Nikita12 schreef:hoe oud is het paardje ??
4 jaar
nog lekker jong, maar kent best al wel veel al zeg ik t zelf
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nikita12 schreef:hoe oud is het paardje ??

Nikita12 schreef:maar het zijn wel mooie pony's !!

ik heb het dan over de gegevens want ik zie ze natuurljik niet rijden
_KiMbErLeY_ schreef:amsolusa schreef:Dit is ook niet echt mijn rijstijl, maar ze zegt dat ze daar goed les krijgt, en ik neem aan dat die mensen daar er wel verstand van hebben. het zadel heeft ze al toegegeven, leuke pony! en probeer iets met het commentaar te doen!
succes
jaa, zeker die mensen weten donders goed waar ze het over hebben, ze hebben al diverse meiden tot Z springen/dressuur gebracht, maar niet door een zachte hand!!
als een pony niet luisterd vinden wij dat je ze moet aanpakken (niet slaan en trekken) maar door door te rijden tot WIJ onze zin hebben!! anders lopen ze zo over je heen!!![]()
Nikita12 schreef:maar wat voor een soort handelstal is het dan,,, want ze worden bv. niet echt door hele goede ruiters ingeredenik heb het dan over de gegevens want ik zie ze natuurljik niet rijden

HengstAron schreef:HengstAron schreef:
quote="amsolusa"]
Dit is ook niet echt mijn rijstijl, maar ze zegt dat ze daar goed les krijgt, en ik neem aan dat die mensen daar er wel verstand van hebben. het zadel heeft ze al toegegeven, leuke pony! en probeer iets met het commentaar te doen!
succes
jaa, zeker die mensen weten donders goed waar ze het over hebben, ze hebben al diverse meiden tot Z springen/dressuur gebracht, maar niet door een zachte hand!!
als een pony niet luisterd vinden wij dat je ze moet aanpakken (niet slaan en trekken) maar door door te rijden tot WIJ onze zin hebben!! anders lopen ze zo over je heen!!![]()

HengstAron schreef:Een eigendunk heb je ook wel he. Wij kunnen wel rijden.
Voor de duidelijkheid iedereen die een paard rond kan sturen kan rijden. Alleen rijden die niet goed, maar rijden doen ze en ze kijk ik ook tegen jou foto's aan.
HengstAron schreef:Een eigendunk heb je ook wel he. Wij kunnen wel rijden.
Voor de duidelijkheid iedereen die een paard rond kan sturen kan rijden. Alleen rijden die niet goed, maar rijden doen ze en ze kijk ik ook tegen jou foto's aan.
Nikita12 schreef:hoe hoog heb je dan gereden ?

pAardenMeiid schreef:de discussie blijft maar doorgaan hè, laat haar ook een keer, wil ze een topic openen krijgt ze zoveel commentaar en moet ze zichzelf nog gaan verdedigen ook?

amsolusa schreef:Het maakt niet uit hoe hoog je rijd om te kunnen rijden,
Mijn zus en ik rijden paarden tot de L2, zo worden netjes beleerd.
toch rijden wij geen wedstrijden..
Kunne wij dan niet rijden

_KiMbErLeY_ schreef:als een pony niet luisterd vinden wij dat je ze moet aanpakken (niet slaan en trekken) maar door door te rijden tot WIJ onze zin hebben!! anders lopen ze zo over je heen!!![]()

Nikita12 schreef:dat zij ik togh ook niet
nog even en dit topic krijgt een slotje Antoontje schreef:gohnog even en dit topic krijgt een slotje
volgens mij kan je helemaal NIKS meer op bokt zetten, dan krijg je toch wel iets naar je hoofd geslingerd!!