Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JorisDy schreef:Sporen+Zweep+slof!
Schrok me dood, paardje net 6 weekjes onder het zadel en nu sporen en zweep en slof!
Vind niet leuk om naar te kijken
Weet niet of het al eerder gezegt is maar goed, vind het zielig
van vorige week zaterdag viewtopic.php?f=10&t=681840&hilit=

JorisDy schreef:Sporen+Zweep+slof!
Schrok me dood, paardje net 6 weekjes onder het zadel en nu sporen en zweep en slof!

Fijn dat ze het zo goed oppakt.
Kalieflover schreef:wel zielig, maar SUPERKNAP paard joh!
en voor 6 weken, is het echt een superknol!
youngster schreef:JorisDy schreef:Sporen+Zweep+slof!
Tis enorm zielig![]()
Renske ze is best braaf als ik het zo zie of niet?Fijn dat ze het zo goed oppakt.
Wel vind ik haar nog steeds erg jeugdig overkomen

maar bekijk dan ook eventjes de nieuwere foto's op deze link viewtopic.php?f=10&t=681840&start=25&st=0&sk=t&sd=a dan zie je dat ze ook prima gereden kan worden zonder slof en dat dat ook alweer een aardig tijdje gebeurd

maarre.. kvin hut wel goedhoor. xx JorisDy schreef:Sporen+Zweep+slof!
Tiessie schreef:Citaat:hmhm;) 1 van mij 2 verzorgpaardjes is,, 5 maand onder zadel,, ik rij alleen met een zweepje, omdat ie ene beetje lui is! slof en/of sporen wil ik niet mee rijden!!!! pas als het echt nodig is!
Zie hier de reactie van een 13-jarige die net komt kijken. En dan staat er ook nog: pas als het nodig is. Ja, het was dus nodig ja!! Sjongejonge zeg, ik krijg het hier echt van!!!!!!!!