Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:53

loutjuh schreef:
je schept nergens over op....je liegt nergens over.....je bent alleen maar trots op hem en daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

En ik zie tien keer liever een Z2 pony zo lopen onder een onervaren meisje, dan een Z2 pony aan de teugel gerukt onder een onervaren (En zelf ervaren) meisjes!.

meis, ga zo door....zo lang je lol met hem hebt komt het goed.

Haha, goed gezegd Dankjewel

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 19:54

Ik vind het juist super van je dat je niet in je eentje aan een pony gaat lopen trekken en plukken als je daar niet genoeg verstand van hebt. Je doet het wel met instructie, daar heb ik al eerder foto's van gezien, dus ik vind het juist vet knap dat je je in weet te houden als je instructrice er niet is

Als je van een manege af komt heb je niet de kwaliteiten een Z2 pony op Z2 niveau te rijden, maar met een pony onder je kont die het wel kan kom je er uiteindelijk wel. Dit is dus de goede volgorde
eerst op pony's rond leren crossen op een manege, beetje snuffelen aan dressuur, beetje snuffelen aan springen, voor jezelf bepalen wat je leuk vindt.
Dan op een pony op niveau echt leren rijden en daarna pas een eigen paard aanschaffen. Zo weet je straks waar je mee bezig bent en ik denk dan ook dat jij een hele goede toekomst voor ogen hebt
ik weet dat je zat te twijfelen tussen een eigen pony of deze lease-pony, en ik vindt dat je een super goede keuze hebt gemaakt! Ik vond het eerst raar dat je geen eigen pony koos, maar ik zie nu toch in dat je een hele goede keuze hebt gemaakt!
Heel veel plezier verder met je knol, en succes met de lessen.
Plaats je binnenkort weer nieuwe foto's?

Rij je btw ook wel eens in het bos? Tis vet mooi daar achter bij Amerongen en Elst enzo, van Elst naar Veenendaal een vet mooi gallopeerpad Daar heb ik ook nog veel rondgecrosst met de shetlander

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 19:57

miek140 schreef:
Ik vind het juist super van je dat je niet in je eentje aan een pony gaat lopen trekken en plukken als je daar niet genoeg verstand van hebt. Je doet het wel met instructie, daar heb ik al eerder foto's van gezien, dus ik vind het juist vet knap dat je je in weet te houden als je instructrice er niet is

Als je van een manege af komt heb je niet de kwaliteiten een Z2 pony op Z2 niveau te rijden, maar met een pony onder je kont die het wel kan kom je er uiteindelijk wel. Dit is dus de goede volgorde
eerst op pony's rond leren crossen op een manege, beetje snuffelen aan dressuur, beetje snuffelen aan springen, voor jezelf bepalen wat je leuk vindt.
Dan op een pony op niveau echt leren rijden en daarna pas een eigen paard aanschaffen. Zo weet je straks waar je mee bezig bent en ik denk dan ook dat jij een hele goede toekomst voor ogen hebt
ik weet dat je zat te twijfelen tussen een eigen pony of deze lease-pony, en ik vindt dat je een super goede keuze hebt gemaakt! Ik vond het eerst raar dat je geen eigen pony koos, maar ik zie nu toch in dat je een hele goede keuze hebt gemaakt!
Heel veel plezier verder met je knol, en succes met de lessen.
Plaats je binnenkort weer nieuwe foto's?

Rij je btw ook wel eens in het bos? Tis vet mooi daar achter bij Amerongen en Elst enzo, van Elst naar Veenendaal een vet mooi gallopeerpad Daar heb ik ook nog veel rondgecrosst met de shetlander

Ik ben ook blij dat ik niet aan een eigen ben begonnen En ik merk nu al dat het rijden stukken beter gaat als eerst!!
Ik rijd idd wel eens daar in het bos, heerlijk Maar Younk die denkt in het bos alleen maar aan crossen

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:00

Haha ja vind je het heel gek?
Je laat hem zeker niet zomaar bij het berghuis staan of wel
wij deden dat wel eerst, in die houten paaltjes, ben je daar wel eens geweest? Gingen we ijsjes halen een een emmer water voor de beesten

Sorry ik ga offtopic
maar ik kan niet meer op het V'daaltopic in de HK Echt raar maar ik heb al meer mensen gehoord die er last an hebben dus dr wordt aan gewerkt en dan ben ik weer terug

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:00

Miek140: Dat is echt het beste wat in dit topic is gezegd!
Ik sluit me volledig bij je aan. Meid je gaat goed met je pony om. Als mensen denken dat een Z2 pony automatisch aan de teugel gaat dan weten wij wel beter. Heel erg veel plezier samen. Jullie zijn een geweldige combinatie!

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:01

miek140 schreef:
Haha ja vind je het heel gek?
Je laat hem zeker niet zomaar bij het berghuis staan of wel
wij deden dat wel eerst, in die houten paaltjes, ben je daar wel eens geweest? Gingen we ijsjes halen een een emmer water voor de beesten

Sorry ik ga offtopic
maar ik kan niet meer op het V'daaltopic in de HK Echt raar maar ik heb al meer mensen gehoord die er last an hebben dus dr wordt aan gewerkt en dan ben ik weer terug

Ooh dat is appart!! maar, heb hem nog niet bij bij het berghuis gezet
Ik ga binnenkort met Hanin naar de zandverstuiving dus dat zal ook wat worden Weet uit m'n hoofd niet eens hoe ik bij het berghuis moet komen vanaf stal

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:04

Haha gewoon de ruiterpaden volgen en een keertje linksaf, dan kom je dr vanzelf
nee tis wel beetje lastig... maar ik wil wel een keertje uitleggen hoe je dr kan komen, maar dat doe ik dan wel ergens anders, of in RL.
Kwintelooien is ook heel gaaf. Heb daar nooit gereden maar doe dr wel altijd hardlopen Wel jammer dat er drijfzand is, anders kon je dr zwemmen. Verder is er helemaal niks in de buurt waar je kan zwemmen he? Das juist zo leuk worden ze lekker opgefokt van

Savannah__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:06

kinuh schreef:
bOwieGeeske schreef:
hey! ziet er leuk uit.. maar als het een z2 pony is.. waarom loopt hij dan met gestrekte nek etc ??
(niet banketstaaf bedoelt )
Heel erg mooi hoofdstel met die diamandjes!

Omdat ik geen Z2 met hem rijd En een paard dat Z2 kan loopt echt niet automatisch aan de teugel

ja maar jij kan dat zelf tog wel ik ben het mee eens hoor,,

_Christine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:08

miek140 schreef:
Haha gewoon de ruiterpaden volgen en een keertje linksaf, dan kom je dr vanzelf
nee tis wel beetje lastig... maar ik wil wel een keertje uitleggen hoe je dr kan komen, maar dat doe ik dan wel ergens anders, of in RL.
Kwintelooien is ook heel gaaf. Heb daar nooit gereden maar doe dr wel altijd hardlopen Wel jammer dat er drijfzand is, anders kon je dr zwemmen. Verder is er helemaal niks in de buurt waar je kan zwemmen he? Das juist zo leuk worden ze lekker opgefokt van

Haha, ik weet niet hoe Younkie op zwemmen reageert (kwam vroeger 1 x per jaar in het bos ) Maar kwintelooien is ook zeker leuk jaa

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:30

ach joh, hartstikke goed dat je hem niet meteen in de krul trekt.

mijn vzpony heeft ook z2 gelopen, en de eerste tijd kreeg ik hem ook nagevelijk. die pony's hebben gewoon superknopjes, en als je die eenmaal doorhebt, dan heb je ze aan het lopen hoor!

gewoon lekker wennen aan elkaar en het nagevelijk lopen komt vast nog wel.

welmoedz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:59

aah ziet er leuk uit kinuh
lekker ontspannen ook
veel plezier nog samen

sanne_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:06

WOW zo Gaaf dat hoofdstel Ik heb er ook een met diamantjes voor mijn verzorgtinker voor de wedstrijden..Maar die van jouw is nog cooler met die diamantjes in die teugels...vet cool
En ook zeker leuke beesie mag je trots op zijn

Jessjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:13

wat een lief paardje

_Christine

Re: Z2-pony met nieuw hoofdstel (erg veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:14

dankjullie voor de leuke reacties

Vind het hoofdstel ook erg leuk

esziiY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:30

Oow had het hoofdstel nog niet eens gezien!!!
Wat supergaaafff
Echt een blingblinger!!
Vette sh*t mann

Hanin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:36

Heej Kinuh!
Leuke foto's, hoor! Super van je dat je Younkie niet aan de teugel trekt, maar hem lekker ontspannen laat lopen. Met de goede lessen kom je er wel!

ukkiepuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:44

loutjuh schreef:
je schept nergens over op....je liegt nergens over.....je bent alleen maar trots op hem en daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

En ik zie tien keer liever een Z2 pony zo lopen onder een onervaren meisje, dan een Z2 pony aan de teugel gerukt onder een onervaren (En zelf ervaren) meisjes!.

meis, ga zo door....zo lang je lol met hem hebt komt het goed.

Helemaal mee eens Superpony om veel van te leren, met goede les ben je binen no time zelf ook Z2....

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 21:49

Dat hoofdstel heb ik ook gehad voor mn oude pony
Leuk is hij eh!

Ik vind het super dat je les hebt en dat je rustig aan doet met hem, leer elkaar eerst maar is goed kennen en ga dan flink aan het werk Ik ben ervan overtuigd dat het alemaal goed gaat komen.

En ik kan zo een paar voorbeelden noemen bij mij op stal van paarden die op niveau hebben gelopen M/Z die ook niet zo makkelijk lopen bij de huidige eigenaren.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:59

Bedankt voor de leuke reacties!!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:09

Leuke foto's zijn het hoor.
Leuk dat je een pony met zo'n verleden mag rijden. Daar kan je echt super veel van leren

Laat ze maar l.ullen over dat 'aan de teugel' gezeur. Sommigen weten zelf niet eens wat het is.

Ga zo door hoor.

(ik heb alleen het idee dat de hoge neusriem een beetje hoog zit, of is daar al iets over gezegd? )

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:12

Jemig, wat zeurt iedereen hier over dat die pony niet aan de teugel loopt?!

Wees blij dat er éindelijk een minder ervaren ruiter is die haar pony níet naar beneden zit te trekken en prutsen, maar de pony op éigen benen laat lopen

Lekker zo doorgaan, je zit er hardstikke vriendelijk op en rijdt je pony tenminste op een eerlijke manier voor zover ik kan zien

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:16

Zal ik me ook eens melden

Ik ken Younkie al een jaartje of 10 van zijn vorige eigenaresse, en ik weet uit ervaring dat hij niet de allermakkelijkste is om te rijden
Hij kan het wel, maar doet het niet uit zichzelf

Leuk dat je zoveel plezier met hem hebt!!

nobility

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:21

Je hebt een leuke pony hoor! veel plezier er van en je zult veel van hem/haar leren!Vind het trouwens wel zielig dat iemand die b+1 is zo'n commentaar geeft, tjonge jonge doe toch niet zo arrogant!!!!

Valesca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:48

Kom op hoor meiden ,,
Als je een Z2 pony hebt betekend het nog niet dat je pony het allemaal vanzelf doet...
Dat meisje is gewoon hartstikke gelukkig met dr pony + hoofdstel, nou mag ze..
Nou meid ik vin dat je een supergavepony heb enne wacht maar tot jij z2 bent, dan kijken we weer verder
liefs

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:57

Pfff, pennyreacties
Niet elk paard loopt direct aan de teugel. Ik rijd op stal ook weleens een oud grand-prix paard van 16, alles zit erop, maar denk maar niet dat elke idioot hem krijgt lopen zoals je wilt. Ik heb ook weleens dat hij niet aan de teugel loopt. Wat maakt dat nou uit?

Ziet er goed uit hoor, belangrijkste is idd ontspanning en dat is goed te zien op deze fotoos. Leuk hoofdstelletje ook, had ik vroeger ook voor een pony