Sannah schreef:De touwtjes hoef je niet bij Riekus te kopen hoor, ga maar gewoon naar de Gamma ofzo
Kijk jij weet weer van de hoed en de rand..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannah schreef:De touwtjes hoef je niet bij Riekus te kopen hoor, ga maar gewoon naar de Gamma ofzo
Anneke schreef:Fietvieuw! Wauw erg mooi paard! Echt mijn type...Dekt ie toevallig al?
Kajanus schreef:Suzanne F. schreef:Zit lesmateriaal al bij de prijs in???
Er zijn meerdere mogelijkheden dus ook verschillende prijzen, u roept wij draaien![]()
Kajanus schreef:Ik heb van de week nog wel een gaatje over voor een orientatie gesprek
Suzanne F. schreef:Hm ja ik wil ook wel een lesje hebben.![]()
Maar de voorbereidende les is: Hoe krijgen we het geld bij elkaar om ze aan te kopen??![]()
Daarna volgt les 1: Hoe herken ik een goed veulen...Criteria en aandachtspunten.
Kajanus schreef:Ik heb van de week nog wel een gaatje over voor een orientatie gesprek
thea schreef:Kajanus schreef:Ik heb van de week nog wel een gaatje over voor een orientatie gesprek
aha, dat is mooi wanneer past het je?
Suzanne F. schreef:Hm ja ik wil ook wel een lesje hebben.![]()
Maar de voorbereidende les is: Hoe krijgen we het geld bij elkaar om ze aan te kopen??![]()
Daarna volgt les 1: Hoe herken ik een goed veulen...Criteria en aandachtspunten.
Dit zijn goede aandachtspunten om mee te beginnen
Sannah schreef:Kajanus schreef:Ik heb van de week nog wel een gaatje over voor een orientatie gesprek
Doet Riekus dan de lessen?
Kajanus schreef:Goed materiaal hoeft niet zo duur te kosten hoor, ik zal je het geheim er van misschien dan wel toelichten
Kajanus schreef:Goed materiaal hoeft niet zo duur te kosten hoor, ik zal je het geheim er van misschien dan wel toelichten
thea schreef:Kajanus schreef:Goed materiaal hoeft niet zo duur te kosten hoor, ik zal je het geheim er van misschien dan wel toelichten
Ik wil mijn eerste orienterende gesprek wel met jouw aangaan hoor![]()
thea schreef:ok wanneer krijg ik de uitnodiging?![]()
je mag me ook bellen.