caaro0 schreef:dit was natuurlijk niet de opzet,, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel
Zeg eens eerlijk, kon je echt niet aanvoelen dat het niet zo geslaagd was om dit topic te starten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
caaro0 schreef:dit was natuurlijk niet de opzet,, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel
johnnie schreef:caaro schreef::
hallo,, het kind is 12!!! denk je dat ze dit snapt?? doe ff normaal zeg
Ik zeg dan, is mijn reactie abnormaal dan ?
Emilion1985 schreef:Conclusie: niemand is het eens met deze manier van laten steigeren en geloof dat Lisanne dat ook wel doorheeft nu. Dus kan naar mijn idee hier een slotje op
johnnie schreef:Dag Anya, ik PB je wel even.
caaro0 schreef:ik ben alleen de fotograaf maar... ik zou het met mijn paard ook niet doen,, Lisanne doet het wel,, en het is haar pony,, NIET de mijne...en over de manier waarop,, misschien kunnen jullie dan vertellen hoe het wel moet?? Ik weet het niet,, daarom doe ik het dus ook niet..
Anya schreef:johnnie schreef:Dag Anya, ik PB je wel even.
Dat hoeft niet John. Ik ga die PB niet openen namelijk.
Succes verder!
Succes verder!
Succes verder!
l0rdJ schreef:als eerste, moet ze maar eens naar de winkel fietsen. en een boek over vrijheidsdressuur halen, daar kan ze ten eerste lezen, wat het uberhoud in houd, en hoe je het je kan aanleren, aan je paard. Vrijheidsdressuur, is paardvriendelijk, en zo ziet dit er(sorry) niet echt uit.