http://www.youtube.com/watch?v=N07CsMgByGQ
Als het goed is doet ie het nu wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
, Dankjewel!

overigens heb je pb.
Paula1990 schreef:Je zadel is veelste klein .. zeker om het voor je pony aangenamer te maken zou ik een nieuwe kopen!
... sorry hoor maar mijn mening is dat.. die rug van die pony word zo veelste veel belast ! Paula1990 schreef:Bemoei je nou maar nergens mee jij heb het niet tegen jou... sorry hoor maar mijn mening is dat.. die rug van die pony word zo veelste veel belast !
Paula1990 schreef:Je zadel is veelste klein .. zeker om het voor je pony aangenamer te maken zou ik een nieuwe kopen!
Paula1990 schreef:Bemoei je nou maar nergens mee jij heb het niet tegen jou... sorry hoor maar mijn mening is dat.. die rug van die pony word zo veelste veel belast !
tita schreef:Nero loopt wel veels te diep hoor je moet gaan proberen op te richten..
Handen zijn goed probeer dichter bij elkaar te doen en beugels gaatje langer..
Nero loopt over zijn tempo heen laat hem iets langzamer draven niet verzamelen dan gaat ie ook niet snel duiken
, hij loopt idd wat diep, maar ik ben zowiezo al blij dat de aaleuning al wat constanter is als eerst.
!
Het ziet er fijn uit, maar mag imo net iets flitsender! Iets meer power in het lopen, het koppie er wat meer op en gaan met die banaan
Hoe je nu rijdt, lijkt een fijne basis om daarop verder te borduren naar nieuwe doelen, zoals ik aangaf
Petulan schreef:Heb net even je filmpje bekekenHet ziet er fijn uit, maar mag imo net iets flitsender! Iets meer power in het lopen, het koppie er wat meer op en gaan met die banaan
![]()
Hahha, ik was blij dat ik hem net wat rustig had gekregen
!
Hoe je nu rijdt, lijkt een fijne basis om daarop verder te borduren naar nieuwe doelen, zoals ik aangaf
Dankjewel!
!
Nerootjeh schreef:Paula1990 schreef:Je zadel is veelste klein .. zeker om het voor je pony aangenamer te maken zou ik een nieuwe kopen!
Reden heb ik verteld.
Als je verder niks zinnigs te vertellen hebt, ga dan aub ergens anders heen.
Paula1990 schreef:Open dan geen topic .. want die is er dan ook voor commentaar die iedereen vrij heeft om te geven ...
.
.
ik had het testraks al gelezen .. Paula1990 schreef:Nerootjeh schreef:
Je zadel is veelste klein .. zeker om het voor je pony aangenamer te maken zou ik een nieuwe kopen!
Reden heb ik verteld.
Als je verder niks zinnigs te vertellen hebt, ga dan aub ergens anders heen.
Open dan geen topic .. want die is er dan ook voor commentaar die iedereen vrij heeft om te geven ...
.. maargoed .. zoals je dan ook wel terug had gelezen heb ik ook gezegd dat je leuke pony hebt en mooi setje ..