ja, ik reageer er ook niet meer op, vind dit erg jammer van het desbetreffende persoon
maarja wat kan je er aan doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerner schreef:dus tuurlijk mag je blijven reageren op dingen, daar is helemaal niks mis mee...
maar het kan voorkomen dat het niet correct is
Sorry Hanna, maar je vergeet nu toch echt iets. In mijn eerste reaktie schreef ik dat ik mij zorgen maakte om Bijou. Omdat ik erge staartzwaaien zag en strakke oren naar achteren. Dit duidt altijd op verzet. Welke oorzaak dan ook. Dit zou zelfs pijn kunnen zijn. Daarbij zei ik dat ik haar mooie sprankeling in haar ogen mistte. Dit is ook iets wat ik zie.
En ook weet dat dit zo is. Ik weet ook hoe ze een half jaar geleden liep en hoe ze toen eruit zag. Ik concludeerde iets wat ik zag. En dit is een correcte conclusie geweest. Jij maakt er nu van dat mijn reaktie niet correct is. Sorry hoor.
Dit is echt de laatste reaktie van mij aan jou gericht. Je weet het tenslotte toch altijd en altijd, zelf beter.
Je denkt dat je enorm op de goede weg zit, de tijd zal het uitwijzen.
Succes!
Vlokkie schreef:Ieder heeft zijn eigen waarheid. Ieder ziet wat ie ziet en voelt wat ie voelt. Wat Bijou voelt, kan alleen zij zelf zeggen. Ze weet immers zelf het beste wat ze voelt. Wij kunnen er alleen naar raden.
Ik denk niet dat we het hier ooit over eens worden, maar ach, verschillende denkwijzen blijven en die moeten we respecteren. Ik ben ervan overtuigd dat Hannah ontzettend veel van haar pony houdt en het beste met haar voor heeft. Het maakt niet uit, wat goed is en wat fout. Als iedereen maar gelukkig is.
Het lijkt me dus beter dit nu toch echt definitief af te sluiten.![]()
Bijou is een prachtpony, ik hoop dat jullie samen nog veel vrij plezier beleven!
Gerner schreef:Sorry Hanna, maar je vergeet nu toch echt iets. In mijn eerste reaktie schreef ik dat ik mij zorgen maakte om Bijou. Omdat ik erge staartzwaaien zag en strakke oren naar achteren. Dit duidt altijd op verzet. Welke oorzaak dan ook. Dit zou zelfs pijn kunnen zijn. Daarbij zei ik dat ik haar mooie sprankeling in haar ogen mistte. Dit is ook iets wat ik zie.
En ook weet dat dit zo is. Ik weet ook hoe ze een half jaar geleden liep en hoe ze toen eruit zag. Ik concludeerde iets wat ik zag. En dit is een correcte conclusie geweest. Jij maakt er nu van dat mijn reaktie niet correct is. Sorry hoor.
Dit is echt de laatste reaktie van mij aan jou gericht. Je weet het tenslotte toch altijd en altijd, zelf beter.
Je denkt dat je enorm op de goede weg zit, de tijd zal het uitwijzen.
Succes!