6-jarige amzone te paard. Dressuur, springen en cross.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Re: 6-jarige amzone te paard. Dressuur, springen en cross.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:17

Maar er is toch gewoon commentaar? ook in andere topics die sjoert plaatst komen mensen met commentaar.
Ik snap het probleem ook niet zo..

En het meisje is pas 6! Je moet het toch leren en volgens mij gaat het prima zo!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:18

Het is al 100x gezegd, maar.. ik vind het echt geweldige foto's!! Haha!
Fantastisch om te zien hoe een plezier ze hebben! Denk weer terug aan mijn ponytijd hihi heerlijk!

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:18

Blackje schreef:
Maar er is toch gewoon commentaar? ook in andere topics die sjoert plaatst komen mensen met commentaar.
Ik snap het probleem ook niet zo..

En het meisje is pas 6! Je moet het toch leren en volgens mij gaat het prima zo!

Volgens mij ook, en de meeste mensen hie rop Bokt kunnen alleen maar dromen van zo'n houding als dat meisje heeft. Knipoog

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:20

Hier geniet ik nou echt van die lieve eigenwijze kleine hummeltjes op zo'n leuke lieve gekke schimmel welsh, er bestaat toch niks mooiers dan dat!!!

Geweldig die foto's!!
En ik zou lak hebben aan al dat commentaar zonder enige inhoud, geniet er van zolang het nog kan!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:26

Wat een knappe combi!! Het plezier straalt eraf. De jongedame zit er ook keurig op zeg!!! Mooi hoor!!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:26

Wat een geweldige foto's

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:46

*is heel benieuwd naar "actiefoto's" van de wannabee Anky's die op basis van een foto zo goed kunnen oordelen*

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:30

sorry verkeerde topic Bloos
Laatst bijgewerkt door Blackje op 30-10-06 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:38

aah geweldig! mooie combi!
en die verschillende gezichtsuitrdrukkingen, mooi!

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 07:29

Eigen mening natuurlijk mag dat !!! Cool

Tuurlijk mag dat ..... Maar mijn vraag aan jou hoe heb jij leren rijden Amarins ??? Dummy pony ,opblaaspony ,stokpaardje ?? Clown

Meisje meisje denk even na Zij zijn groot en ik is klein! ..... je ziet toch het plezier ervanaf stralen ...enne dit is een welshje btw ....denk je dat die gaan lopen als ze niet willen ..............whahahaaahahahah echt niet die gooien die kids eraf en gaan zich volstaan vreten ... Haha! Haha!

Ik heb Jennifer in het echt bezig gezien ......... super leuk en lief pittige pony en pittig meisje gewoon super leuke combi .... Haha!

Heb zelfs kids en pony`s mijn oudste reed precies zo op die leeftijd .... pony deed haar hoofdje omlaag meneer lag eraf hij wilde de bocht om ja idd dat hing het bitje weleens scheef in haar mondje ....dat is beginners werk ....... maar komop zeg ............ kijk een eens even goed naar de foto`s .......tis gewoon prachtig .... Pling

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 07:39

ik ga met Hoera mee Haha! Haha!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 08:45

Wat een geweldige foto's Anne.. Snap niet dat mensen zo offtopic commentaar leveren... Zonde van dit topic Ja

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:29

Nou, ik vind de foto's leuk hoor en ik vind dat dit meisje het heel aardig doet. Mijn dochters (7 en 9) zitten ook echt nog niet perfect, vooral mijn jongste denkt af en toe dat ze een cowboy is en het kan haar niet gek genoeg gaan. Maar haar pony doet ook alles voor haar en met plezier. En inderdaad, mijn andere dochter heeft een Welsje en als die niet willen, doen ze het het ook echt niet hoor, kan mijn dochter over meepraten.

Deze pony lijkt er plezier in te hebben, moet je zien hoe ze bijna continue haar oortjes naar voren heeft.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:45

hoera schreef:
Eigen mening natuurlijk mag dat !!! Cool

Tuurlijk mag dat ..... Maar mijn vraag aan jou hoe heb jij leren rijden Amarins ??? Dummy pony ,opblaaspony ,stokpaardje ?? Clown

Meisje meisje denk even na Zij zijn groot en ik is klein! ..... je ziet toch het plezier ervanaf stralen ...enne dit is een welshje btw ....denk je dat die gaan lopen als ze niet willen ..............whahahaaahahahah echt niet die gooien die kids eraf en gaan zich volstaan vreten ... Haha! Haha!

Ik heb Jennifer in het echt bezig gezien ......... super leuk en lief pittige pony en pittig meisje gewoon super leuke combi .... Haha!

Heb zelfs kids en pony`s mijn oudste reed precies zo op die leeftijd .... pony deed haar hoofdje omlaag meneer lag eraf hij wilde de bocht om ja idd dat hing het bitje weleens scheef in haar mondje ....dat is beginners werk ....... maar komop zeg ............ kijk een eens even goed naar de foto`s .......tis gewoon prachtig .... Pling

Vooraleer je commentaar op mij geeft raad ik je aan mijn naam eerst deftig te spellen Haha!
Hoe ik heb leren rijden?Op een manègepaard zoals alle anderen maar ik ging niet springen vooraleer ik wist dat ik zelfstandig kon rijden(maw me niet aan het zadel vasthield)

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:46

Armaris schreef:
Vooraleer je commentaar op mij geeft raad ik je aan mijn naam eerst deftig te spellen Haha!
Hoe ik heb leren rijden?Op een manègepaard zoals alle anderen maar ik ging niet springen vooraleer ik wist dat ik zelfstandig kon rijden(maw me niet aan het zadel vasthield)

Wil jij beweren dat je nog nooit aan de teugels gehangen hebt?

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:48

Gut Anna, wat een geweldig plaatje!!! En wat heeft je dochter een lekker brutaal bekkie.. Lovers
Echt super leuk!

Fantastiach dat je zo´n brave a pony hebt om je kids lekker mee te laten klooien en te leren!
Die laatste foto is echt voor aan de muur!!!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:48

wss zie ik heel andere foto's dan een paar mierenneukers hier maar in mijn ogen mogen de teugels zelfs wat korter Sigaar zie geen enkele foto waar Jen in de mond trekt ..en vind het erg netjes boven de sprong ..volgens onze alom bekende Anna 42 zit deze ruiter zelfs in perfecte balans boven "de sprong"
en niet zoals vele ruiters van tegenwoordig met hun kop in de manenkam Nagelbijten / Gniffelen
ik zou zeggen lekker verder doen jennyfer ,we zien je binnen een paar jaar wel in de prijsuitreiking staan OK dan!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:49

MissJ schreef:
Armaris schreef:

Wil jij beweren dat je nog nooit aan de teugels gehangen hebt?

Natuurlijk,als weer eens een manègepaard ervandoor ging Clown

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:51

"sprong "is trouwens niet meer dan een grote galopsprong Tong uitsteken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:53

Armaris schreef:

Moet ik jou dan ook bestempelen als paardenmishandelaar?

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:55

Armaris schreef:

goh... we hebben hier te maken met een natuurtalent... die hoefde alleen maar te trekken als ze er vandoor schoten... ga asjeblieft wat nuttigs doen ofzo, en kom niet een 6 jarig meisje, met een heel grote toekomst voor zich in de paarden, afkraken! Triest hoor!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:55

Ik sanp niet dat jullie een meisje van 6 veroordelen op mishandeling. Zijn jullie wel helemaal lekker..
Dat meisje zit gewoon lekker op dr crosspony te genieten van het leven en pony heeft het prima naar zijn zin volgens mij.. Haha!
De juiste houding boven de sprong endergelijke leert ze vanzelf wel, spelenderwijs heet dat geloof ik.. Clown

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:56

Die laatste foto, geweldig OK dan!
Een echt natuurtalent(je) op de foto's... leuk! Haha!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:57

Ach, ik neem de opmerkingen van Armaris maar met een korreltje zout. Ik heb bij haar berichten gekeken, en ze kan alleen maar zeiken op anderen. Plaats zelf eens foto's dan!! Laat maar eens zien hoe t wel moet volgens jou!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:58

MissJ schreef:
Armaris schreef:

Moet ik jou dan ook bestempelen als paardenmishandelaar?

Ook?Nergens in mijn posts lees je dat het meisje een paardenmishandelaar is in mijn ogen,dus je uitspraak is totaal fout.

Ik zou wel eens willen weten wat jij doet als een paard op hol slaat,ga jij lekker de teugels losgooien?
Ik ga trekken aan 1 teugel om het paard te draaien.

Charly schreef:
goh... we hebben hier te maken met een natuurtalent... die hoefde alleen maar te trekken als ze er vandoor schoten... ga asjeblieft wat nuttigs doen ofzo, en kom niet een 6 jarig meisje, met een heel grote toekomst voor zich in de paarden, afkraken! Triest hoor!

Natuurtalent?Helemaal niet hoor.
Ik kom het paard niet afkraken.

Mijn mening is gewoon dat dit meisje véél te onzeker is op het paard.