Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quera schreef:Nadya schreef:Echt waar??? Als dat zo is (ik ken ze gelukkig niet) dan vind ik dat wel heeeeeeel erg.
Daar ging mijn begin post dus over
quera schreef:Oke kijk dat is jullie mening en dat was ook het doel van het topic
Wat jullie ervan vinden
pascha7 schreef:hoezo kwaad Lielle
ik heb daar me paard mee gered
hadden er dus geen ijzers bestaan had ik me paard niet meer gehad

Lielle schreef:pascha7 schreef:hoezo kwaad Lielle
ik heb daar me paard mee gered
hadden er dus geen ijzers bestaan had ik me paard niet meer gehad
dus een noodzakelijk kwaad. Als het enigszins kan, heb ik mijn paarden liever zonder ijzers lopen, alleen al uit financiële overwegingen. Maar dat kan niet altijd.
pascha7 schreef:en toen was het stil hier
Bienotje schreef:Het is ook een zinloze discussie denk ik.
Iedereen is ervan overtuigd dat ze het beste willen met hun paard, zeker niet bewust slecht doen..
Sowieso heb je er helaas ook altijd rotte appels tussen zitten
Bienotje schreef:Het is ook een zinloze discussie denk ik.
Iedereen is ervan overtuigd dat ze het beste willen met hun paard, zeker niet bewust slecht doen..
Sowieso heb je er helaas ook altijd rotte appels tussen zitten
Miss_Maya schreef:Ik heb heel die boel hier niet nagelezen .
Maar soms doet men bandages aan bij het volgende :
Een jong paard / paard wat pas kan wijken . Als die gaan wijken kunnen ze zich soms stoten met hun hoef tegen hun been en hun bezeren / het been vuil maken . Dit kan een van de redenen zijn om bandages / getten aan de doen .
En als je paard een keer ijzers heeft is hij der aan gewent én kan hij er niet meer zonder ..
Miss_Maya schreef:Ik heb heel die boel hier niet nagelezen .
Maar soms doet men bandages aan bij het volgende :
Een jong paard / paard wat pas kan wijken . Als die gaan wijken kunnen ze zich soms stoten met hun hoef tegen hun been en hun bezeren / het been vuil maken . Dit kan een van de redenen zijn om bandages / getten aan de doen .
En als je paard een keer ijzers heeft is hij der aan gewent én kan hij er niet meer zonder ..
heeft 14jaar op ijzers gestaan en toen 4jaar niet meer en werd gewoon nog dagelijks gereden. zonder ijzers _Daisy14_ schreef:mijn pony staat altijs rondom op ijzers rij hem pas kort stond altijd op ijzer later heeft de eigenaar de ijzers er onderuit gehaald daar kan die dus niet tegen dan loopt hij kreupel dus dan maar met ijzers kheb ook altijd peesbeschermers om
_Daisy14_ schreef:mijn pony staat altijs rondom op ijzers rij hem pas kort stond altijd op ijzer later heeft de eigenaar de ijzers er onderuit gehaald daar kan die dus niet tegen dan loopt hij kreupel dus dan maar met ijzers kheb ook altijd peesbeschermers om
quera schreef:@ pacha wij denken allebei het zelfde