foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KwpnLovea

Re: foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 17:56

heel erg bedankt riss ja op het zadel ben ik al aan het letten welke foto`s vond jij het beste

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 18:30

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 16-05-22 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:13

KwpnLovea schreef:
heel erg bedankt riss ja op het zadel ben ik al aan het letten welke foto`s vond jij het beste

Nou, ik kan eigenlijk moeilijk zeggen welke foto's het beste zijn, want een foto is een moment opname.
En soms heeft een mens wel eens, dat ie zn hak bijvoorbeeld optrekt, en dan knipt iemand je net op de foto, en dan lijkt het dus ook net alsof je altijd zo rijdt, maar dan was het gewoon 1 moment Tong uitsteken
Maar misschien moet je maar eens al het commentaar ( wat mensen overigens goed bedoelen ) eens op een briefje schrijven en dan de volgende keer dat je gaat rijden goed aan alle dingen denkt, zodat als je bijvoorbeeld je handen als piano handjes hebt, je gelijk even denkt van, oja handen recht op houden. Enzo Lachen
Snapje? Tong uitsteken Nou veel succes er mee, ik ben ook zeer benieuwd naar foto's van een TOPdag Lachen !

kimB1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:24

wat een raar kind zeg pff egoïstisch ook nog is ! "wat kan mij het schelen als het zadel niet lekker op mijn paard ligt".. je bent je paard echt niet waard !

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:23

kim, waar zie jij dat staan?

troella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 14:04

als je goed naar de foto s kijkt ligt het zadel al te ver naar voren voordat je erop ging zitten , dus dat je in het begin zei dat het door het rijden is verschoven klopt niet , maar verder bemoei ik me niet met dit hoor Bloos

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 14:40

KwpnLovea schreef:
bedankt meissie17 gelukkig iemand die mij wel steunt en de andere ook hoor die dat deden

steunen? snap hem even niet, waarmee? (niet aanvalend bedoeld Knipoog )
verder mooi paardje. Overkomt iedereen wel eens dat paard of ruiter een pestdag heeft, beetje jammer alleen dat als er word gezegd dat het zadel te ver naar voor ligt (wat wordt gezegd omdat ze het beste met het paard voor hebben) je zo happig reageerd. Dat bedoel ik ook niet aanvallend maar als tip zodat je niet iedere keer zo'n heisa krijgt als je een foto op bokt plaatst.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:13

Oud topic, vandaar een slotje.