Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pubelia schreef:MissDreamer schreef:thnx!Nou ik bemoei me er ook even mee hoor... (en ja ik weeg 60 kilo en heb maatje 38, maar dat terzijde)
In de discussie over het wel en niet te zwaar ga ik me niet mengen. Neem aan dat je zelf ook wel 'rekening' houd met je gewicht. Voorlopig vind ik dit een stuk vriendelijker en fijner beeld dan de gemiddelde fototopics hier. (en nee hier spreek ik níemand persoonlijk mee aan...)
Geweldige opmerking trouwens Pubelia
@ myfee: lees ff het topic door, dan kan je lezen dat ik 3 keer in de week 1,5 uur ga sporten...... nu jij!
erleyne schreef:Ik heb je filmpje bekeken, en de foto's. Ik vind het geen mooie combinaties voor een dressuurwedstrijd, maar op zich kan het volgens mij hartstikke goed.
Charos schreef:Ik heb me tot nu toe ingehouden omdat ik met deze reactie wel een OW riskeer, maar goed.
Mijn commentaar is niet bedoeld om de TS af te zeiken, maar om haar te helpen. Dat komt misschien via de computer wat bot over, maar heb haar ook al ge-pbt en mezelf daarin wat meer toegelicht.
Wat ik veel erger vind is dat sommige mensen beginnen over 'huppeltrutjes met maat 38'. Ik heb ook een opmerking voorbij zien vliegen over dat ik hulp van mijn nichtje erbij haal, mijn 'nichtje' is 19 en bepaald zelf op welke topics zij reageerd of niet.
Ik vind het heel jammer dat ik hier gelijk aangevallen word omdat ik mijn mening geef (die zoals ik al eerder gezegd heb niet bedoeld is om iemand af te zeiken).
Maar goed, laten we dit topic niet verpesten en er nu allemaal over ophouden. Op rijtechnisch is een topic over ruiters met overgewicht waar ik ook heb gereageerd, laten we daar de discussie voort zetten.
Miss_Montana schreef:erleyne schreef:Ik heb je filmpje bekeken, en de foto's. Ik vind het geen mooie combinaties voor een dressuurwedstrijd, maar op zich kan het volgens mij hartstikke goed.
Niet iedereen hoeft dressuurwedstrijden te rijden als je op paardrijden zit hoor...
frunnik schreef:superwoman schreef:Ik zie liever iemand die een normaal gewicht heeft én vriendelijk rijdt. Of een zwaar iemand die vriendelijk rijd op een zwaar paard.
Maar ik zie een zwaar iemand die vriendelijk rijd op een zwaar paard
Charos schreef:Omdat ze jou daar nog op deden aanvallen heb ik dus ook in dit topic gezet over het pm entje.Ik heb me tot nu toe ingehouden omdat ik met deze reactie wel een OW riskeer, maar goed.
Mijn commentaar is niet bedoeld om de TS af te zeiken, maar om haar te helpen. Dat komt misschien via de computer wat bot over, maar heb haar ook al ge-pbt en mezelf daarin wat meer toegelicht.
Wat ik veel erger vind is dat sommige mensen beginnen over 'huppeltrutjes met maat 38'. Ik heb ook een opmerking voorbij zien vliegen over dat ik hulp van mijn nichtje erbij haal, mijn 'nichtje' is 19 en bepaald zelf op welke topics zij reageerd of niet.
Ik vind het heel jammer dat ik hier gelijk aangevallen word omdat ik mijn mening geef (die zoals ik al eerder gezegd heb niet bedoeld is om iemand af te zeiken).
Maar goed, laten we dit topic niet verpesten en er nu allemaal over ophouden. Op rijtechnisch is een topic over ruiters met overgewicht waar ik ook heb gereageerd, laten we daar de discussie voort zetten.
Moniek schreef:Ik vind het knap dat ze bij jullie precies kunnen zien hoe zwaar iemand is, mij schatten velen als ze mij zo zien rond de 90, terwijl dat het in het echt niet zo is. hebben jullie een weegschaal ofzo erbij staan??ik vind dat hier wel heel makkelijk word gezegd dat een haflinger het allemaal maar kan.
Tussen gewicht meedragen en gewicht voorttrekken zit wel even een verschil.
ik kan je wel vertellen op mijn haf komt niemand van 100kilo omdat ik weet dat hij er moeite mee heeft.
bij ons in rijd er ook 1 in de les en ik kan je vertellen dat hij er echt moeite mee heeft en dat is een iets zwaarderehaf dan deze.
Ik wil niet zeggen dat jou haf het niet kan dat weet jij het beste.
Maar er moet niet van uitgegaan worden omdat het een haf is kan het allemaal wel.
Verder vind ik je erg diervriendelijk over komen en houd je erg rekening met je pony en dat kan ik alleen maar erg waarderen.
En kan ik alleen maar zeggen geniet en ga lekker door waar je mee bezig bent.
pubelia schreef:Hier dan een filmpje van mij op renate...
[url=http://s99.photobucket.com/albums/l316/pubelia/?action=view¤t=S2020005.flv][img]http://i99.photobucket.com/albums/l316/pubelia/th_S2020005.jpg[/img/url]