klomp schreef:tuurlijk mag dat, alleen weet half bokt ondertussen wel hoe "jullie"erover denken....1 keer melden is dan genoeg....na honderd keer aanhoren, worden mensen het zat...en nemen ze niks meer van je aan, omdat ze zich gaan storen...zo krijg je alleen maar strijd om een niettus-wellus...
Ja maar dat is niet de bedoeling als er iets gezegd word waar ik me totaal niet in kan vinden en ik kan uitleggen waarom niet dan is dat geen overbodig commentaar. Ik krijg ook vaak zat commentaar in een topic, tuurlijk si dat neit altijd leuk maar soms als je er over nadenkt zeggen mensen best nog wel eens dingen waar je wat aan hebt. En als je niks meer zou mogen zeggen dan kan je beter een forum weg halen want dan is er ook niks meer aan natuurlijk. Maar een wellus-niettus spelltje is het voor mij niet hoor, dat is het nooit. Dan doe 'jullie' toch ok mee aan dat spelltje en daar ben ik dan niet alleen schuldig aan lijkt mij.
Maar we gaan nu wel heel erg offtopic dus laten we die wending maar verder niet meer nemen

ik denk zomaar dat Richtje wel weet wat ze aan het doen is, en dat dit meiske niet nog 10 jaar iedere dag zwaar aan het werk gaat met deze pony.
maar soms is de situatie er niet naar. Dan liever zo veilig, dan bijvoorbeeld voeten die door de beugels heen kunnen schuiven.Ook al is het maar éénmalig, als je kritiek gaat lopen geven op een ander zorg dan eerst dat je zelf vrij van fouten bent. Als jullie nu onderling eens zouden afspreken dat steeds maar één van jullie de blijde boodschap verspreid in een topic, dan hoeft er niet steeds 8 pagina's discussie in shettentopics te komen
En dieren blijven dieren, je kunt ze nog zo goed kennen, er kan altijd een "dat-doettie-anders-noooit"- situatie voorkomen en dan zie ik liever een te grote maar rijtechnisch vaardige ruiter, dan een passend ruitertje dat gelanceerd wordt.

snap ook echt niet hoe je hier trots op kan zijn...