Veel succes en plezier nog met rijden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel succes en plezier nog met rijden! 
Vooral als je zo'n volwassen opmerking plaatst 
Daarom reageerde ik er ook zo op 
Ik bedoel, ze vraagt om opbouwend commentaar en dan komen jullie met: Ja dit kan geen L2 zijn hoor, blabla alleen maar afkraken! Op het laatste gelukkig ook nog positieve reacties, maar ik vind dit niet kunnen hoor
Ach ik ben dr wel blij mee, maar vind het jammer dat mijn mening door de meerderheid in dit topic niet gedeeld word... En alleen maar omdat het er niet uitziet als het L2 volgens de KNHS... Maarja, jammer dan
Ik heb er lol in, en heb nog nooit van mn leven zo netjes een proef gereden... Amethyst_ schreef:Ik reageer gewoon graag snel als ik wat te vertellen hebIk ervaar het(laat ik het zo zeggen
) alsof ik de grond in gedrukt wordt... Kan misschien ook komen omdat mensen mijn proef met een officiele gaan vergelijken... en dat is gewoon niet te vergelijken...
En ik dacht juist eindelijk een keer foto's te kunnen plaatsen die WEL goed waren... Maarja, ik denk er inderdaad sterk over om maar gewoon nooit meer foto's te plaatsen, hoe trots ik er ook op ben, en hoe graag ik ze ook met de hele wereld deel omdat ik er zo trots op ben....

) neerzetten wat je wil of niet?
.
Misschien mogen je beugels ook iets langer?

) juist geneigt om naar voren te kukelen bij het lichtrijden en als een pony juist zelf lekker naar beneden loopt... Dus dan is het doorzitten wel een voordeel, heb sinds een tijdje gemerkt dat ik dan mooier zit