Alfje is een gave pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijslanderfan schreef:Heb je niet helemaal dubbel gelegen toen je dit fotografeerde?
Natasja91 schreef:Sorane: ik snap je helemaal
Mause schreef:Natasja91 schreef:Sorane: ik snap je helemaal
ook al misselijk?
Mause schreef:Natasja91 schreef:Sorane: ik snap je helemaal
ook al misselijk?
slimmerik schreef:elinax21 schreef:kan iemand mij vertellen wat een Shetlandersbevrijdingsfront is?
Zit je om een rel verlegen ???Dat zijn die mensen die altijd en overal een shetje zielig behandeld vinden en dan vervolgens het hele topic over zich heen krijgen...
Sorane schreef:Van dit soort foto's word ik spontaan onpasselijk
http://www.homepages.hetnet.nl/~peggema ... /bokt3.jpg
Ik vraag me af wat er gebeurd was als een regulier lid die foto's had geplaatst.
slimmerik schreef:er moet en zal een rel ontstaan hè......![]()
slimmerik schreef:elinax21 schreef:kan iemand mij vertellen wat een Shetlandersbevrijdingsfront is?
Zit je om een rel verlegen ???Dat zijn die mensen die altijd en overal een shetje zielig behandeld vinden en dan vervolgens het hele topic over zich heen krijgen...
Sorane schreef:Het zadelmak maken van een paard/pony kan ook op een andere manier. Dit beeld ziet er gewoon niet prettig uit. En of het nu om een grasmaaier gaat of om een tinker dat maakt niet uit.
Ik vind dit beeld niet prettig.
Maar geef me nu eens de reden waarom ik dat niet mag zeggen??
Waarom mag je alleen reageren als je zegt "Hilarische foto's" of "Helemaal geweldig".
Ik weet zeker als Sjoert geen mod was geweest dat hij tot zijn kleine teen afgebrand was.
Dat vind ik jammer. Hieruit blijkt wel weer dat men zeer selectief is in zijn commentaar.