Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Angeliek schreef:Ik praat hetgeen van de foto's van de TS niet goed.
Maar ik ga HELEMAAL mee met Talented
talented schreef:geit schreef:1 vraagje talented
hoe ver moet je je verdiepen om te weten dat sporen niet de oplossing zijn voor een lui paard?
Daar had ik het niet over, in hoeverre moet je het IQ van een gemiddeld Nederlander hebben om te weten dat messen aan je voet NIET te vergelijken zijn met sporen? Dat zij, aan de hand van deze foto's, afleidt dat het paard lui aan het been is vind ik prima, maar de manier waarop zij dit ter sprake brengt is werkelijk waar nietszeggend!
Cinnepin schreef:ooit wel eens van sarcamse gehoord?? talented?
talented schreef:Maar de beste stuurlui staan aan wal!
en ja als er mensen daar niet mee eens zijn kan ik verder ook niets aan doen. Succes verder
JessicaD88 schreef:Ow mijn god wat ligt jou zadel fout!!! Maar wel n hele leuke pony!!
Mrmiami schreef:

Mrmiami schreef:jaa ik weet er alles van, heb het met mn eigen paard ook hoor 11
Mrmiami schreef:Hij logeert hier omdat wij nauw contact hebben met die mensen, wij hebben deze pony zelf voor hen uitgezocht..
Maarja gelukkig heb ik genoeg tips waar ik iets mee kan, dus volgende fotosesie hopen we op verbetering
(
)