Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauss schreef:spottie schreef:en ja tuurlijk is het misschien gevaarlijk maar ik weet ook echt wel wat ik doe en als hij er echt vandoor zou gaan zou je hem met zadel en hoofdstel ook niet houden, en er was ook iemand bij, maargoed ieder zijn mening, ben ook blij dat je je mening uit ik heb alleen wel een andere
Dat is niet helemaal waar. Als hij eruit naait en je jast het bit een keer door zn mond heen ( ff lomp gezegd) dan krijg je vast meer reactie dan dat je dat niet kan doen! Vind dit erg onverantwoordelijk tegenover de andere weggebruikers! net zoiets als een auto rijden zonder remmen..
Lauss schreef:Dus als een paard doodsbang eruit naait en op hol schiet probeer jij hem door te laten ontspannen terug te nemen?
Jibbel schreef:dus als een paard eruit naait trek jij ff 600 kilo op de rem??
DAT wil ik wel eens weten!
Jibbel schreef:maar ik verwacht dat iemand zelf redelijk kan inschatten of het verantwoord is of niet.
poes schreef:Stoppen is iets wat je aanleert, niet wat je bereikt met fysieke kracht. Ik ken zat paarden die alleen harder zullen reageren als je trekt ipv flink been geeft bijvoorbeeld.