Ik zou iig geen genoegen nemen met zo'n zadel, en als de bliksem een betere zoeken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou iig geen genoegen nemen met zo'n zadel, en als de bliksem een betere zoeken
sandra1986 schreef:
verder wil ik zeggen dat ik met branka16 heb gesproken op msn en dat ze helemaal niet bedoelde dat dit paard er altijd vandoor gaat. ze gaat alleen AFENTOE er vandoor.
dat doet mijn ponny ook weleens.
wil NIET zeggen dat mijn ponny niet goed is ingereden of wat dan ook. ze heeft alleen veel pit (heel veel)
Het verandert wel vaak he? Branka16 zegt een paar posts onder jou nog dat als ze in de wei reed ze niet te houden was. Wat is het nu dan?
enne ik laat mijn ponny ook zo vaak bokken hoor. niks mis mee. moet zij weten kost haar energie niet mij en dan ga ik er ook geen energie in steken
Waarom is er niks mis mee als je pony bokt onder het zadel? Ik zou het zelf ontzettend vervelend vinden als mijn paard bokt onder het zadel, en steek er dan ook alle energie die ik heb in, om hem dat af te leren. Ben benieuwd waarom jij dat niet doet, en het geen probleem vind. Zeg je dat ook tegen de jury op een wedstrijd?
Ann schreef:Grappig die paarden die zich steeds aanpassen/veranderen qua gedrag
dat is vast heel handig!
branka16 schreef:Mijn paard bokt héél af en toe en dan laat ik haar even gaan, daar is toch niks mis mee?
(En trouwens het ik toch niet jouw paard waar ik de bokken van laat gaan?)
Dus ik denk kijk naar je eigen paard en rijden en laat ons onse eigen gang gaan...

branka16 schreef:Mijn paard bokt héél af en toe en dan laat ik haar even gaan, daar is toch niks mis mee?
(En trouwens het ik toch niet jouw paard waar ik de bokken van laat gaan?)
Dus ik denk kijk naar je eigen paard en rijden en laat ons onse eigen gang gaan...
branka16 schreef:Ik heb haar jaren met een ander zadel gereden en toen bokte ze ook heel af en toe en dat is alleen maar minder geworden.
Ik heb dus een ander zadel gekocht omdat het andere niet meer paste. Nu bokt ze mischien 1 of 2 x per jaar en dat zijn vreugde bokjes dat mag toch wel? Maar jah als jullie denken dat ik niks met de kritiek doe waarom zou je dan nog door gaan met vragen en beledigen enz. als ik er toch niks op doe???
Mijn voorstel laat dit topic rusten en reageer niet meer.
Reageer dus dan ook niet meer..
De meeste andere links geven alleen wat algemene info weer.