[schaam modus aan] Heb me paardje zonder training blootgesteld aan een team polocrossers met een persoon te weinig... [schaam modus uit]
Ik stond toen nog op stal De groene meer in Stompwijk en daar was een (onofficiele) polocrosse wedstrijd. Voordat ik daar aankwam dacht ik aan polo... stokkie, bal...
Bleek ietsje anders te zijn, namelijk netje en bal...
En toen had een team een ruiter te weinig en werd ik overgehaald om mee te doen. Hafnaf gezadeld (toen nog met boomzadel) en met vlinders en al (gehuisvest in mijn buik, wat een vreemde plek
) me over gegeven aan het team polocrossers... Alles ging aardig met inoefenen, bal was niet zo interessant voor dikke hafnaf, maar oei, toen kwamen de netjes te voorschijn en die, oei, die zijn eng... want eh, weet je, die lijken op een zweep enne, weet je, als t baasje een zweep heeft, dan betekent dat werken...
Ik rijd namelijk eigenlijk altijd zonder zweep, of meneer moet oerlui zijn, dan houd ik een zweepje vast en hij loopt (oke, wel onder me vandaan, maar ach...)Toch lijkt het me wel heel gaaf! Mocht ik ooit weer de kans krijgen, dan heeft mijn Dikkie Dik toch pech en moet ie maar gewoon met netje en bal aan het werk...