maar het is wel gevaarlijk om langs de weg te gaan crossen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kikco schreef:nou sorry hoor maar ik wil niet te veel kritiek geven maar zo te horen heb jij je pony het gewoon aan geleerd om hard te galoperen ik ken een meisje die deed dat ook altijd met haar pony maar wil nu normaal galoperen in de bossen dan he en dat gaat niet meer dus ik zou het niet te vaak doen maar wel een leuke pony
Maar ik ben nu wel aan het oeven hoor om iets vaker rustig aan te doen. Mensen weize me dara ook op dus er word wel aan gewerkt. maar ja ze vind het wel prachtis dus af entoe..

Haflinger__ schreef:heb je ook nog een andere pony trouwens? want of hoevaak per week rij je? want je ziet er best groot uit. maar ik zeg niet dat je d'r hindert want ik weet natuurlijk niet hoe het in het echt is ofzo hea:P!
soms vragen ze op de manege of ik met een beginner een half uurtje mee kan lopen.. dan doe ik het wel.. maar als ik met de shetjes mee moet galoperen.. poeee:P Haflinger__ schreef:staat ze op een manege dan? anders [ als je natuurlijk dat geld ervoor heb ] kan je een andere pony kopen:D. [ kzelf heb helemaal geen geld voor een eigen pony:( ] maar als je thuis een weitje heb kan je pony het land in en dan bijvoorbeeld 2, 3 x per week gwn buitenritjes met haar/hem maken en met je nieuwere pony andere dingen doen!
Maar waar ik staa zijn 2 stallen en alebij bezet voor mijn pony en voor die van de eigenaar. En aangezien ik graag na Ciska nog een ponietje wil.. Haflinger__ schreef:is daar geen stukje land bij dan?
B_rOwny schreef:Ze was toch nog maar 20 ofzo ? hoef je haar toch nog niet op pensioen te zetten?ik heb nu een verzorpgony die 18 is, maar die vind het nog hartstikke leuk om rond te hobbelen in het bos. hij geeft zelf wel aan of hij het kan of niet. Sommige rijden ook nog wel op een paard die 34 is, als dat kan? waarom zou je het niet doen. Als je paardje er zelf ook plezier in heeft ?
CxX schreef:DaanxBien schreef:Kun je de fotos er opnieuw opzetten ?
Ja dat kan ik..
Ik weet niet wat er is gebeurt want ik zie ze gewoon..
Ik wil er wel bij zeggen dat deze pony er echt niet onderlijd! want dit is iets wat ze het lieft doet en het best kan en het best is!
Ik snap niet waarom mensen denken dat ze bijna valt? Dit is namelijk echt niet zo! veder even over de weg waar we rijden deze ken ik en zei al geen andere rijden en minstens 2 keer per week en race alleen maar op de trug weg dus heb ik de berm al gezien.

Luigie schreef:Leuke pony,
vet gevaarlijk langs de weg crossen..![]()
+ hij loopt op de voorhand..![]()
en je pony heeft de oren in de nek,![]()
dus die vind het helemaal niet leuk!!!![]()
verder leuke pony..
corinatoet schreef:
zo kijkt die van, uh niet bepaald vrolijk, maar leuk dat ie het vindt, hier schiet ie ook letterlijk onder mijn kont vandaan, zoals je kan zien hing iets achter mijn zadel en hing ik lekker in zijn mond, arm dier,
CxX schreef:corinatoet schreef:
zo kijkt die van, uh niet bepaald vrolijk, maar leuk dat ie het vindt, hier schiet ie ook letterlijk onder mijn kont vandaan, zoals je kan zien hing iets achter mijn zadel en hing ik lekker in zijn mond, arm dier,
Maar het is wel helegave foto!:O Woo