Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Beeniebrenie schreef:Maar waarom dan? Ik geef toch alleen maar een compliment! Ik vind echt dat kelly voor uit is gegaan. Ik heb er gewoon niks meer aan toe te voegen.. Mag ik dan alleen reageren als ik tips heb?
BounceBabe schreef:Laat me raden, 5 pagina slap gezever van mensen die allemaal hetzelfde zeggen?
Ik vind het een hele leuk combinatie! Ziet er netjes en leuk uit! De situatie is uitgelegt!
Beeniebrenie schreef:Maar waarom dan? Ik geef toch alleen maar een compliment! Ik vind echt dat kelly voor uit is gegaan. Ik heb er gewoon niks meer aan toe te voegen.. Mag ik dan alleen reageren als ik tips heb?
pharagirlke schreef:ook moeilijke karakters kan je licht op het bit makenMagoed mij best hoor, I rest my case. Kheb gezegd watk wilde zzeggen.
izabella; dan ligt het dus aan de ruiter die een onduidelijke hulp geeft
_Fieke; Hele goede instelling!Als je alleen rijd en Taco is niet bang voor zwepen, kan je eens proberen om een zweep op je polsen te leggen. Die zweep mag niet vallen!
Dan houd je je handen vanzelf hoog genoeg en bij elkaar
Flying_Angel schreef:Commentaar geef je alAls je daar mee bezig gaat, komt het goed
Ik vind de opmerking van Kimmie_girl ook niet helemaal netjes..
Mooie fjord
pharagirlke schreef:Precies wat ik wilde zeggen. Paard is gewoon verder dan de ruiter...izabella; dan ligt het dus aan de ruiter die een onduidelijke hulp geeft