Moppy[SHET]@dressuur&springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lein_

Re: Moppy[SHET]@dressuur&springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 10:49

Lieve pony!!
En ik denk dat het meeste al is gezegd, gewoon lekker aan lekker aanklooien alsin longeren en lange lijnen; dat kan net zo leuk zijn!

Tevens staat bij mij op stal nog een welsh a die alleen op zaterdag loopt.. mocht je intresse hebben om te rijden/longeren dan pb me gerust! Geloof dat vriendinnen van jou dat ook al deden? Laat maar weten Lachen .

xXxkimmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:17

ik snap het allemaal niet.
ten eerste staat er duidelijk dat je niks hoeft te zeggen over haar grootte.
en ten tweede vind ik haar niet te groot, shetlanders zijn erg sterke pony's.
zo is er zelfs een volwassen vrouw, die tot de Z dresuur heeft gereden met een shetlander.
ze is dus NIET te groot.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 13:38

Ik vind de pony erg iel en weinig bespiert. Dan kan het wel zijn dat er volwassenen op shetten rijden maar er is een verschil tussen de ene en de andere shet. Op mijn shet stap ik zelf ook wel maar op deze.....
Het zadel vind ik ook niet mooi liggen.

Sietsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 15:46

Okee maar het was al duidelijk Napie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:57

Leuk paardje..
Opzich vind ik de lengte van het meisje best groot, maar niet te groot Haha!.Maar k zou, als je pony er last van krijgt er toch een kleiner meisje voor zoeken Knipoog.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:59

Volgens mij is het inmiddels verboden volgens de Bokt regels om er bij te zeggen;
Graag geen commentaar over dat we iets te groot zijn. Knipoog
Weet niet zeker hoor, maar volgens mij wel!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 16:34

Wat verwacht je dan voor commentaar bij HAW. Rijtechnisch is er niet veel van te zeggen. De ruiters kunnen rijtechnisch niet veel en we kunnen daar ook geen advies in geven puur omdat het gewoon geen combi is. Als je graag leuke berichten hoor over je pony, zet dan een bericht bij ITP. HAW is nu eenmaal voor rijtechnisch advies.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:31

oh-oh ze houd zich niet aan de ''regeltjes'' dus gewoon commentaar geven dan?? doe waar je je prettig bij voelt, maar ze weet het nu wel..ZUCHT

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:44

dorienkee schreef:
oh-oh ze houd zich niet aan de ''regeltjes'' dus gewoon commentaar geven dan?? doe waar je je prettig bij voelt, maar ze weet het nu wel..ZUCHT

Regels zijn er niet voor de lol... ze zijn er om nageleefd te worden. Wanneer je er geen zin in hebt moet je geen topic openen Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:51

miss per ongeluk hier geplaatst? maar ze heeft het er wel bij gezet, vind het gewoon kinderachtig dat mensen dan zeggen: jammer dan niet volgens de regels..dus COMMENTAAR

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:52

leuk paardje, vind het knap in 14 lessen.
succs veder. mensen 1x zeggen te groot is denk ik dan wel duidelijk? maargoed.
groetjes sammy

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:01

xXxkimmii schreef:
zo is er zelfs een volwassen vrouw, die tot de Z dresuur heeft gereden met een shetlander.
ze is dus NIET te groot.

En ik begin nu toch wel HEEEEEL nieuwschierig te worden wie dat dan is die Z rijd met een shetlander!! Dit is n.l al de zoveelste die er over begint!
Heeft iemand toevallig foto's van deze supershet? Wel met ruiter erop natuurlijk!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:05

dorienkee schreef:
miss per ongeluk hier geplaatst? maar ze heeft het er wel bij gezet, vind het gewoon kinderachtig dat mensen dan zeggen: jammer dan niet volgens de regels..dus COMMENTAAR

tsja... als je geen commentaar wil moet je geen foto's plaatsen...
oké dat mensen de hele tijd op 1 ding door blijven drammen, is onnodig... maar als je geen commentaar wil moet je het niet plaatsen. imo als je er geen commentaar op wil weet je in je achterhoofd eigenlijk al dat er iets niet helemaal goed is Knipoog

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:30

XchantjuhX schreef:
dorienkee schreef:

tsja... als je geen commentaar wil moet je geen foto's plaatsen...
oké dat mensen de hele tijd op 1 ding door blijven drammen, is onnodig... maar als je geen commentaar wil moet je het niet plaatsen. imo als je er geen commentaar op wil weet je in je achterhoofd eigenlijk al dat er iets niet helemaal goed is Knipoog

Ja er zijn nu al zoveel mensen die blijven zeuren over die regeltjes..dat weet ze allang.
En ook jij blijft in herhaling vallen waar ik me aan stoor.
Mocht je hier nog op willen reageren dan via pb.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:36

Even voor de duidelijkheid: het klopt dat het niet mag, in de openingspost zeggen "geen commentaar op...." en normaal gesproken worden deze topics direct gesloten. Echter is HAW een aantal dagen modloos geweest door omstandigheden (vandaar ook de 2 tijdelijke mods) en dat is net in de dagen geweest dat dit topic is geopend. De topics die al een paar dagen liepen met zulke dingen hebben we door de vingers gezien, en dit is er eentje van. Wel wil ik nog even wijzen op de modopmerking die ik de vorige pagina heb geplaatst.

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:18

ik vind het een hele gave shet, maar als mijn verzorgmeiden zo met mijn shet zouden doen, zou het absoluut de laatste keer zijn, dat ze mijn shet hebben verzorgt, ik vind (sorry dat ik het voor de 1000x zeg, de meiden veelste groot, en te slecht zitten)
Ben benieuwd wat de eigenaar van de shet er zelf van vind, dat er meiden op rijden/springen die met hun voeten kunnen remmen.

Vergeet niet, het is een paard, geen speelgoedbeestje.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:22

xXxkimmii schreef:
ten eerste staat er duidelijk dat je niks hoeft te zeggen over haar grootte.
en ten tweede vind ik haar niet te groot, shetlanders zijn erg sterke pony's.
ze is dus NIET te groot.

Die bewuste vrouw is waarschijnlijk de eigenaar van de shet zorro, en zij TRAINT Z, maar reed L1 tussen de paarden, dat is heel wat anders. Daarbij is de ene volwassene de andere niet.
En nogmaals: Van te voren zeggen dat je ergens geen commentaar op wilt MAG niet (zie HAW regels)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:48

waarom komt hier geen slotje op dan?? dat moet toch dan volgens de regels?? of heb ik t nu weer fout

Zoe_Simba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:01

Ik vind t een leuke shet en dat je te groot bent heb je nu wel gehoord Tong uitsteken
De pony gaat er echt niet dood van maar springen zou ik toch achterwegen laten Lachen
Je kan er best 1 x per week op stappen maar je moet inzien (wat je denk ik al doet) dat je er niet zo op kan stapen en rijden enzo.. maargoed.
Verder veel plezier mischien volgende x foto's aan de longe ziet er denk ik leuker uit en krijg je wat minder negatieve kritiek Lachen
Hoop dat ik ooit zo'n topic zie verschijnen Haha!

veel plezier

Latruda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:26

dit staat hier ook verkeert het hoort bij YR ITP

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:28

Lange leve bokt Haha!

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:05

Romytjuuh schreef:
Lange leve bokt Haha!

& goooo Romy! Clown

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:18

dorienkee schreef:
waarom komt hier geen slotje op dan?? dat moet toch dan volgens de regels?? of heb ik t nu weer fout

Moderatoropmerking:
Dat had ik al hierboven gemeld:

Neonlight schreef:
Even voor de duidelijkheid: het klopt dat het niet mag, in de openingspost zeggen "geen commentaar op...." en normaal gesproken worden deze topics direct gesloten. Echter is HAW een aantal dagen modloos geweest door omstandigheden (vandaar ook de 2 tijdelijke mods) en dat is net in de dagen geweest dat dit topic is geopend. De topics die al een paar dagen liepen met zulke dingen hebben we door de vingers gezien, en dit is er eentje van. Wel wil ik nog even wijzen op de modopmerking die ik de vorige pagina heb geplaatst.

Misschien dat groene opmerkingen wel gelezen worden? Knipoog

Sietsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 20:44

ALs jullie even mijn berichten doorkijken zien jullie dat er meerdere topics zijn van het longeren enzo