superhaffies schreef:roosjuh1994 schreef:waarom zit iedereen ons zo af te kraken je doet zeker niej alles zelf ook geweldig of zonder je paard pijn wat denk je van het wrede nageeflijk zijn dus te schuren dat zou ik dus nooit doen sommige van jullie vast wel
het wrede nageeflijk zijn dus te schuren??? lees ik het nou in het verkeerde zinsverband, of klopt er niets van.. waarom leren ze op bokt geen punten en komma's te zetten? maar oke, nu on-topic, ik vind dit nou een typisch geval van: Penny. zogenaamd lol hebben ( ja, zij hebben lol) en ik vind haar ook te groot. ze loopt zo ong. mee.polly2 schreef:De beste ruiters zitten op de barkruk...
In dit geval zou ik zeggen: de beste ruiters zitten bij dit topic...tjonge...we weten allemaal zo goed hoe het moet....bah!
dus jij vind het allemaal wel kunnen? ik vind dat je mag zeggen wat je wilt, en natuurlijk kun je te ver gaan. maar er is nog steeds vrijheids van meningsuiting
ik vind dat overdrijven ook een vak is. Ik zie hier nou echt niks dramatisch in. Ga eens bij de gemiddelde dressuurwedstrijd kijken...daar zie ik veel ergere dingen...die we kennelijk allemaal normaal vinden...maar hier op bokt rolt iedereen gelijk over elkaar heen...zo heb ik vroeger ook met pony's gespeeld....en daar hebben ze niks van gekregen hoor...nogmaals....ik vind het opgeklopt gebeuren en ik word er zo moe van dat iedereen het altijd zo goed denkt te weten...maar als ik om me heen kijk zie ik veel ernstiger dingen gebeuren....en dan denk ik: dat zijn vast dezelfde moraalridders van bokt.....
Want bijna iedereen vind dit kennelijk vreselijk... En in ijn dagelijkse praktijk zie ik maar een paar mensen die correct kunnen rijden...en zie ik bijna iedereen ergere praktijken uitvoeren dan dit...
Iedereen heeft recht op zijn mening uiteraard....maar spiegel het ook eens aan jezelf zou ik zeggen...en dit is mijn mening....heb ik kennelijk ook recht op
Dan heb jij geen idee waar je mee bezig bent als je op een paard zit.
Vind het nergens op slaan dat paardrijden niet voor de lol is

). Jullie zijn te groot en belemmeren daarmee die Shetlander. Springen etc lijkt me dan niet verstandig, daarbij is de grond bevroren... Extra klappen die de rug op moet vangen. Etc.