Ik vind het juist super van je dat je niet in je eentje aan een pony gaat lopen trekken en plukken als je daar niet genoeg verstand van hebt. Je doet het wel met instructie, daar heb ik al eerder foto's van gezien, dus ik vind het juist vet knap dat je je in weet te houden als je instructrice er niet is

Als je van een manege af komt heb je niet de kwaliteiten een Z2 pony op Z2 niveau te rijden, maar met een pony onder je kont die het wel kan kom je er uiteindelijk wel. Dit is dus de goede volgorde

eerst op pony's rond leren crossen op een manege, beetje snuffelen aan dressuur, beetje snuffelen aan springen, voor jezelf bepalen wat je leuk vindt.
Dan op een pony op niveau echt leren rijden en daarna pas een eigen paard aanschaffen. Zo weet je straks waar je mee bezig bent en ik denk dan ook dat jij een hele goede toekomst voor ogen hebt

ik weet dat je zat te twijfelen tussen een eigen pony of deze lease-pony, en ik vindt dat je een super goede keuze hebt gemaakt! Ik vond het eerst raar dat je geen eigen pony koos, maar ik zie nu toch in dat je een hele goede keuze hebt gemaakt!
Heel veel plezier verder met je knol, en succes met de lessen.
Plaats je binnenkort weer nieuwe foto's?
Rij je btw ook wel eens in het bos? Tis vet mooi daar achter bij Amerongen en Elst enzo, van Elst naar Veenendaal een vet mooi gallopeerpad

Daar heb ik ook nog veel rondgecrosst met de shetlander