Hamlet hengst @ work kijkje waard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Romana_

Re: Hamlet hengst @ work kijkje waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:58

Iedereen kan ook echt lang doorgaan over dit onderwerp zeg.. Ze weet vast wel wat ze doet, het ziet er goed uit, en ja zij kent het paard het beste, dus wie ben ik dan om te zeggen dat dit fout is( zeg ik dus ook niet, heb er zelf te weinig verstand van hier goed over te kunnen oordelen dus houd mijn mond wel )

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:18

Het is ook nooit goed hier.

Zit je voorover omdat je een jong paard rijdt, krijg je commentaar omdat je op je gat moet gaan zitten.

Rijdt je hem VWNW dan is dat ook weer niet goed want hij zou wel wat oprichting kunnen gebruiken................

Zo vermoeiend...................

Ezri_Jo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:31

eindelijk mensen die het snappen

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 21:01

Anoeska schreef:
Ik ken noch de TS, noch iemand anders van bokt persoonlijk, maar ik kan wel begrijpen dat als je goed (tot zeer goed) kan rijden, en 'echte' paarden verkoopklaar maakt, dan je dan een beetje moe wordt van mensen die 'B+2' of 'F6' (bij wijze van spreken natuurlijk) in hun profiel hebben staan, en dan kritiek op jouw manier van rijden hebben. Dan hoef je helemaal niet arrogant te zijn, om dat soort commentaar niet echt serieus te nemen. Iedereen rijdt lekker op z'n eigen manier, maar er zit dan toch wel een groot verschil in niveau. Sommige dingen moet je gewoon eerst zelf meegemaakt hebben, om er een gefundeerde mening over te hebben.

_/-o_ jij snap hem helemaal

Lienemien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 23:46

wat een knieactie...

Destinietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 02:24

Heel gaaf ding zeg! Wat een bewegingen! Ik vind het er ook heel erg netjes uitzien, en kom op joh, achter/voor de loodlijn, wat een onzin, daar heb je nog helemaal niets mee te maken! In deze houding l oopt hij fijn zo te zien, en daar mag je blij mee zijn, want dan hoef je in de ring later alleen nog de puntjes op de i te zetten ( t neusje ) En blijkbaar kan je hem ook makkelijk lager instellen, dus what's the problem?

Overigens snap ik ook best dat TS wat fel reageert en wil laten merken dat ze redelijk profesioneel is, maar opmerkingen als dat ze talent heeft vind ik ook wel een beetje ver gaan . Ik geloof het meteen, maar zoiets hoor je niet over jezelf te zeggen, en "de rest" amateurs noemen is ook niet zo netjes! Maargoed, ik snap wel dat je daarmee wilt laten zien dat je er serieus mee bezig bent, en niet voor de lol wat rondhobbelt, maar daarvoor spreken de fotos wel voor zich denk ik !

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:01

Tja je wil niet weten hoeveel pagina´s commentaar ik kreeg toen ik foto´s plaatste van mijn Votje vorig jaar rond deze tijd. Toen was ze ook net zadelmak en officeel 3 uiteraard.

Alle penny´s van bokt doken er bovenop hoor. Ik plaats ook bijna geen foto´s meer, vind het wel best.

Leuk dier trouwens!

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:02

nee ik heb ook al besloten dat ik maar geen foto's ga plaatsen van mij op mijn 3 jarige..

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:03

magic_lover schreef:
nee ik heb ook al besloten dat ik maar geen foto's ga plaatsen van mij op mijn 3 jarige..

Verstandig!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 10:06

Hé, weer een Hamlet! Ik heb er ook één...
Erg leuk paard, wat een fijn achterbeen! Dáár kan die van mij nog iets van leren... Maar ik lees dat hij te koop is? Hoe groot issie?

Oh, zie dat hij al verkocht is

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 11:17

Suzanne F. schreef:
Tja je wil niet weten hoeveel pagina´s commentaar ik kreeg toen ik foto´s plaatste van mijn Votje vorig jaar rond deze tijd. Toen was ze ook net zadelmak en officeel 3 uiteraard.

Alle penny´s van bokt doken er bovenop hoor. Ik plaats ook bijna geen foto´s meer, vind het wel best.

Leuk dier trouwens!

idd ja, maar gelukkig zitten er nog meer (semi) profies die het wel gewoon begrijpen en normaal reageren

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:27

EN waarderen! Want zeg nou zelf... zo'n dier zegt niemand nee tegen toch normaal....

Princess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:56

cool! ik heb zelf ook een hamlet

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:35

Mireille1970 schreef:
EN waarderen! Want zeg nou zelf... zo'n dier zegt niemand nee tegen toch normaal....

Pfff, ik wel hoor, ik zie het liever zo, ieder zijn ding....maar dat heeft natuurlijk te maken met geen verstand van zaken hebben....

http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... enoeg.html

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:54

MirandaFuego: ik ben het helemaal met je eens!

Maverick: ik hoop dat je het artikel van de link van MirandaFuego eens even goed doorleest

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:13

Ik hoop toch niet dat je een cowboypaard of recreatief dressuurpaard gaat vergelijken met een dressuurpaard met echte potentie *zucht*

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:23

Zo dat is dus nog een groentje. Wel een leukerd. Poeh, ziet er netjes uit.

xvatinox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:28

let er op dat je je onderbenen niet afsteekt.

maar voor de rest 1 woord: wauw!

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 19:50

Mireille1970 schreef:
Ik hoop toch niet dat je een cowboypaard of recreatief dressuurpaard gaat vergelijken met een dressuurpaard met echte potentie *zucht*

idd, maar ja , dat krijg je de meeste mensen hier toch niet aan het verstand

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 19:51

Mireille1970 schreef:

zal ik het zo zeggen, ik hoop dat de volgende t weer zo doet

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:05

[quote]wie ik?? nee ik weet totaal niet waar ik bezig ben
Is maar goed dat ik ff in je profiel gekenen heb heb

is maar is zien te berijken wat ik een een stel mede bokkers al bereikt heb en dan pas mee komen praten voor het grotere werk [quote]

Gadverdamme zeg de arrogantie druipt er vanaf. En voordat je in mijn profiel gaat kijken, ik heb Z2 gereden en meerdere paarden ingereden (geen 80 maar goed, niet iedereen kan zo super zijn als jij). Dat staat overigens niet in mijn profiel, want het is al een behoorlijke tijd geleden (Ik was ook geen echte, want ik zat ook liever achter de jongens aan en zag paarden even niet meer staan)
Ik moet nog even toevoegen dat je Nederlands niet een van je beste kwaliteiten is (toch nog iets gevonden waar je niet goed in bent ).
Neemt niet weg dat het een prachtig dier is met veel potentie. Over de wijze waarop het paard is gereden is al genoeg gezegd, daar laat ik me dan ook niet meer over uit. Ik irriteer me dan ook meer aan je reactie (die overigens niet echt onderbouwd is) op de opmerkingen, dan aan de wijze waarop dit paard gereden wordt. Neemt niet weg dat ik blij ben dat het paard is verkocht aan iemand die er nog meer verstand van heeft (hopelijk).
Ik hoop dat ik dit arrogant genoeg heb geschreven, om de boodschap over te brengen .

sjimmeltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:08

Hey! kei mooie hengst..wel snel zeg dat je paard al zo loopt als tie 2,5 week onder het zadel is! mijnpaard loopt nietzo gelijk in de krul..moet je nagaan ! echt een mooi beest!!

maverick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 20:12

is maar is zien te berijken wat ik een een stel mede bokkers al bereikt heb en dan pas mee komen praten voor het grotere werk
Citaat:

Gadverdamme zeg de arrogantie druipt er vanaf. En voordat je in mijn profiel gaat kijken, ik heb Z2 gereden en meerdere paarden ingereden (geen 80 maar goed, niet iedereen kan zo super zijn als jij). Dat staat overigens niet in mijn profiel, want het is al een behoorlijke tijd geleden (Ik was ook geen echte, want ik zat ook liever achter de jongens aan en zag paarden even niet meer staan)
Ik moet nog even toevoegen dat je Nederlands niet een van je beste kwaliteiten is (toch nog iets gevonden waar je niet goed in bent ).
Neemt niet weg dat het een prachtig dier is met veel potentie. Over de wijze waarop het paard is gereden is al genoeg gezegd, daar laat ik me dan ook niet meer over uit. Ik irriteer me dan ook meer aan je reactie (die overigens niet echt onderbouwd is) op de opmerkingen, dan aan de wijze waarop dit paard gereden wordt. Neemt niet weg dat ik blij ben dat het paard is verkocht aan iemand die er nog meer verstand van heeft (hopelijk).
Ik hoop dat ik dit arrogant genoeg heb geschreven, om de boodschap over te brengen .

[/quote]

arrogant nee. voort gewoon ziek van de penny reacties
[/quote]

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:17

Pracht dier!

sjimmeltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:28

Haii!! En nog SteeDss ik vind het een prachtdier! Echt heel mooi!