Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xZolox

Re: Figaro (Z1) @ work in Amber Stripe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 19:06

NinaElisa schreef:
Eey figaro..
ik wist niet dat jij m leaste.. (ben niet zo op de hoogte:P).
setje staat m leuk..

( ik vond je op nonny trouwens leuker staan:D)

Ik lease hem ook niet Knipoog
Nonny reed ik idd iets anders, was ook een totaal ander type Knipoog

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 19:06

GvdT schreef:
Ik denk dat het niet zo handig was/ is om deze tekst neer te zetten.
NonnyNancy schreef:
Verder heb ik hier liever geen commentaar over en ook als je zelf geen of amper wedstrijdervaring hebt en iets niet positief naar mij overbrengt ben ik niet blij met je (iedereen doet namelijk altijd zo onaardig op HAW-topics), dus hou het aub vriendelijk!
Laat je een vriendelijk berichtje achter?

Ik snap best dat je penny reacties wil voorkomen, maar ik vind dit ook een beetje een penny actie Lips are sealed .

En als je foto's bij haw plaatst komt er commentaar, soms gegrond en soms niet. Kan je hier niet tegen dan moet je ook geen foto's plaatsten. Iig succes met wedstrijden met deze "oude proffesor"

Ik kan er best tegen, tot op bepaalde hoogte Knipoog
En bedankt Knipoog

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:07

Ik heb even een vraagje, excuseer me als ik het fout heb...

Maar je rijd het paard nu 3 maanden, mag je dan meteen al in het Z starten?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:11

NonnyNancy schreef:
Ik kan er best tegen, tot op bepaalde hoogte Knipoog
En bedankt Knipoog

HAHAHAHAH! Alsjeblieft zeg, maarja gewoon in jezelf blijven geloven. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:25

Ik heb maar 1 vraag
Is die Z1 officieel via de knhs of Z1 zonder startkaart en dus onderling?

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 20:29

mirjam_kl schreef:
Ik heb even een vraagje, excuseer me als ik het fout heb...

Maar je rijd het paard nu 3 maanden, mag je dan meteen al in het Z starten?

Ja want ik ben al Z2 geweest met mijn pony en dat paards is ook al Z geweest.
Ik rij hem btw 2 maanden Knipoog

runningkawa schreef:
Ik heb maar 1 vraag
Is die Z1 officieel via de knhs of Z1 zonder startkaart en dus onderling?

Nou officieel uiteraard Knipoog Vork

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:35

Netjes hoor Nancy!
Alleen volgens mij moet je je handen en hakken alle2 iets lager houden Knipoog
Volgens mij zijn het net momentopname's die net even ietsjes minder netjes gaan als anders.
Nog veel succes met Figaro en natuurlijk je nieuwe paard Zolo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:38

UIteraard??
Helaas moet ik me dan aansluiten bij de rest.
Ik vraag me echt af hoe jij in het Z bent gekomen, want zulke handen en voeten kregen in de B van mij niet eens een WP.

En ik mag een grote bek hebben, heb wel wedstrijden gereden Tong uitsteken Clown

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:45

Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:47

Als je echt zo goed rijdt, dan trek je je toch weinig aan van commentaar van pennymeisjes?
Met zo'n beginpost roep je gewoon al irritaties op bij mensen. Je kunt wel klagen dat iedereen zo onaardig is, maar kijk eerst eens naar jezelf.

Van commentaar op de foto's onthoud ik me maar, ben nog niet verder dan het L1 gekomen Huilen van het lachen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:49

talented schreef:
Nancy je moet wel een beetje intomen. Je hebt Nonny onder je kont gekregen nadat ik hem helemaal voor je had voorgeprogammeerd tot het Z2! Ik zal je niet aanvallen met betrekking tot je foto's maar je houding is echt alles behalve fatsoenlijk hier op bokt!

Jammer dan toch weer om te lezen dat als de eerste de beste muts éénmalig een voorgeprogrammeerd paard onder de kont heeft gekregen (afgericht dus door een goede ruiter, waar ik talented voor zover ik kan bepalen echt wel onder schaar) er gelijk een arrogant smoelwerk bij geleverd wordt....

Oei, wat zal dat pijn doen, als ze eenmaal heeeel hard is gevallen.... (figuurlijk he Knipoog )

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:56

talented schreef:

Was Nonny dan zo makkelijk dat iedereen er winst mee kon/ kan rijden? (is gewoon een vraag dus geen zeur opmerking)

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:58

Ik heb Nonny in een kleine twee jaar naar het Z2 gereden en sowieso alle kringtitels op mijn naam gezet toendertijd. Dat was nou echt een fijn bewerkbaar beest! De keren dat ik zonder een eerste plaats thuis kwam zijn met die pony op één hand te tellen! Samen met die pony veul geleerd!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:02

Oh, ik dacht altijd dt Nonny best lastig was met rijden, weet eigenlijk niet eens hoe ik daar bij kom... Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:02

NonnyNancy schreef:
Verder heb ik hier liever geen commentaar over en ook als je zelf geen of amper wedstrijdervaring hebt en iets niet positief naar mij overbrengt ben ik niet blij met je (iedereen doet namelijk altijd zo onaardig op HAW-topics), dus hou het aub vriendelijk!

Moderatoropmerking:
Ik lees dit topic nu pas.
Als ik het eerder gezien had, dan had ik er zeker een slotje op gezet.
Het is echt niet de bedoeling om al in je openingspost aan te geven wie wel en niet mogen reageren, dit staat ook duidelijk in de regels op HAW.
Bij een evt. volgend topic mag je dit ook achterwege laten, dit is absoluut niet gewenst.

Voor degenen die nog willen reageren:
Graag bovenstaand akkefietje laten voor wat het is en alleen ontopic reacties (dus: rijtechnisch commentaar) plaatsen.
Alvast bedankt Knipoog

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:06

runningkawa schreef:
UIteraard??
Ik vraag me echt af hoe jij in het Z bent gekomen, want zulke handen en voeten kregen in de B van mij niet eens een WP.

En ik mag een grote bek hebben, heb wel wedstrijden gereden Tong uitsteken Clown

Ja uiteraard, aangezien het mij stom lijkt dat als je in de titel van je topic Z1 zet terwijol je het met onderlinge was, of ligt dta aan mij?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:08

NonnyNancy schreef:
runningkawa schreef:
UIteraard??

Ja uiteraard, aangezien het mij stom lijkt dat als je in de titel van je topic Z1 zet terwijol je het met onderlinge was, of ligt dta aan mij?

Dat ligt waarschijnlijk aan jou ja Ja

Aangezien ik mij (ook) niet kan voorstellen dat het officieel is/was gezien de dramatisch slechte foto-momenten Lachen

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:09

Barmat schreef:
talented schreef:

Jammer dan toch weer om te lezen dat als de eerste de beste muts éénmalig een voorgeprogrammeerd paard onder de kont heeft gekregen (afgericht dus door een goede ruiter, waar ik talented voor zover ik kan bepalen echt wel onder schaar) er gelijk een arrogant smoelwerk bij geleverd wordt....

Oei, wat zal dat pijn doen, als ze eenmaal heeeel hard is gevallen.... (figuurlijk he Knipoog )

Naja Wouter, ze kon de oefeningen, maar je weet dus niet hoe zwaar ik het heb gehad, voornamelijk op wedstrijden. Maar ja, geloof wat je geloven wil. En ja ik weet dat ik fel ben Knipoog

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:10

Er zijn er genoeg die foto's plaatsen van hun Z-geklasseerde bijrijdpaard terwijl ze zelf dat niveau niet hebben. Dus zo'n gek idee was het niet.

Had je nou vandaag gestart begreep ik?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:11

WowAmigo schreef:
Er zijn er genoeg die foto's plaatsen van hun Z-geklasseerde bijrijdpaard terwijl ze zelf dat niveau niet hebben. Dus zo'n gek idee was het niet.

Maar TS claimt zélf Z niveau te rijden, dat is dan toch iets anders? Dan denk ik dat het "ons" goed recht is om te zeggen dat de gehele combinatie er zeker niet Z-waardig uit ziet, met onderbouwing waarom niet (dat zal ik allemaal niet gaan herhalen, staat al voldoende in het topic)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:13

Dat ligt aan jou Ja
Idd genoeg mensen die onderling starten en ook die klasse noemen.
Of idd op een Z verzorpaard rijden, maar dat zelf niet zijn.

Een foute moment opname dat kan, maar zoveel?
Vraag me ook af wat die jury dan zat te doen, had die punten over in zijn tas...

Dit zou je in mijn regio niet hoeven te doen...ging je met verlies naar huis

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:15

cle0o_o0 schreef:
Oh, ik dacht altijd dt Nonny best lastig was met rijden, weet eigenlijk niet eens hoe ik daar bij kom... Tong uitsteken

Misschien lijkt het wel lastig door de rijstijl van de amazone. Huilen van het lachen

runningkawa schreef:
Dat ligt aan jou Ja
Idd genoeg mensen die onderling starten en ook die klasse noemen.
Of idd op een Z verzorpaard rijden, maar dat zelf niet zijn.

Een foute moment opname dat kan, maar zoveel?
Vraag me ook af wat die jury dan zat te doen, had die punten over in zijn tas...

Dit zou je in mijn regio niet hoeven te doen...ging je met verlies naar huis

Dat viel mij ookal op, zoveel foute momentopname's. Dus ik zit nogsteeds te wachten op de foto's van een wat mindere kwalitiet, wie je ons beloofd had. Lachen

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:16

Barmat schreef:
WowAmigo schreef:

Maar TS claimt zélf Z niveau te rijden, dat is dan toch iets anders? Dan denk ik dat het "ons" goed recht is om te zeggen dat de gehele combinatie er zeker niet Z-waardig uit ziet, met onderbouwing waarom niet (dat zal ik allemaal niet gaan herhalen, staat al voldoende in het topic)

Ze geeft zelf richting RunningKawa aan dat het logisch is dat ze officieel Z start omdat ze het in de titel heeft gezet, maar zo logisch is dat dus niet. Edit: dat bedoelde ik dus!
Ik ben het verder ook gewoon met je eens hoor!

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:17

WowAmigo schreef:

nee vorige week Knipoog
volgende week mag ik weer

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 21:18

WowAmigo schreef:
Ze geeft zelf richting RunningKawa aan dat het logisch is dat ze officieel Z start omdat ze het in de titel heeft gezet, maar zo logisch is dat dus niet. Edit: dat bedoelde ik dus!
Ik ben het verder ook gewoon met je eens hoor!

Ah zo.... verkeerd begrepen dus! Lachen