NinaElisa schreef:Eey figaro..
ik wist niet dat jij m leaste.. (ben niet zo op de hoogte:P).
setje staat m leuk..
( ik vond je op nonny trouwens leuker staan:D)
Ik lease hem ook niet

Nonny reed ik idd iets anders, was ook een totaal ander type
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NinaElisa schreef:Eey figaro..
ik wist niet dat jij m leaste.. (ben niet zo op de hoogte:P).
setje staat m leuk..
( ik vond je op nonny trouwens leuker staan:D)

GvdT schreef:Ik denk dat het niet zo handig was/ is om deze tekst neer te zetten.NonnyNancy schreef:Verder heb ik hier liever geen commentaar over en ook als je zelf geen of amper wedstrijdervaring hebt en iets niet positief naar mij overbrengt ben ik niet blij met je (iedereen doet namelijk altijd zo onaardig op HAW-topics), dus hou het aub vriendelijk!
Laat je een vriendelijk berichtje achter?
Ik snap best dat je penny reacties wil voorkomen, maar ik vind dit ook een beetje een penny actie.
En als je foto's bij haw plaatst komt er commentaar, soms gegrond en soms niet. Kan je hier niet tegen dan moet je ook geen foto's plaatsten. Iig succes met wedstrijden met deze "oude proffesor"

NonnyNancy schreef:Ik kan er best tegen, tot op bepaalde hoogte
En bedankt
mirjam_kl schreef:Ik heb even een vraagje, excuseer me als ik het fout heb...
Maar je rijd het paard nu 3 maanden, mag je dan meteen al in het Z starten?

runningkawa schreef:Ik heb maar 1 vraag
Is die Z1 officieel via de knhs of Z1 zonder startkaart en dus onderling?

. talented schreef:Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!
) talented schreef:Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!
NonnyNancy schreef:Verder heb ik hier liever geen commentaar over en ook als je zelf geen of amper wedstrijdervaring hebt en iets niet positief naar mij overbrengt ben ik niet blij met je (iedereen doet namelijk altijd zo onaardig op HAW-topics), dus hou het aub vriendelijk!

runningkawa schreef:UIteraard??
Helaas moet ik me dan aansluiten bij de rest.
Ik vraag me echt af hoe jij in het Z bent gekomen, want zulke handen en voeten kregen in de B van mij niet eens een WP.
En ik mag een grote bek hebben, heb wel wedstrijden gereden![]()
NonnyNancy schreef:runningkawa schreef:UIteraard??
Helaas moet ik me dan aansluiten bij de rest.
Ik vraag me echt af hoe jij in het Z bent gekomen, want zulke handen en voeten kregen in de B van mij niet eens een WP.
En ik mag een grote bek hebben, heb wel wedstrijden gereden![]()
Ja uiteraard, aangezien het mij stom lijkt dat als je in de titel van je topic Z1 zet terwijol je het met onderlinge was, of ligt dta aan mij?

Barmat schreef:talented schreef:Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!
Jammer dan toch weer om te lezen dat als de eerste de beste muts éénmalig een voorgeprogrammeerd paard onder de kont heeft gekregen (afgericht dus door een goede ruiter, waar ik talented voor zover ik kan bepalen echt wel onder schaar) er gelijk een arrogant smoelwerk bij geleverd wordt....
Oei, wat zal dat pijn doen, als ze eenmaal heeeel hard is gevallen.... (figuurlijk he)
WowAmigo schreef:Er zijn er genoeg die foto's plaatsen van hun Z-geklasseerde bijrijdpaard terwijl ze zelf dat niveau niet hebben. Dus zo'n gek idee was het niet.
Had je nou vandaag gestart begreep ik?

cle0o_o0 schreef:Oh, ik dacht altijd dt Nonny best lastig was met rijden, weet eigenlijk niet eens hoe ik daar bij kom...

runningkawa schreef:Dat ligt aan jou
Idd genoeg mensen die onderling starten en ook die klasse noemen.
Of idd op een Z verzorpaard rijden, maar dat zelf niet zijn.
Een foute moment opname dat kan, maar zoveel?
Vraag me ook af wat die jury dan zat te doen, had die punten over in zijn tas...
Dit zou je in mijn regio niet hoeven te doen...ging je met verlies naar huis
Barmat schreef:WowAmigo schreef:Er zijn er genoeg die foto's plaatsen van hun Z-geklasseerde bijrijdpaard terwijl ze zelf dat niveau niet hebben. Dus zo'n gek idee was het niet.
Maar TS claimt zélf Z niveau te rijden, dat is dan toch iets anders? Dan denk ik dat het "ons" goed recht is om te zeggen dat de gehele combinatie er zeker niet Z-waardig uit ziet, met onderbouwing waarom niet (dat zal ik allemaal niet gaan herhalen, staat al voldoende in het topic)
WowAmigo schreef:Er zijn er genoeg die foto's plaatsen van hun Z-geklasseerde bijrijdpaard terwijl ze zelf dat niveau niet hebben. Dus zo'n gek idee was het niet.

WowAmigo schreef:Ze geeft zelf richting RunningKawa aan dat het logisch is dat ze officieel Z start omdat ze het in de titel heeft gezet, maar zo logisch is dat dus niet. Edit: dat bedoelde ik dus!
Ik ben het verder ook gewoon met je eens hoor!