jillxnena schreef:Ja het paard is van mijn zus, mijn zus rijd hem en ik mocht er toen een keertje op
Kijk dat bedoel ik nou ! En haar zus is 18 heb ik begrepen uit een ander Topic. Als diegenen die zo heftig reageerde op haar nou eerst eens een beetje zouden nadenken en de moeite zouden kunnen opbrengen om haar en de situatie naar waarde proberen in te schatten, dan trap je er tenminste niet meteen een deuk in. Als je hier op bokt eerlijk bent en je kwetsbare plek laat zien dan zijn erbij die je gelijk daar trappen zonder nadenken. Zo ook een meisje van 13 dat op de foto 11 was en trots op de fries van haar zus mocht rijden en er gelijk zelf bij zegt ik zit niet goed en heb verkeerde kleding aan Cap, Schoenen etc. maar ik kan wel beter rijden op mijn eigen pony en heb dan ook goede kleding aan. Ik snap niet dat sommigen van jullie zoiets niet kunnen inschatten en verder na kunnen denken.
Dat is pas onvolwassen en erg bot.
Nou jillxnena ! Ik heb gezien dat je wel weet hoe het moet en dat het op deze foto's nou niet zo best was zoals je zelf aangeeft. Ik hoop dat je lekker vaak mag oefenen (met begeleiding) op de Fries van je zus en veilig rijdt. Er zijn al ongelukken genoeg gebeurd. Dan komt het allemaal wel goed. Mooi paard hoor die Ulko daar zal je zus ook wel heel trots op zijn en dat mag ook!