Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandraah_

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:45

xDramaQueen schreef:
daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden. Lips are sealed

ik zou t de shetten daar niet gunnen kunne ze iedere lente koliek krijge!

Sandraah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:46

daarom zou bij haar een shet waarschijnlijk niet goed staan denk ik, dat maak ik er nu op uit, omdat ze vind dat ie toch geen beweging nodig heeft zal t een grasmaaier worden. Lips are sealed
[/quote]

Ik zie het toch liever zo als een bevangen grasmaaier straks. (Niet dat alle grasmaaiers bevangen hoeven te zijn. Maar toch.) Knipoog[/quote]
ja maar dat bedoelde ik ook Haha![/quote]
indd dat ook Clown

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 10:23

nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander![/quote]

Ik ben bijna 30!!en volgens jou nog niet uit mijn kinderfase....Ik rijd niet op mijn shet's simpelweg omdat ik te zwaar ben.Maar jou reactie slaat echt helemaal nergens op.Jij hebt waarschijnlijk alleen plezier met je pony als je er op rijd.Misschien heb ik wel meer plezier met mijn 2shet's dan jij met je paard.
Als TS zover op mijn shet's zou komen zou ik beretrots zijn.En dat te groot zijn valt wel mee.Ht is nu inmiddels 100 keer gezegd en ik snap niet dat mensen alleen maar negatieve dingen kunnen zeggen.
Ik denk dat er veel mensen zijn die wilde dat ze dit met hun shet,pony of paard kunnen.De mensen die zo reageren zijn volgens mij jaloers Knipoog

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:33

Miss_Shet schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

Ik ben bijna 30!!en volgens jou nog niet uit mijn kinderfase....Ik rijd niet op mijn shet's simpelweg omdat ik te zwaar ben.Maar jou reactie slaat echt helemaal nergens op.Jij hebt waarschijnlijk alleen plezier met je pony als je er op rijd.Misschien heb ik wel meer plezier met mijn 2shet's dan jij met je paard.
Als TS zover op mijn shet's zou komen zou ik beretrots zijn.En dat te groot zijn valt wel mee.Ht is nu inmiddels 100 keer gezegd en ik snap niet dat mensen alleen maar negatieve dingen kunnen zeggen.
Ik denk dat er veel mensen zijn die wilde dat ze dit met hun shet,pony of paard kunnen.De mensen die zo reageren zijn volgens mij jaloers Knipoog[/quote]

Snap ik wel hoor; Jaloezie Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:46

jaloers als mensen het niet vinden kunnen dat zoon persoon op een shetlander rijd! nou ik hb zelf een pony en ben nergens jaloers op maar vind het alsnog niet kunnen! ik heb ook een tijdje op mijn (ex) shet gereden maar als ik hem terug zou krjigen zou ik dat nooit mee rdoen! en ik was toen 13/14 en 1,62 cm groot.. en mijn shet 1 meter.. dus dta zou nog beter kunnen dat dit..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:49

Ik denk dat dit allemaal een beetje off-topic begint te gaan.
Het gaat hier denk ik meer om de lol met deze shet die deze 2 mensen hebben beleefd dan of ze wel of niet te groot zijn.
Misschien inderdaad rijtechnisch advies geven en het al dan niet te groot zijn achterwegen laten?
Want volgens mij heeft die shet nergens last van en duidelijk plezier in zijn leven.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:52

Zozo die loopt mooi Haha! Ziet er super goed&lief uit Knipoog no comment here

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 13:52

Ik een beetje, Ineke je mag op de één-na-laatste foto je zweep wat meer naar onder richten Nagelbijten / Gniffelen
Ik moest hier eigenlijk best om lachten toen ik het zag.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:02

een paard laat pas zien dat hij ergens last van heeft als het ecth te erg is.. bijne iederen paardengek weet dat paarden niet hun pijn laten zien. pas als het egt erg word (met kreupelheid enzow) maarja hun moeten het zelf weten! het is hun paard dat er straks aan onderdoor gaat...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:11

ukkiepuk schreef:
[edit] ik ben dan mss wel volwassen maar ik ben 1.58m en 50 kg, dit staat gelijk aan een 12-jarige(?)[/edit]

Wat dit betreft heb ik nog een grappige.

Ik mocht er niet meer op omdat ik 22 ben, maar het verzorgmeisje van 12 wel.

Verzorgmeisje is een paar cm groter dan ik, en een kilo of 5 zwaarder dan ik ben Clown .

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:16

lottehorse schreef:
jaloers als mensen het niet vinden kunnen dat zoon persoon op een shetlander rijd! nou ik hb zelf een pony en ben nergens jaloers op maar vind het alsnog niet kunnen! ik heb ook een tijdje op mijn (ex) shet gereden maar als ik hem terug zou krjigen zou ik dat nooit mee rdoen! en ik was toen 13/14 en 1,62 cm groot.. en mijn shet 1 meter.. dus dta zou nog beter kunnen dat dit..

En de eigenaar is 1.58, 50 kilo en haar shet is 1.07! Dus volgens mij ben jij de dierenbeul hier dan hoor Duivel

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:18

lotjj92 schreef:
nouja, een shetlander is een speelpony Sigaar , je bent 28 las ik ergens? nougoed, dan is het tijd om uit die kinderfase te komen en op een paard te klimmen. ik vind een pony al geen gezicht in de paardenwedstrijden, laat staan een shetlander!

*Ahum* Gelukkig deelt niet iedereen je mening...

miesie schreef:
lottehorse schreef:

En de eigenaar is 1.58, 50 kilo en haar shet is 1.07! Dus volgens mij ben jij de dierenbeul hier dan hoor Duivel

Haha, nu ligt het balletje weer bij jou Ach gut

Even zonder gekheid, de pony en de ruiter hebben er hardstikke veel plezier in, hij ziet er super uit en dat is toch het enigste wat telt? Verder heeft de jury niet eens commentaar op de combi, en rijden ze samen al L2. Dat doe ik hun niet eens na...
Wel een lekker populaire topic Haha!

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:27

Ik vind het super wat je doet, je zult niet alleen hier commentaar krijgen waarschijnlijk. Ik ben van mening dat dit makkelijk kan, als hij er moeite mee heeft dan laat hij niet met zoveel gemakt de oefeningen zien. Ook lukt het hem dan waarschijnlijk niet om zijn achterhand er zo onder te zetten.
Een paard protesteert vaak niet gelijk maar als de pony er last van zou hebben dan geeft hij dit op een gegeven moment wel aan. Hij blijft geen jaren werken voor iemand waar hij last van heeft.

Rijtechnisch ben ik zelf niet zo'n ster hier heb ik dus geen commentaar op.
Verder zijn jullie, een leuke combi. Go on!!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 14:28

Nicky_ schreef:
Ik een beetje, Ineke je mag op de één-na-laatste foto je zweep wat meer naar onder richten Nagelbijten / Gniffelen
Ik moest hier eigenlijk best om lachten toen ik het zag.

Haha Haha!

Ik heb hem zo, zodat ik Zorro niet onterecht zou raken/tikken met het zweepje. Pony is klein en zweep is groot idee had ik Bloos Haha!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:10

lottehorse schreef:
een paard laat pas zien dat hij ergens last van heeft als het ecth te erg is.. bijne iederen paardengek weet dat paarden niet hun pijn laten zien. pas als het egt erg word (met kreupelheid enzow) maarja hun moeten het zelf weten! het is hun paard dat er straks aan onderdoor gaat...

Jammer dat je niet de moeite heb genomen om het hele topic door te lezen, dan had je geweten dat Zorro van mij is en dat Ineke er voor de eerste keer op zat. Ook had je kunnen lezen dat Zorro onder begeleiding wordt getraind van een (gediplomeerde) fysiotherapeut, deze zal het echt wel merken als Zorro pijn zou hebben.

Als mijn paard "eraan onderdoor zou gaan" van dit werk, dan had dat allang gebeurt in die 7 jaar Knipoog Zorro is tweemaal op de foto geweest en heeft geen spatje arthrose e.d. De enige keer dat hij kreupel heeft gelopen is toen hij werd vernageld door een smid op vakantie en daarbij zijn schouder ernstig blesseerde, niet één keer door het werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:12

Leuke combi, misschien iets te lang maar je pony heeft er lol in. Ik heb trouwens niet het hele topic nagelezen. Maar ik kon wel naar de foto's en het aantal pagina's kijken en ik wist al genoeg Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind dat je er nog op kan hoor, en ik heb ook geen commentaar. Ga zo door!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 15:15

Daarbij ben ik wel veel langer dan Ukkiepuk, maar heb hetzelfde gewicht Knipoog

Miljoeska, ga je hem dit weekend scheren?
Kom ik binnenkort nog een keertje langs om foto's te maken Haha! Hopelijk dan wel met zonneschijn!

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:16

Ik vind de verhoudingen geen gezicht, maar die shet kan leuk lopen hoor Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:18

lottehorse schreef:

Egt schrijf je met ch en enzo zonder W....
Misschien eerst leren schrijven voor je gaat bleren? Slapen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:21

Wat een gedonder om die lengte weer Clown

Veel ruiters die van grootte wel op hun paard passen zitten hun paard veel meer in de weg...

Ik vind dit echt een fijn zicht, een ontspannen pony die lekker aan het werk is, er plezier in heeft EN een ruiter die er netjes op zit. (en dat is soms eerder een zeldzaam beeld op HAW )

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:01

Geweldig beestje Lovers
Loopt mooi hoor Ja.
Heel knap.. petje af Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:13

Pff wat een gezeur over zorrro en miljoeska.

Ik ken deze combinatie echt al JAREN!!!..
Ik heb zelf op deze pony leren rijden en miljoeska weet heel goed waar ze mee bezig is.
Menig mens kan niet eens bereiken wat zei met Zorro bereikt.
Zorro vind het werken leuk en als hij dat niet vond blijft ze hem ook echt niet rijden.
Milljoeska is dus maar 1.58 hoog en 50 kilo en zorro is 1.07 !
Ze krijgen/kregen beide les van Seth.
En die weet heus wel wat wel en niet kan ook kregen ze van een ander les die nu bij Edward rijd enz. En geloof me die weet ook wel hoe of wat.
Als je nu een kindje van 12 jaar op Zorro zag dan had je al dit gezeur niet van een paar!!!!!
Volgens mij zijn er gewoon een aantal flink jaloers wat zorro kan dat hun dat niet kunnen met hun pony/paard!!
JAmmer hoor!
Joes we weten allemaal en de mensen die het dichts bij je staan dat je absoluut niet te zwaar voor Monser ben en dat die het allemaal leuk vind.
Ga zo door !!
Fijn dat Zorro weer blesure vrij is.
Ik kom binnnekort echt langs..

lotjj92 :de opmerking kom is uit je penny tijd.
Meid grow up en word zelf is volwassen blijkbaar ken jij het zinnetje niet.
LOL MET JE KNOL!!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:04

lotjj92 schreef:

Ge-wel-dig dit ROFL Huilen van het lachen

Heb er even geen woorden voor Huilen van het lachen

Miljoeska, trek je er niks van aan, jij hoeft je er niet voor te verontschuldigen, jij weet wat goed voor Zorro is, daar ben ik heilig van overtuigd. Lekker doorgaan meis Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:09

Leuk pony'tje, kan lekker lopen Lachen
Leuk om een keertje te kijken hoe hij met dressuur loopt, maar denk idd dat je iets te oud en te groot bent geworden voor deze pony om dit te doen, het staat een beetje raar (sorry maar in de negatieve manier). Hoop dat je dit niet als aanvallende kritiek beschouwd maar als advies.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 17:12

Annemarie_ schreef:
Hoop dat je dit niet als aanvallende kritiek beschouwd maar als advies.

Ik gok toch dat Miljoeska eerder luistert naar het advies van haar instructeur, hoefsmid, dierenarts en fysio dan naar een bokker die zomaar wat plaatjes bekijkt en de combinatie verder niet kent. Tong uitsteken