Don Dancone incognito als de bruine Sjiem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Don Dancone incognito als de bruine Sjiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:18

Bloos [schaam modus aan] Heb me paardje zonder training blootgesteld aan een team polocrossers met een persoon te weinig... [schaam modus uit]

Haha! Ik stond toen nog op stal De groene meer in Stompwijk en daar was een (onofficiele) polocrosse wedstrijd. Voordat ik daar aankwam dacht ik aan polo... stokkie, bal... Knipoog Bleek ietsje anders te zijn, namelijk netje en bal... Clown En toen had een team een ruiter te weinig en werd ik overgehaald om mee te doen. Hafnaf gezadeld (toen nog met boomzadel) en met vlinders en al (gehuisvest in mijn buik, wat een vreemde plek Clown ) me over gegeven aan het team polocrossers... Alles ging aardig met inoefenen, bal was niet zo interessant voor dikke hafnaf, maar oei, toen kwamen de netjes te voorschijn en die, oei, die zijn eng... want eh, weet je, die lijken op een zweep enne, weet je, als t baasje een zweep heeft, dan betekent dat werken... Duivel Ik rijd namelijk eigenlijk altijd zonder zweep, of meneer moet oerlui zijn, dan houd ik een zweepje vast en hij loopt (oke, wel onder me vandaan, maar ach...)

Toch lijkt het me wel heel gaaf! Mocht ik ooit weer de kans krijgen, dan heeft mijn Dikkie Dik toch pech en moet ie maar gewoon met netje en bal aan het werk... Haha!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:22

Hahahahahaha, ooh geweldig Huilen van het lachen
Was dat onder leiding van Jouke? Als je weer zin hebt om te spelen, je zegt het maar hoor! Haha! Jammer dat ik nu aan de andere kant van het land woon Nagelbijten / Gniffelen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:38

[offtopic] Ach, ik kom eigenlijk ook vanaf de andere kant van het land... (Nijmegen)... en ga hopenlijk binnenkort weer terug... Haha! Haha! Haha!

edit: weet niet meer wie de leiding had, maar de naam klinkt wel errug bekend.. Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:46

bokt zou bokt niet zijn of ze geven alweer naar commentaar Verward

leuk dat je zo zonder zadel rijdt Haha! ik denk dat als je zo flosserig Verward in de mond was geweest enz.. je paardje je ook niet zo liet rijden Knipoog dan had ie vast wel een kik gegeven en ja idd somige fotos zijn niet zo mooi, maar dat zijn er maar 2! de meeste fotos zijn echt wel vriendelijk!

ik zou zeggen TS trek je niet zoveel van die anderen aan, want ze kunnen het niet laten om een ander de grondt in te trappen!
ze weten vast niet dat dit commentaar erg vervelend is om aan te horen Clown

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 18:13

Clown dankje charlotte Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:54

Leuke foto's, pony kan zeker springen!

Ik vind het nogal geneuzel over wel/geen neusriem. In de westernsport zijn er ook geen neusriemen, en ik heb mijn paard ook toen ik nog dressuurmatig reed zonder neusriem gereden. Vond het mooier staan, en als je van het bit afblijft blijft het ook wel liggen Knipoog Pling

Luunthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 19:48

Leuke foto's en zo te zien hebben jullie veel lol. Er wordt al een hoop commentaar gegeven op het bit ed, heb ook niet alles gelezen. Het enige wat mij op viel was dat ik e 1 hindernis niet echt correct gebouwd vind en dat gaat om dat rood met groene kruisje met die dwars balk waar dat meisje met die wite cap over heen springt. Ik vind dit geen fijne constructie want mocht hij een balk aan tikken kan deze niet fijn vallen. zodat hij zich kan beschadigen aan de andere balken die automatisch mee vallen.

lisetteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:40

Ja ik vind het er netjes uit zien en er word veel comtaar geven maar ik vind het er netjes uit zien en het is niet dat Dancer het niet wel ze vind het juist leuk en ik vind het zonder neusriem ook wel leuk hoor Lachen Dus ik viond zelf het comtaar een beetje ondig.. Bloos

lisetteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 07:46

Aardig reachtie mogen weer komen! Lachen

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 08:08

ik rij ook soms zonder neusriem (alleen bij de brave paardjes) maar die vinden dat volgens mij gewoon leuker kunnen ze gapen enz (maar dus niet zo dat we geen neusriem hebben) Knipoog