Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Blackje schreef:Maar er is toch gewoon commentaar? ook in andere topics die sjoert plaatst komen mensen met commentaar.
Ik snap het probleem ook niet zo..
En het meisje is pas 6! Je moet het toch leren en volgens mij gaat het prima zo!

..... je ziet toch het plezier ervanaf stralen ...enne dit is een welshje btw ....denk je dat die gaan lopen als ze niet willen ..............whahahaaahahahah echt niet die gooien die kids eraf en gaan zich volstaan vreten ...
hoera schreef:Eigen mening natuurlijk mag dat !!!![]()
Tuurlijk mag dat ..... Maar mijn vraag aan jou hoe heb jij leren rijden Amarins ??? Dummy pony ,opblaaspony ,stokpaardje ??![]()
Meisje meisje denk even na..... je ziet toch het plezier ervanaf stralen ...enne dit is een welshje btw ....denk je dat die gaan lopen als ze niet willen ..............whahahaaahahahah echt niet die gooien die kids eraf en gaan zich volstaan vreten ...
![]()
![]()
Ik heb Jennifer in het echt bezig gezien ......... super leuk en lief pittige pony en pittig meisje gewoon super leuke combi ....![]()
Heb zelfs kids en pony`s mijn oudste reed precies zo op die leeftijd .... pony deed haar hoofdje omlaag meneer lag eraf hij wilde de bocht om ja idd dat hing het bitje weleens scheef in haar mondje ....dat is beginners werk ....... maar komop zeg ............ kijk een eens even goed naar de foto`s .......tis gewoon prachtig ....

Armaris schreef:Vooraleer je commentaar op mij geeft raad ik je aan mijn naam eerst deftig te spellen
Hoe ik heb leren rijden?Op een manègepaard zoals alle anderen maar ik ging niet springen vooraleer ik wist dat ik zelfstandig kon rijden(maw me niet aan het zadel vasthield)

zie geen enkele foto waar Jen in de mond trekt ..en vind het erg netjes boven de sprong ..volgens onze alom bekende Anna 42 zit deze ruiter zelfs in perfecte balans boven "de sprong"
MissJ schreef:Armaris schreef:Vooraleer je commentaar op mij geeft raad ik je aan mijn naam eerst deftig te spellen
Hoe ik heb leren rijden?Op een manègepaard zoals alle anderen maar ik ging niet springen vooraleer ik wist dat ik zelfstandig kon rijden(maw me niet aan het zadel vasthield)
Wil jij beweren dat je nog nooit aan de teugels gehangen hebt?
Armaris schreef:Natuurlijk,als weer eens een manègepaard ervandoor ging
Armaris schreef:
Natuurlijk,als weer eens een manègepaard ervandoor ging

MissJ schreef:Armaris schreef:Natuurlijk,als weer eens een manègepaard ervandoor ging
Moet ik jou dan ook bestempelen als paardenmishandelaar?
Charly schreef:goh... we hebben hier te maken met een natuurtalent... die hoefde alleen maar te trekken als ze er vandoor schoten... ga asjeblieft wat nuttigs doen ofzo, en kom niet een 6 jarig meisje, met een heel grote toekomst voor zich in de paarden, afkraken! Triest hoor!