victor t ettertje @ work voor het eerst op bokt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: victor t ettertje @ work voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:20

Victor_Love schreef:
JoyCiej007 weet je wat jij eens lekker moet doen ?? Op je ZZ paard gaan hobbelen en in hoop dat ie er vandoor gaat kijken wie er dan nog lacht Knipoog

Op haar ZZ Shetlanders? Sigaar

Victor_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:21

Nouw precies daar heb je ut .. hij is nogal vervelend eventjes dta je het weet daarom trok ik heb eens flink in zijn bek.. Nouw dan.. !!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:23

MissHaffie schreef:
Hola.
Nogmaals het vriendelijke verzoek om het hier netjes te houden!

Mensen; ik hoef niet persoonlijk aangevallen te worden door mensen die mij helemaal niet kennen. Ik heb geen duur springmateriaal, heb geen dressuurpaard onder mijn kont, sterker nog, ik heb al meer dan 6 maanden niet meer gereden, en ik rijd recreatief mennen met een grote maat shet.

Geen dressuurpaard, maar plaats ik foto's van training en wedstrijden op HAW, dan krijg ik alleen maar positieve en leuke reacties. Dus ga geen onzin lopen te verkondigen dat je altijd gezeik krijgt op HAW als je geen dressuurpaard rijd, da's onzin.

Victor_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:25

Nouwjha.. zij vindt dat zij zo goed kan rijden misschien heeft ze ook wel ZZ shetlanders.. ?? :s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:25

Quote schreef:
Als je foto's op bokt zet, kun je er van op aan dat er commentaar op komt.
Al is hier wel genoeg gezegd volgens mij, iets minder ge-amen en iets meer opbouwend commentaar is gewenst.

En voor de topicstarter: Misschien is het handig om iets met de kritiek te doen Knipoog

Quote schreef:
Hola.
Nogmaals het vriendelijke verzoek om het hier netjes te houden!

Ik was van plan om bovenstaande bijsturingen van de submod te quoten en een laatste verzoek om ontopic te gaan te plaatsen. Maar het lijkt me wijzer dat er hier even een slotje komt, en dat ik dit topic op mijn gemak doorlees Lachen

Kritiek geven mag, zolang het onderbouwd, netjes en fatsoenlijk is. Daarnaast gaat het erom hoe je dat brengt, en hoe iemand dat oppakt. Ik zie hier weinig fraais langskomen en persoonlijke aanvallen. Dat is niet de bedoeling op Bokt Lachen

Slotje dus.