Isabell (shet) at work in anky rose!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iSaBeLL

Re: Isabell (shet) at work in anky rose!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:47

BabsieJana schreef:
wat heb jij omwijs gave setjes(even in profiel gekeken *LOL*
echt omwijs veel! Tong uitsteken
Echt hele leuke pony's Haha!

haha ja ik heb er idd erg veel, ik ga er maar is een paar verkopen Tong uitsteken

Julia_14 schreef:
Ooh ik vind dat je echt een hele lieve shet hebt! En dat roze setje is ook geweldig Haha! je bent misschien wel wat te groot, maar je stoort haar zeker niet! En zo te zien heeft je shet er zelf ook veel plezier in, dus dan is het goed he Knipoog
En je haf is ook mooi or Lachen

ja te groot ben ik dat weet ik zelf ook Knipoog maarja ze heeft er nog plezier in

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:08

Wat super leuke beestjes zegh!!! Kben vooral verliefd op die shet wat n mooi setje ook:D

loveballa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:20

Blingh schreef:
Ik heb iig getemd..

wat nou hoppa geen gelul trek hem gewoon in de krul....een paard heeft ook gevoel in zn mond hoor...laat hem dat uit zichzelf doen zorg eerst dat ie voorwaarts is en vraag hem dan om met zn hoofd te zakken..niet hem helemaal in de krul trekken...sukkel Verdrietig
arm paard zeg...

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:39

loveballa schreef:
Blingh schreef:
Ik heb iig getemd..

wat nou hoppa geen gelul trek hem gewoon in de krul....een paard heeft ook gevoel in zn mond hoor...laat hem dat uit zichzelf doen zorg eerst dat ie voorwaarts is en vraag hem dan om met zn hoofd te zakken..niet hem helemaal in de krul trekken...sukkel Verdrietig
arm paard zeg...

Waar deze reactie op slaat weet ik echt niet hoor, maar goed jij bent sowieso wel van de rare reacties in HAW topics geloof ik. Verward

Hartstikke leuk beestje, ook je haf vind ik erg leuk! Setje staat super schattig.
Van in de krul trekken is hier niet bepaald sprake.

loveballa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:17

loveballa schreef:
Blingh schreef:
Ik heb iig getemd..

arm paard zeg...

Waar deze reactie op slaat weet ik echt niet hoor, maar goed jij bent sowieso wel van de rare reacties in HAW topics geloof ik. Verward

Hartstikke leuk beestje, ook je haf vind ik erg leuk! Setje staat super schattig.
Van in de krul trekken is hier niet bepaald sprake.
[/quote]
halloo.. dat staat in het onderschrift van blingh misschien?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:20

Ag gossie wat een dotje! Leuke haflinger ook! je bent wel lang, maar iig helemaal niet te zwaar! hoe groot ben je eigelijk?

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 19:40

o0valerie0o schreef:
Ag gossie wat een dotje! Leuke haflinger ook! je bent wel lang, maar iig helemaal niet te zwaar! hoe groot ben je eigelijk?

dankje :d

ik ben 1.75

mariekepiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 23:17

ik kwam dit topic tegen en wilde toch nog even reageren. ik vind het een super lieve/leuke shet en ondanks je wat groot bent, hij heeft er absoluut geen moeite mee zo te zien en heeft er plezier in, echt geweldig. (het lijkt mij alleen heel eng op zo'n kleintje! kun je wel goed je evenwicht houden?)

AH_scim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 23:21

Ziet er leuk uit. Zo heel erg te groot ben je niet hoor. Ik vind het egt niet beroerd om te zien. Leuke haf:)

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 10:12

mariekepiet schreef:
ik kwam dit topic tegen en wilde toch nog even reageren. ik vind het een super lieve/leuke shet en ondanks je wat groot bent, hij heeft er absoluut geen moeite mee zo te zien en heeft er plezier in, echt geweldig. (het lijkt mij alleen heel eng op zo'n kleintje! kun je wel goed je evenwicht houden?)

nou eigelijk vind ik het best makkelijk zitten. ik heb ook wel een goed zadel hoor waar ik stevig in zit. want als ik zo'n klein pannekoek zadeltje zal hebben dan zal het wel moeilijk zijn Tong uitsteken

dankje wel Haha!

gr.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:36

loveballa schreef:
hoe kan een dekje van anky© nou passen? die heeft toch alleen maat full hoe kan dat nou passen op een shet...maja was maa een vraag hoor niet bedoeld als commentaar

Omdat hij misschien wel goed onder het zadel ligt ? Pling
Misschien kun jij beter niet meer in HAW topic's reageren als je alleen maar rare dingen post, zoals verderop in het topic. Bereik je weinig mee.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 21:27

Ik vind het nog makkelijk kunnen hoor. op die shet... Ik rijd zelf nl. ook nog steeds en ik kom ook daar met mijn benen....

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 19:36

lieziej schreef:
Ik vind het nog makkelijk kunnen hoor. op die shet... Ik rijd zelf nl. ook nog steeds en ik kom ook daar met mijn benen....

dankje wel , ja het kan opzich ook nog wel maar ik rij er eigelijk bijna nooit op, want er rijd altijd een klein meisje op Knipoog

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:17

Citaat:
arm paard zeg...

Van in de krul trekken is hier niet bepaald sprake.[/quote]

Haha, dit is sarcastisch hoor! Clown Dacht dat ik bepaalde dingen niet vlug doorhad.