Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RolingRoos schreef:ga jij nou niet meer beginnen we heben net alles afgerond ieder zijn eigen mening en de bak ja is bagger maar er zijn ook droge stukken en wat meot ik dan mijn pony (cesar) moet om de dag bewegen omdat hij te strakke spierbanden heeft aan zijn achterbeen en omdat hij een ijzer is verloren en de hoefsmid op vakantie is ga ik neit buitenrijden omdat zijn hoef dan slijt wil je dat liever????
En het valt harstikke mee hoe erg de bak is!!

suusiejj schreef:tip??
zoek iemand voor shet, stop met die shet!!!
mensen die het niet zielig vinden denk na!!!
alsjeblieft shettie;s zijn werklustig en denken niet auw ik heb pijn maar hobbelen vrolijk door, dit is niet leuk meer verkoop hem anders , bij ons nog plaats zat staat hij lekker met hummel buiten dag en n8 heerlijk met een schuilstal en overdag mijn hengstje erbij en kinderen van zijn lengte erop de zoon van een vrouw bij ons en anne een meisje die nog maar 5 is en nog heel klein das pas leven

Citaat:maar ik vind dat meisje op de shet geen gezicht
Citaat:damn, wat'n kleine shet. Of wat'n reus ben jij, dat je dit op bokt neerdurft te zetten
Citaat:tip??

suusiejj schreef:suusiejj schreef:tip??
alsjeblieft shettie;s zijn werklustig en denken niet auw ik heb pijn maar hobbelen vrolijk door, dit is niet leuk meer verkoop hem anders , bij ons nog plaats zat staat hij lekker met hummel buiten dag en n8 heerlijk met een schuilstal en overdag mijn hengstje erbij en kinderen van zijn lengte erop de zoon van een vrouw bij ons en anne een meisje die nog maar 5 is en nog heel klein das pas leven
zo dat lucht op ben ik daar ook vanaf, je houding is verbeterd heb vergeleken op andere topic, gaat zo door, blijf lessen, zo leer je altijd weer wat bij