Ciska en ik sprintje trekken..!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanne98

Re: Ciska en ik sprintje trekken..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:29

het is een leuke pony om te zien Pling

maar het is wel gevaarlijk om langs de weg te gaan crossen Scheve mond

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:30

kikco schreef:
nou sorry hoor maar ik wil niet te veel kritiek geven maar zo te horen heb jij je pony het gewoon aan geleerd om hard te galoperen ik ken een meisje die deed dat ook altijd met haar pony maar wil nu normaal galoperen in de bossen dan he en dat gaat niet meer dus ik zou het niet te vaak doen maar wel een leuke pony

Jaa ik heb het haar niet echt geleerd maar ik doe het wel vaak met haar. en ze is er wel beter in geworden en ze vind het ook lastig om nu wat rustiiger uiten te galopeeren maar dit is wel wat leuk vind en ik ook. dus ja. Knipoog Maar ik ben nu wel aan het oeven hoor om iets vaker rustig aan te doen. Mensen weize me dara ook op dus er word wel aan gewerkt. maar ja ze vind het wel prachtis dus af entoe.. Tong uitsteken

kikco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:34

oke het is goed dat je daar aan werkt maar okal vind ze het prachtig en jij ook ik zou ook er aan denken wat het beste is suces nog

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:35

Leuke pony! En fijn dat ze af en toe zo mag rennen, zat paarden die het maar al te graag een keer zouden willen doen Knipoog
Ik weet hoe het is, als je in de polder bent héb je geen brede paden, en langs de weg gaat (mits goede berm) prima, dus waarom niet.

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:36

Haflinger__ schreef:
heb je ook nog een andere pony trouwens? want of hoevaak per week rij je? want je ziet er best groot uit. maar ik zeg niet dat je d'r hindert want ik weet natuurlijk niet hoe het in het echt is ofzo hea:P!

Jaa dit is me enige pony

En ik rij er best vaak op 6 / 5 keer per week houd dan natuurlijk rekenig mee dat ze wat oud

En ik weet dat ik te groot ben en ik ben ook aan het rond kijken of er niet nog iemand is die mischien een leuke lieve oud ponie wil
Maar er zijn weing mensen. Maar ik heb mischien al een adresje mar daar kan ze pas heen over een jaar dan. en ik wil haar wel pensoen geven dat zou ze heerlijk vinden. Maar ik wil er nog even op blijven rijden en als ze pensoen heeft zou ik niet weten wara ik haar neer ou moeten zetten. Ik heb trouwens nog niet echt het iedee dat ze er heel veel moeite mee heeft en ik stop ook al ik het iedee heb dat ze dat wel heeft.
En als er iemand op me af zou komen en zegt ik heb een klein meisje en een weilandje en al je nou ooit je ponietje nog kwijt zou moeten wil ik haar wel. dan zou ik haar al met een maand geven hebben als ik zeker weet dat ze het daar goed heeft.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:39

staat ze op een manege dan? anders [ als je natuurlijk dat geld ervoor heb ] kan je een andere pony kopen:D. [ kzelf heb helemaal geen geld voor een eigen pony:( ] maar als je thuis een weitje heb kan je pony het land in en dan bijvoorbeeld 2, 3 x per week gwn buitenritjes met haar/hem maken en met je nieuwere pony andere dingen doen!

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:39

Het klinkt misschien een beetje raar maar wij kijken toch ook niet alleen maar vrolijk als we keihard aan het rennen zijn ?? als ze het leuk vind om nog een leuke cross rit te maken met dr pony die het ook heel leuk vind is daar toch niks mee en als ze naast de asfalt weg galopeert zou ze zelf toch ook wel weten of het kan? leuke pony Lachen

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:41

ik vind rennen zelf helemaal vreselijk.. Tong uitsteken soms vragen ze op de manege of ik met een beginner een half uurtje mee kan lopen.. dan doe ik het wel.. maar als ik met de shetjes mee moet galoperen.. poeee:P

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:44

Haflinger__ schreef:
staat ze op een manege dan? anders [ als je natuurlijk dat geld ervoor heb ] kan je een andere pony kopen:D. [ kzelf heb helemaal geen geld voor een eigen pony:( ] maar als je thuis een weitje heb kan je pony het land in en dan bijvoorbeeld 2, 3 x per week gwn buitenritjes met haar/hem maken en met je nieuwere pony andere dingen doen!

Jaa dat zal ik alte graag doen!! kon het maar Huilen Maar waar ik staa zijn 2 stallen en alebij bezet voor mijn pony en voor die van de eigenaar. En aangezien ik graag na Ciska nog een ponietje wil..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:48

is daar geen stukje land bij dan?

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 18:50

Haflinger__ schreef:
is daar geen stukje land bij dan?

Ja wel maar ze heeft wel een stalletje nodig.. maar mis komt er wel een oplossieng ik wact het maar gwn af maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik kan kiezen voor bij mij staan en iets minder aandacht krijgen dan bij een klein meisje in een weitje dat ik dat dan eerder zou doen.. ik denk dat dat het fijnst voor haar zou zijn.. Knipoog

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:51

Foto's doen het niet..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:52

hmm hoebedoel je dat? zoals dat meisje ook nog een beetje plezier van haar heeft. maar als dat meisje nou heel intensief enzo wil rijden. en dat snap ze niet helemaal omdat ze jong is .. en jou pony best oud.. maarr ik zou het denk ik wel weten. hoelang heb je haar al dan?:)

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:55

Ze was toch nog maar 20 ofzo ? hoef je haar toch nog niet op pensioen te zetten?ik heb nu een verzorpgony die 18 is, maar die vind het nog hartstikke leuk om rond te hobbelen in het bos. hij geeft zelf wel aan of hij het kan of niet. Sommige rijden ook nog wel op een paard die 34 is, als dat kan? waarom zou je het niet doen. Als je paardje er zelf ook plezier in heeft ?

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:59

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het er niet uitzien.
Volgens mij ben JIJ degene die er plezier inheeft. Je pony straalt het absoluut niet uit hoor?
En ten 2e.. Heb je er wel een dekje onder? Ik zie die nl niet zitten, of het ligt aan mij.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:01

B_rOwny schreef:
Ze was toch nog maar 20 ofzo ? hoef je haar toch nog niet op pensioen te zetten?ik heb nu een verzorpgony die 18 is, maar die vind het nog hartstikke leuk om rond te hobbelen in het bos. hij geeft zelf wel aan of hij het kan of niet. Sommige rijden ook nog wel op een paard die 34 is, als dat kan? waarom zou je het niet doen. Als je paardje er zelf ook plezier in heeft ?

kzeg ook niet dat het perse in pensioen hoeft.. maar als ze een andere opny heeft om vaker op te rijden.. eeen pony van 20 5, 6 x per week rijden.. zou ik opzich niet blij van worden..

mrjaa mij ene vz pony iis oowk 18

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:05

CxX schreef:
DaanxBien schreef:
Kun je de fotos er opnieuw opzetten ?

Ja dat kan ik..

Ik weet niet wat er is gebeurt want ik zie ze gewoon..

Ik wil er wel bij zeggen dat deze pony er echt niet onderlijd! want dit is iets wat ze het lieft doet en het best kan en het best is!
Ik snap niet waarom mensen denken dat ze bijna valt? Dit is namelijk echt niet zo! veder even over de weg waar we rijden deze ken ik en zei al geen andere rijden en minstens 2 keer per week en race alleen maar op de trug weg dus heb ik de berm al gezien.

Afbeelding

Afbeelding

lekker hoor even zo uitraasen , die van mij vindt het ook fantastisch en loopt net zoals die van jouw met zijn oren plat maar dat zegt bij hem niet dat ie het niet graag wil , want er is geen houden aan, leuke foto's Haha!

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:06

Leuke pony,

vet gevaarlijk langs de weg crossen.. Nors opkijken
+ hij loopt op de voorhand.. Ja
en je pony heeft de oren in de nek, Bloos!
dus die vind het helemaal niet leuk!!! Nagelbijten / Gniffelen
verder leuke pony.. Bloos

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:09

Afbeelding

zo kijkt die van, uh niet bepaald vrolijk, maar leuk dat ie het vindt, hier schiet ie ook letterlijk onder mijn kont vandaan, zoals je kan zien hing iets achter mijn zadel en hing ik lekker in zijn mond, arm dier,

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:21

Mensen,,, een beetje rustiger kan toch wel. Als ik met nienke de bossen in ga moet ik haar de hele tijd inhouden,, Als ik haar laat gaan zal ze waaschijnlijk ook wel op de voorhand lopen en haar oren in der nek leggen maar dat hoeft niet te betekenen dat ze er last ban heeft.

Kunnen we nou weer een beetje aardig voor elkaar zijn en niet alles 20000 keer herhalen Knipoog

Het is een leuke pony,, alleen ik mis ook het dekje dat is het enige Knipoog

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 19:37

Luigie schreef:
Leuke pony,

vet gevaarlijk langs de weg crossen.. Nors opkijken
+ hij loopt op de voorhand.. Ja
en je pony heeft de oren in de nek, Bloos!
dus die vind het helemaal niet leuk!!! Nagelbijten / Gniffelen
verder leuke pony.. Bloos

Meen je dit nou?

CxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 19:38

corinatoet schreef:
Afbeelding

zo kijkt die van, uh niet bepaald vrolijk, maar leuk dat ie het vindt, hier schiet ie ook letterlijk onder mijn kont vandaan, zoals je kan zien hing iets achter mijn zadel en hing ik lekker in zijn mond, arm dier,

Maar het is wel helegave foto!:O Woo

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:41

Ik vind het wel leuk hoor.. en kijk.. als die pony nou zijn oren naar voren had gdaan dachten jullie allemaal: oh wat geweldig.. dus wat jullie allemaal zeggen, is gewoon GEZEIK..

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:41

CxX schreef:
corinatoet schreef:
Afbeelding

Maar het is wel helegave foto!:O Woo

woo heb je gelijk in

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:42

maar ik vind het echt heel leuk hoor, en een leuke pony ook...