Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij is zo super ongelooflijk mooi 

wat een schitterend paard! Daar mag je echt trots op zijn!
eefangel schreef:Man hoe krijg je het toch voor elkaar om ze zo snel zo lekker aan het lopen te hebben.
Super!
Ik doe het je niet na.![]()
En ja ook van mijn kant zie ik zo'n jonge pony liever iets langer en idd voorwaarts neerwaarts.
Maar dat neemt niet weg dat hij zo ook al redelijk nageeflijk loopt,
en ik snap dat jij er niet teveel aan wilt prutsen nog.
Dat doe je goed!
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat er met hem in de sport gaat gebeuren?!
anjer schreef:ziet er erg netjes en ontspannen uit,
en een heel mooi dier heb je onder je kont!
ook mooie foto's in je profiel trouwens
polly2 schreef:Een hele mooie pony. Qua bouw en beweging goed in balans en dan ook nog zo'n blondje. Mooi!
Misschien is hetgeen ik nu ga zeggen al gezegd...vergeef me dan, ik heb niet alles doorgelezen. Ik vind dat je de pony mooi op eigen benen laat lopen, je rijdt hem mooi voorwaarts (ik heb zelf zo'n 20 jaar op een fokkerij/handelsstal de jonge paarden gereden, dus dit zijn dingen die ik belangrijk vind), maar....er is iets onrustigs met je handen. Kan er niet zo de vinger op leggen, want je zaagt of trekt niet, zet ook niks vast. Maar het gaf een wat onrustig beeld en het leidde mij af van de pony. Wellicht weet je zelf wel wat ik bedoel.
Ik bedoel dit in ieder geval niet om je af te zeiken.
Cristina schreef:MaestroE schreef:er staat "druk" tussen aanhalingstekens. Dus niet "teugeldruk" Ik bedoel hier dus helemaal geen trekwerk mee. Ik bedoel meer constantie
Ik snap het![]()
Ik wil alleen deze Bokker beschermen. Ik weet nl. dat zij veel pony's voor anderen zadelmak maakt. Mijn rijpony gaat daar ook in de zomer heen om zadelmak te maken en wordt meteen gedekt. Ik heb deze amazone afgelopen tijd goed "uitgeplozen" en denk dat ik geen betere kan vinden voor dit werk. Dat moet gewoon meteen goed gedaan worden. En ik denk dat deze stal het op een heel eerlijke manier doet. Ik heb al zoveel positiefs gehoord over de Bois pony's, dat heeft mede te maken met een goede opvoeding.
debsoleino schreef:Mayyo!
Wat een geweldig dier is het ook!
In de mei vakantie moeten we maar weer een keer afspreken!!
Spreek je snel weer!

potterlover schreef:Leuk artikel in de paardenkrant !
Superpony is het toch
Op de HK gemaakt ??
Ik ben echt fan van je manier van rijden, zo eerlijk een correct. milou123 schreef:Ziet er echt netjes, vriendelijk en eerlijk uit! Echt heel netjes!![]()
Alleen jammer dat op het filmpje bijna alles linksom is.. Maar ziet er super uit, ja die gaat een super toekomst tegemoed!!
marjolein88 schreef:eefangel schreef:Man hoe krijg je het toch voor elkaar om ze zo snel zo lekker aan het lopen te hebben.
Super!
Ik doe het je niet na.![]()
En ja ook van mijn kant zie ik zo'n jonge pony liever iets langer en idd voorwaarts neerwaarts.
Maar dat neemt niet weg dat hij zo ook al redelijk nageeflijk loopt,
en ik snap dat jij er niet teveel aan wilt prutsen nog.
Dat doe je goed!
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat er met hem in de sport gaat gebeuren?!
Ja weet niet hoe dat komt !! gewoon fijn beest en miss het nodige ervaring vd amazone![]()
![]()
Hij zal eerst thuis getraint worden.. dan starten bij de paarden en dan zoeken we er waarschijnlijk een jong ruitertje/amzone voor.