Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1 keer is leuk, maar na 10 keer wordt het vervelend.
Hoe oud ben je dan zelf wel niet? jemig.. Nyckle schreef:Alsjeblieft zeg!![]()
Hoeveelste topic wordt dit niet, waar óók iedereen leuk mee reageerd, ín pennytaal! Ik word daar zo moe van hé?
Cayenne schreef:Na 200+ berichten zou ts ook wel kunnen bedenken dat het topic niet op HAW thuis hoort. Dat gecombineerd met een het taalgebruik en een paar mensen die het (misschien onterecht) gezellig maken heeft dit topic een beetje verpest met haar.Ze vraagt gewoon wat, is ook net op Bokt, en dan meteen met z'n allen erop af?Hoe oud ben je dan zelf wel niet? jemig..
Marjolein_18 schreef:Wat zijn jullie ongelofelijk kinderachtig bezig! Damn! Stelletje kleuters! Waarom ben je gelijk een penny als je vraagt wie eens naar Anky is geweest? Wie wil dat nou eigenlijk niet? Ik ben 18 en zou ook best wel eens bij haar willen kijken. Ben ik nou ook een penny???
diegene die kinderachtig bezig zijn geweest, weten het al
[/quote]
Moet een ruiter zijn die minstens 3x aan de Olympische Spelen heeft deelgenomen.
[/quote]
) jaren wel is geweest, met de Anky fanclubdag! Zag er volgens mij wel leuk uit al herinner ik me niet veel hihi!! haha klets of ik al eeuwen oud ben, maar is toch al gauw 12 jaar geleden, dat is best vroeger he?

yulan schreef:Wat zijn jullie toch zo ontzettend kinderachtig!
Sorry hoor maar dat moet even gezegd worden, dit is echt weer typisch bokt.
Ok, ik erger me ook aan Penny's, maar ik heb wel al duidelijkere penny-alarmen gezien dan deze.
Laat dit topic met rust, reageer gewoon niet meer en het zakt automatisch wel, dan kunnen de HAW-bezoekers zich met leukere dingen bezighouden.
pascale schreef:wat is dit toch vreselijk kinderachtig!bah de ts weet het nu wel die jotee wat ben jij etterig zeg heb getemd!
sjorsie schreef:pascale schreef:wat is dit toch vreselijk kinderachtig!bah de ts weet het nu wel die jotee wat ben jij etterig zeg heb getemd!
volgens mij is er al door een flink aantal mensen getemd en je kunt ook normaal reageren, op een onzinnig topic mag best gereageerd worden.
pascale schreef:sjorsie schreef:volgens mij is er al door een flink aantal mensen getemd en je kunt ook normaal reageren, op een onzinnig topic mag best gereageerd worden.
ik reageer normaal,WAAROM is dit topic onzinnig?????
dat vind ik raar maar oke

sjorsie schreef:volgens mij is er al door een flink aantal mensen getemd en je kunt ook normaal reageren, op een onzinnig topic mag best gereageerd worden.

[/quote]
snoeske schreef:
hier een foto
[/quote]
Moet een ruiter zijn die minstens 3x aan de Olympische Spelen heeft deelgenomen.
[/quote]
) jaren wel is geweest, met de Anky fanclubdag! Zag er volgens mij wel leuk uit al herinner ik me niet veel hihi!! haha klets of ik al eeuwen oud ben, maar is toch al gauw 12 jaar geleden, dat is best vroeger he?
[/quote]