Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
* Siebjelover schreef:IJslanders zien er al heel snel stevig uit en als sterke beren, maar innerlijk zijn ze dit nog niet. Veel mensen vergissen zich hier nog lelijk in....Dit kan heel nadelig zijn. Slijtage aan de benen die al vroeg optreed etc etc...heel naar en vervelend....
vandaar onze tips: Gooi het paard het land in en haal hem er over 1,5 a 2 jaar weer uit en begin overnieuw met de training. Zo heb je er langer plezier van!
Snap best dat ze het niet leuk vind..maar ze lokt het zelf ook uit met de reacties die ze geeft...sorry dat ik het zeg...
* Ontopic*
kistaah schreef:Het is een feit dat IJslanders later rijp zijn dan andere paarden. Waarom wachten de meeste mensen in IJsland er anders mee tot t paard een jaar of 5 is?!
Siebjelover schreef:CtjeLief schreef:
Ik doe het gewoon uit medelijden met dat paard en het blijft me gewoon verbazen....Veel mensen rijden hun IJslander te vroeg in omdat ze niet kunnen wachten...en dat vind ik gewoon niet kunnen. Dan heb ik zoiets van: Koop dan een ouder paard!
ik denk namelijk niet net zo als zij..
Wendy15 schreef:Mijn mening over de leeftijd en training heb ik al gegeven en zal ik verder niet op ingaan..
Wel wil ik nog wat zeggen over de opmerking van de TS dat we jaloers zouden zijn enzo. Het topic was idd al een paar dagen rustig en IMO plaatste ze deze opmerking enkel en alleen om iedereen weer uit de tent te lokken. Erg jammer en ronduit zielig
CtjeLief schreef:uhm.. de tekst in de quote hierboven is niet van mij! let even op wat je vermeld..
ontopic dus weer.. nogmaals: leuk paardje!
i_horselover schreef:Wendy15 schreef:Mijn mening over de leeftijd en training heb ik al gegeven en zal ik verder niet op ingaan..
Wel wil ik nog wat zeggen over de opmerking van de TS dat we jaloers zouden zijn enzo. Het topic was idd al een paar dagen rustig en IMO plaatste ze deze opmerking enkel en alleen om iedereen weer uit de tent te lokken. Erg jammer en ronduit zielig
ik probeerde niemand uit de tent te lokken, echt niet