Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Promessa schreef:bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen doen
commentaar alsnog welkom maar wel op een normale manier...
Pipo schreef:Ik vind het gevaarlijk om met een Gribaldi die zo ruim beweegt, passage achtige oefeningen te doen. Resultaat 99 van de 100 keer in een zweefdraf, die helemaal niets met passage te maken heeft, echter wel de nodige problemen in de sport gaat geven.
Zo merrie zou ik alleen maar mee bezig zijn, om haar klein te laten draven, ipv zo groot
yousra schreef:Pipo schreef:Ik vind het gevaarlijk om met een Gribaldi die zo ruim beweegt, passage achtige oefeningen te doen. Resultaat 99 van de 100 keer in een zweefdraf, die helemaal niets met passage te maken heeft, echter wel de nodige problemen in de sport gaat geven.
Zo merrie zou ik alleen maar mee bezig zijn, om haar klein te laten draven, ipv zo groot
Uhh... waar slaat dit op![]()
yousra schreef:Pipo schreef:Ik vind het gevaarlijk om met een Gribaldi die zo ruim beweegt, passage achtige oefeningen te doen. Resultaat 99 van de 100 keer in een zweefdraf, die helemaal niets met passage te maken heeft, echter wel de nodige problemen in de sport gaat geven.
Uhh... waar slaat dit op![]()
talented schreef:Je moet jezelf maar eens verdiepen in nakomelingen van deze hengst, misschien dat je het dan wél begrijpt!
Wouter24 schreef:talented schreef:Je moet jezelf maar eens verdiepen in nakomelingen van deze hengst, misschien dat je het dan wél begrijpt!
dat vind ik onzin, ik ken ook zat gribels die liever klein als groot gaan, je moet je rijden niet aanpassen op de vader van je paard maar aan het paard zelf