hier zeggen: misschien wat meer oefenen aan de hand, zo zal ie het misschien ook beter onder de knie krijgen.
Ik bewonder wel wat je doet met deze paarden.
Ik wou dat mijn Haf ook enkele van deze dingen kon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:16

Nouks schreef:
Tsja, misschien is dit topic mede door mijn inbreng "verhit geraakt", kan ik niet zo mee zitten. Ik houd best van een discussie op zijn tijd.

En ik blijf gewoon bij mijn punt: dit paard vind ik gewoonweg TE JONG voor een capriole. Of de TS nu wel of niet heel erg goed is in het aanleren/uitvoeren van caprioles (al heb ik daar mijn twijfels over), doet er niet toe. Dit paard vind ik gewoon te jong voor zo'n zware oefening. Klaar.

Een vijfjarig kind laat je ook geen staartdelingen maken, hoe goed de docent ook is.

Je zou eens beter moeten lezen hoe je de dingen brengt en welke bijzaken je er bij haalt om iemand af te branden. Maar goed ik ga je niet vertellen hoe je moet communiceren. Je weet niets van het paard af, van het niveau van de ruiter en als je naar het andere filmpje kijkt van die schimmel, zie ik weinig verschil, ook dat paard schopt zijn achterbenen (nog) niet uit.

Een heel slim 5 jarig kind kan best staartdelingen maken, zegt nl wat van het kind en niet van de docent. Het is maar hoe je het wilt zien.
Verder toedeledoki allemaal, mij weer genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:19

russel schreef:
Je zou eens beter moeten lezen hoe je de dingen brengt en welke bijzaken je er bij haalt om iemand af te branden. Maar goed ik ga je niet vertellen hoe je moet communiceren. Je weet niets van het paard af, van het niveau van de ruiter en als je naar het andere filmpje kijkt van die schimmel, zie ik weinig verschil, ook dat paard schopt zijn achterbenen (nog) niet uit.

Een heel slim 5 jarig kind kan best staartdelingen maken, zegt nl wat van het kind en niet van de docent. Het is maar hoe je het wilt zien.
Verder toedeledoki allemaal, mij weer genoeg.

Je hoeft míj ook echt niet te leren hoe ik moet communiceren, dat kan ik namelijk uitstekend.

Daarnaast, het niveau van dit paard kan nóg zo hoog zijn, dan nog is dit dier gewoon nog niet volgroeid. En dáár gaat het om.

Over dat filmpje van die schimmel heb je mij geen uitspraken horen doen, sterker nog, die heb ik niet eens bekeken. Zou me ook een worst zijn of die zijn achterbenen al dan niet uitschopt. Feit blijft gewoon, het dier van de TS is IN DE GROEI.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:20

Slotje voor overleg.