Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoeska schreef:Ik ken noch de TS, noch iemand anders van bokt persoonlijk, maar ik kan wel begrijpen dat als je goed (tot zeer goed) kan rijden, en 'echte' paarden verkoopklaar maakt, dan je dan een beetje moe wordt van mensen die 'B+2' of 'F6' (bij wijze van spreken natuurlijk) in hun profiel hebben staan, en dan kritiek op jouw manier van rijden hebben. Dan hoef je helemaal niet arrogant te zijn, om dat soort commentaar niet echt serieus te nemen. Iedereen rijdt lekker op z'n eigen manier, maar er zit dan toch wel een groot verschil in niveau. Sommige dingen moet je gewoon eerst zelf meegemaakt hebben, om er een gefundeerde mening over te hebben.
magic_lover schreef:nee ik heb ook al besloten dat ik maar geen foto's ga plaatsen van mij op mijn 3 jarige..
Suzanne F. schreef:Tja je wil niet weten hoeveel pagina´s commentaar ik kreeg toen ik foto´s plaatste van mijn Votje vorig jaar rond deze tijd. Toen was ze ook net zadelmak en officeel 3 uiteraard.
Alle penny´s van bokt doken er bovenop hoor. Ik plaats ook bijna geen foto´s meer, vind het wel best.
Leuk dier trouwens!
Mireille1970 schreef:EN waarderen! Want zeg nou zelf... zo'n dier zegt niemand nee tegen toch normaal....
Mireille1970 schreef:Ik hoop toch niet dat je een cowboypaard of recreatief dressuurpaard gaat vergelijken met een dressuurpaard met echte potentie *zucht*
Mireille1970 schreef:EN waarderen! Want zeg nou zelf... zo'n dier zegt niemand nee tegen toch normaal....
Citaat:
Gadverdamme zeg de arrogantie druipt er vanaf. En voordat je in mijn profiel gaat kijken, ik heb Z2 gereden en meerdere paarden ingereden (geen 80 maar goed, niet iedereen kan zo super zijn als jij). Dat staat overigens niet in mijn profiel, want het is al een behoorlijke tijd geleden (Ik was ook geen echte, want ik zat ook liever achter de jongens aan en zag paarden even niet meer staan)
Ik moet nog even toevoegen dat je Nederlands niet een van je beste kwaliteiten is (toch nog iets gevonden waar je niet goed in bent).
Neemt niet weg dat het een prachtig dier is met veel potentie. Over de wijze waarop het paard is gereden is al genoeg gezegd, daar laat ik me dan ook niet meer over uit. Ik irriteer me dan ook meer aan je reactie (die overigens niet echt onderbouwd is) op de opmerkingen, dan aan de wijze waarop dit paard gereden wordt. Neemt niet weg dat ik blij ben dat het paard is verkocht aan iemand die er nog meer verstand van heeft (hopelijk).
Ik hoop dat ik dit arrogant genoeg heb geschreven, om de boodschap over te brengen.