Ik word er gek van, want ik
dressuur!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dressuur!
. je kan jezelf er steeds verder in verbeteren.. 
Cassidy schreef:Mensen die dressuur saai vinden hebben er niets van begrepen. Daar komt een heleboel gevoel en doorzettingsvermogen bij kijken, en misschien ontbreekt het de tegenstanders daaraan.
Krips schreef:Ligt eraan hoe serieus je bezig bent! Als je blijft hangen op hetzelfde niveau of het gewoon rondjes rijden is is het saai. Als je een doel voor ogen hebt en ervoor werkt is het reuze uitdagend!
ZitAa schreef:Krips schreef:Ligt eraan hoe serieus je bezig bent! Als je blijft hangen op hetzelfde niveau of het gewoon rondjes rijden is is het saai. Als je een doel voor ogen hebt en ervoor werkt is het reuze uitdagend!
hier ben ik het wel mee eens

Cassidy schreef:Mensen die dressuur saai vinden hebben er niets van begrepen. Daar komt een heleboel gevoel en doorzettingsvermogen bij kijken, en misschien ontbreekt het de tegenstanders daaraan.
.
Inge_ schreef:Cassidy schreef:Mensen die dressuur saai vinden hebben er niets van begrepen. Daar komt een heleboel gevoel en doorzettingsvermogen bij kijken, en misschien ontbreekt het de tegenstanders daaraan.
Ik begrijp dat dressuur in enige mate nodig is voor het paard, maar ik vind het wel saai om dressuur te rijden met mijn paard. Ik rijd dan liever buiten. En ik zou dan niet snappen dat er gevoel en doorzettingsvermorgen bij komt kijken als je dressuur rijdt?
. (Paard word wel buiten gereden
).

Yamcha schreef:Inge_ schreef:
Ik begrijp dat dressuur in enige mate nodig is voor het paard, maar ik vind het wel saai om dressuur te rijden met mijn paard. Ik rijd dan liever buiten. En ik zou dan niet snappen dat er gevoel en doorzettingsvermorgen bij komt kijken als je dressuur rijdt?
Dressuur hoeft geen rondjes in de bak te betekenen, je kunt buiten ook oefeningen doen. Proberen te schakelen, enz.