AniiQue schreef:je kent me niet eens..
en NEE de eigenaar wil hem niet laten castreren,, hij heeft een goede bloedlijn de vader van de moeder is El beauty en de vader van de vader van de vader is polydor en de zoon van die is polydox ken daar de zoon van is O. Two step G..
en de moeder is mijn lieve sandra..
ik heb hem nu al rond de 10x gereden.. hij is echt heel braaf.. maar hij kan nog wel eens vaak bokken en ik neem het wel aan. .het gaat nu echt wel goed... ga binnenkort bij weber (manege de boshoeve) les nemen.. als jullie daaar dan nog niet te vreden overzijn.. ik weet ook wel dat mijn zit bagger is.. maar dat komt nog wel. ik moet toch eerst het paarrd kennen voordat ik als anky ga zitten of niet? op sandra zit ik wel heel goed. bijna als een wedstrijd ruiter zegt de eigenaar..
.....
en die persoonlijke aanvallen krijg ik genoeg.. dus leer fftjes normaal doen.. ik ben niet perfect en zal het ook nooit zijn.. sommige denken dat..
maja.. ik zal maar niet verder gaan.. ik denk dat er een aanval topic moet gestart worden.. ik bn weer het egoïstische strondeigewijze penny meisje O:)
en als iemand zegt dat IK en BEAUTY niet bij elkaar horen heb je het mis.. hij heeft getrapt naar een ander meisje omdat die die niet moest.. naar mij niet.. en ik doe hem nu al ruim.. 2 à 3 maanden verzorgen maar ik rij maar 1 à 2 x in de week..dOeiidOeii
Poepoe.. VOLGENS de eigenaar... Die eigenaar speelt hier geen rol meisje. Jij zet de foto's hier, jij reageerd zelf ook, en ondanks dat je er zelf al een rits commentaar bij zet, vind je het raar dat iedereen hier zo reageerd? Lijkt me apart..
En wat interesseert ons het nou dat je op een andere pony wel rechtzit, we hebben het over de foto's die jij hier op HAW hebt staan, en die zijn gewoon ronduit slecht. Kijk nou eens reeël naar jezelf: Vind je nou echt dat je er zo super opzit? En dat het paardje zo lekker loopt? En dat je een jonge pony 1 á 2 keer in de week rijdt, maar wel kletsnat over een stapel takken laat lopen vind je ook normaal? En dan pas 10 keer gereden? Sorry, maar ik krijg steeds meer het idee dat je het grootste deel wat hier staat uit je duim zuigt!
Wil je hier echt serieus mee aan de gang, zoek LES, BEGELEIDING, en gun die pony de tijd om alles stapje voor stapje onder de knie te krijgen. Dat van bokken is geen pesten, dat is óf een vreugdebok, of een uitingsvorm van MISCOMMUNICATIE omdat de pony jou niet begrijpt.. En dat wil je afstraffen met slaan? Niet mijn stijll..