Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tassie schreef:ik vind aan de hand van de foto`s dat je niet kan zien dat je Z1 rijd, als ik zo de foto`s zie vraag ik me sterk af hoe je daar dan ben gekomen, miss zie ik het verkeerd, en zijn de foto`s op de verkeerde moment gemaakt, maar dit zie ik dus val me aub niet aan om wat ik zie en denk
Kit_for_ever schreef:Ik denk dat ze de jury heeft omgekocht voor der punten. Of misschien kreeg ze ze wel bij een pak vla!
LCharlotte schreef:Leuk hoor!
Ik vind wel je zadel wat krap, ik denk dat een halve inch groter veel beter zou zitten voor jou.
PrinCessRomy schreef:tassie zie post boven je, Vanaf een foto kan je t niet beoordelen
potterlover schreef:ik ben 2 maanden geleden nog zeeuws kampioen geworden
Maar er zijn ook filmpjes , misschien zeggen die meer
LCharlotte schreef:LCharlotte schreef:Leuk hoor!
Ik vind wel je zadel wat krap, ik denk dat een halve inch groter veel beter zou zitten voor jou.
potterlover schreef:het zadel is net een jaar oud, en heb er zelf aan meebetaald voor mijn verjaardag, ben er hartstikke trots op en hij rijdt echt superlekker![]()
PrinCessRomy schreef:Wat is dat? is het een vliegtuig... is het een auto?
is het een kiwi?
Nee het zijn 22 winstpunten
Right
shron_silver schreef:Meid, ik zou trots op jezelf en je pony zijn! Wat heb jij een mooie stille aanleuning!!! nog veel succes met je pottertje
shron_silver schreef:Meid, ik zou trots op jezelf en je pony zijn! Wat heb jij een mooie stille aanleuning!!! nog veel succes met je pottertje
Seraphim schreef:PrinCessRomy schreef:Wat is dat? is het een vliegtuig... is het een auto?
is het een kiwi?
Right
Wat is dit nou weer voor stomme opmerking? Als je geen nuttig commentaar kunt geven, zeg dan gewoon niks.
Ik vind de foto's er leuk uitzien, en ik vind het (in tegenstelling tot een hoop andere mensen) ontzettend knap van je dat je je pony zelf naar het Z hebt gereden. Dat zie ik mezelf nog niet doen
Relaxed schreef:PrinCessRomy schreef:Wat is dat? is het een vliegtuig... is het een auto?
is het een kiwi?
Right
Volgens mij was deze opmerking ook positief bedoeld hoor...
Seraphim schreef:PrinCessRomy schreef:Wat is dat? is het een vliegtuig... is het een auto?
is het een kiwi?
Right
Wat is dit nou weer voor stomme opmerking? Als je geen nuttig commentaar kunt geven, zeg dan gewoon niks.
Ik vind de foto's er leuk uitzien, en ik vind het (in tegenstelling tot een hoop andere mensen) ontzettend knap van je dat je je pony zelf naar het Z hebt gereden. Dat zie ik mezelf nog niet doen