Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

shadowflower schreef:
waarom heb je een paard als je er bijna nooit op rijd ... natuurlijk als zo een dier iets heeft snap ik dat je niet rijd maar je kan toch op de weg stappen en draven ... rustig aan en daar oefeningen doen ... en je wilt beweren dat soroyalover wel vriendelijk rijd ... Ik zou haar nooit op mijn paard laten .. je praat er erg omheen vind ik
Arabian_Girl schreef:ik hou de teugels langer miss iets te lang zelfs zodat ze van zelf naar beneden komt en maak dan m'n teugels gewoon ietsjes korter en dan loopt ze vanzelf lager(miss niet helemaal netjes)

Elena schreef:shadowflower schreef:
waarom heb je een paard als je er bijna nooit op rijd
... natuurlijk als zo een dier iets heeft snap ik dat je niet rijd maar je kan toch op de weg stappen en draven ... rustig aan en daar oefeningen doen ... en je wilt beweren dat soroyalover wel vriendelijk rijd ... Ik zou haar nooit op mijn paard laten .. je praat er erg omheen vind ik
Sorry..?
Een paard houden betekent niet dat je er altijd op moet rijden!
poetsen, wandelen, VDen, longeren, los longeren enz dat hoort er ook allemaal bij. Vind dit wel een beetje een penny reactie.
Elena schreef:shadowflower schreef:
waarom heb je een paard als je er bijna nooit op rijd
... natuurlijk als zo een dier iets heeft snap ik dat je niet rijd maar je kan toch op de weg stappen en draven ... rustig aan en daar oefeningen doen ... en je wilt beweren dat soroyalover wel vriendelijk rijd ... Ik zou haar nooit op mijn paard laten .. je praat er erg omheen vind ik
Sorry..?
Een paard houden betekent niet dat je er altijd op moet rijden!
poetsen, wandelen, VDen, longeren, los longeren enz dat hoort er ook allemaal bij. Vind dit wel een beetje
een penny reactie
.
Citaat:Ik snap niet wat Shadowflower's reactie met een penny reactie te maken heeft? Dat vind ik nogal een zwakke opmerking- en een nog veel zwakkere vergelijking.

shadowflower schreef:pardon ik heb zelf ook paarden en troetel er genoegt mee ..maar rijd er ook dagelijks mee anders kun je net zo goed geen knol nemen . . ik dacht dat pennys juist troetelde .... Ik weet ook niet echt waar je het vandaan haalt om te zeggen dat dit een penny reactie zou wezen ...

Arabian_Girl schreef:ik hou er zelf wel druk op maar trek niet in dr mond of hang er niet op... en hou er wel mijn benen aan anders komt ze niet naar beneden als je je teugels korter pakt en je been eraan zakt ze vanzelf al..maar van mij hoefd ze niet de hele tijd aan de teugel enzo te lopen. ik heb dr niet voor de wedstrijden enzo..gewoon voor de lol..
weet iemand hoe je een wazige foto duidelijk krijg.heb er 1 met de digi vanuit me fotoboek gemaakt maar die is heel erg wazig. ze scanner doet t niet..maar misschien heb ik er ergens anders nog 1 zal even kijken