Springen met de kerels!!! *VEEL*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 18:49

ga jij nou niet meer beginnen we heben net alles afgerond ieder zijn eigen mening en de bak ja is bagger maar er zijn ook droge stukken en wat meot ik dan mijn pony (cesar) moet om de dag bewegen omdat hij te strakke spierbanden heeft aan zijn achterbeen en omdat hij een ijzer is verloren en de hoefsmid op vakantie is ga ik neit buitenrijden omdat zijn hoef dan slijt wil je dat liever????
En het valt harstikke mee hoe erg de bak is!!

kiss_lotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 18:56

RolingRoos schreef:
ga jij nou niet meer beginnen we heben net alles afgerond ieder zijn eigen mening en de bak ja is bagger maar er zijn ook droge stukken en wat meot ik dan mijn pony (cesar) moet om de dag bewegen omdat hij te strakke spierbanden heeft aan zijn achterbeen en omdat hij een ijzer is verloren en de hoefsmid op vakantie is ga ik neit buitenrijden omdat zijn hoef dan slijt wil je dat liever????
En het valt harstikke mee hoe erg de bak is!!

ik vind ook dat dit topic afgerond is!!
niet zeuren meer..
er zijn al meer als 160 berichten met mening geplaatst..
enne ik rij ook wel eens in een modderige bak ga nou niet zeuren dat het een rot bak is..want jij doet het ook wel eens..
*wel mooie pony*

_KiMbErLeY_

Re: Springen met de kerels!!! *VEEL*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:03

zeuren over de bak??

dan is het weer de zit, dan weer de pony, dan de teugels enz, enz..

en nu weer de BAK, waar slaat dat op:?

Het lijkt mij dat iedereen wel eens in een modderige bak rijd, ik iniederige geval wel!!
en vast nog véél meer andere mensen!!

en inderdaad, liever in de bak rijden dan dat de hoef van je pony naar de knoppen gaat!!

Verder vind ik die cesar een super leuk beesie, en je zit is inderdaad heel erg verbeterd!!

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 19:05

Dankjullie wel kimberly en lotte het is jammer dat ze het pas na 160 berichten snappen.. dat wij het weten en dat ze te groot is voor die shet maar ik wou eigenlijk gewoon wat tips maar ben blij dat ik van sommige mensen krijg!!

magli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:15

*Mooie pony's *

Je zit is veel verbeterd ( vooral je handen bij het springen) en ook goed dat je nu een tok draagt *je weet maar noois e*

I.v.m. die pony... Je bent te groot, je gewicht is goed, en al dat gezever van hier op bokt.. (sorry dat ik het zo zeg maar jullie kunnen hier soms mensen afbreken tot en met, en zelf kan je er ook niets van 'heb ik al vaak gemerkt')

Ik heb zo eens zitten denken en dit kwam eruit:
Wat denk je dat die pony het liefst had.. Gered worden uit het slachthuis door maaike en nog wat verder genieten van zijn leven waar mensen van hem houden en plezier met hem beleven.. of het leven verlaten op zo'n jonge leeftijd?

Ik denk dat ik het antwoord hier wel op weet!

@ Maaike: ben heel blij dat jij er was om die pony terug vertrouwen te geven en dergelijke maar je ziet nu ook wel dat rijden niet zo best gaat é door je grootte!

Maar aangezien hij het zo graag doet zou ik wel blijven voortdoen maar gewoon 1 X in een week max. en ik stel voor eens vrij te laten springen ofzo (of iets anders te vinden waar hij helemaal kan in opgaan?)

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:40

damn, wat'n kleine shet. Of wat'n reus ben jij, dat je dit op bokt neerdurft te zetten

maar goed, je houding op die grote is wel verbeterd.. altijd afsluiten met positieve dingen

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:44

viewtopic.php?f=2&t=533240&hilit=

lees allemaal dit topic maar!!

en alsjeblieft Roling Roos
Het is toch zo??:P

maar als je die fotos van die shet er niet op had gezet had je denk ik ook geen gezeik gehad!!

het is jammer dat je hier niet gewoon dingen neer kan zetten zonder dat je een hele rel krijgt om je fotos..

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 19:45

Haha thanks Kim aan jou heb ik echt wat je bent een schat

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:32

tip??
zoek iemand voor shet, stop met die shet!!!
mensen die het niet zielig vinden denk na!!!
alsjeblieft shettie;s zijn werklustig en denken niet auw ik heb pijn maar hobbelen vrolijk door, dit is niet leuk meer verkoop hem anders , bij ons nog plaats zat staat hij lekker met hummel buiten dag en n8 heerlijk met een schuilstal en overdag mijn hengstje erbij en kinderen van zijn lengte erop de zoon van een vrouw bij ons en anne een meisje die nog maar 5 is en nog heel klein das pas leven

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:37

suusiejj schreef:
tip??
alsjeblieft shettie;s zijn werklustig en denken niet auw ik heb pijn maar hobbelen vrolijk door, dit is niet leuk meer verkoop hem anders , bij ons nog plaats zat staat hij lekker met hummel buiten dag en n8 heerlijk met een schuilstal en overdag mijn hengstje erbij en kinderen van zijn lengte erop de zoon van een vrouw bij ons en anne een meisje die nog maar 5 is en nog heel klein das pas leven

zo dat lucht op ben ik daar ook vanaf, je houding is verbeterd heb vergeleken op andere topic, gaat zo door, blijf lessen, zo leer je altijd weer wat bij

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:02

mensen, ze plaatst deze foto's voor haar zelf er op, en vraagt ook duidelijk om tips over der zelf en zegt ook duidelijk: geen commetaar over het meisje op de shet.
wat denken jullie nou dat ze dit topic opent voor alleen maar gezeur over:
Citaat:
maar ik vind dat meisje op de shet geen gezicht

Citaat:
damn, wat'n kleine shet. Of wat'n reus ben jij, dat je dit op bokt neerdurft te zetten

Citaat:
tip??

als die shet haar niet kan houden gebeuren der wel andere dingen, dat meisje is misschien lang maar niet te zwaar!

vind dit altijd zo stom van bokt, als je het vind mag je het best zeggen, maar als je even kijkt is het al gezegt, helemaal in het begin DUS hoeft niet iedereen het te herhalen! sorry hoor maar vind ik gewoon flauwekul!

en dan hebben we het nog niet eens over het andere commetaar, bijvoorbeeld over de bak! hij is op sommige plekken een beetje blobberig maar nergens waar ze springen hoor.. en daarvoor geld hetzelfde als hierboven. als 1 iemand het zegt is dat genoeg hoor. niet iedereen hoeft dat te herhalen!

enne, wat betreft het springen met jouw en je pony:
ga zo door, ziet er netjes uit en er is zeker een verbetering gekomen met je houding hoor.. alleen duik niet te ver naar voren!

Garmana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:01

suusiejj schreef:
suusiejj schreef:
tip??

zo dat lucht op ben ik daar ook vanaf, je houding is verbeterd heb vergeleken op andere topic, gaat zo door, blijf lessen, zo leer je altijd weer wat bij

Vreselijk gemeen dit!! Overal word nu gezegd dat we geen commentaar willen.. En dan word er weer geze*kt.. Je kan onderand beter dit topic laten sluiten...
sjonge jonge jonge wat een ge*piep*

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:05

Hij is toch niet eens van dat meisje, ze rijd hem toch alleen in voor een jongetje.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 00:39

Hier een slotje, en aan iedereen het verzoek om de regels van HAW even door te lezen: viewtopic.php?p=2454978#2454978

Dat je het ergens niet mee eens bent, dat kan natuurlijk. Maar dat kun je beter op een normale manier bespreken. 6 pagina's onvriendelijke reacties is niet nodig.